Vedättääkö mies minua? Pitääkö näyttelyesineenä. Intuitio alkanut huutamaan.
Kertokaa rehellinen mielipiteenne, ei tarvitse kaunistella.
Vähän taustaa: mies on hyvin menestynyt, vaikuttaa luotettavalta, on antanut ymmärtää, että hänellä on hyvä sydän mutta on sitoutumiskammoinen.
Aivan kuten minäkin. Kammoksun sitoutumista mutta myöskin osaan sanoa suoraan ei jos en näe mitään mahdollisuutta, siinä että suhteeseen pystyisin.
Olemme olleet ystäviä ja alkuun mies yllätti, oli todella positiivinen uusi tuttavuus,
jonka seurasta nautin ihan kaverina ja seura tuntui luontevalta.
Vaikka kyseessä onkin minua jonkin verran vanhempi (yli 10v.) ei se haitannut tai sitä edes ajatellut.
Ei ollut minkäänlaista seksuaalista virittyneisyyttä ilmassa ja hän tuntui enemmän veljelliseltä henkilöltä.
Näimme useita kertoja viikossa yhteisen mielenkiinnon kohteen äärellä.
Kaveruuteen tuli luottavainen tunnelma joka alkoi muuttumaan ystävyydeksi ja kerroin hänelle paljon itsestäni.
Tätä jatkui kuukausia.
Sitten yksi ilta hän oli kavereidensa kanssa viettämässä iltaa. Pyysi minutkin ja näytti heti, että minä olen ns. hänen omaisuuttaan.
En oikein ymmärtänyt asiaa silloin miten nyt olen alkanut asioita miettimään.
Lähdin mukaan juttuun.
Ystävyytemme syventyessä minulla alkoi olemaan hieman tunteita sillä maailmankuva meillä oli yllättävän samankaltainen.
Pidin kuitenkin sen omana tietonani kunnes hän teki aloitteen tuona iltana.
Päädyin hänen luokseen yöksi ja harrastimme seksiä.
Hävettää, että edes kuvittelin silloin, että etenimme mihinkään. Näimme kyllä yhtä usein kuin aikasemmin, vähän oli ilmassa enemmän flirttailua, koskettelua jne. Hän myös ehdotteli omasta aloitteestaan kaikenlaista.
Elokuviin menoa, ravintola- iltoja, shoppailua ym. Mutta koskaan mikään ei ole toteutunut.
Olen kyllä ollut pari kertaa yötä hänen luonaan. Emme ole harrastaneet seksiä, sillä ahdistuin kun en tiennyt mikä meidän juttu on ja sanoin, etten seksisuhdetta hae.
Hänelle se on ollut ok ja sanonut, että katsotaan rauhassa.
No kuitenkin hän lupailee vaikka mitä, jopa nyt hän on luvannut auttaa minulle todella tärkeässä asiassa(joka on kyllä aikaa vievä) mutta kun kuukausia on kulunut eikä mitään ole tapahtunut..
Pelkkiä sanoja olen oikeastaan kuullut.
Viimeksi mies taas pyysi minut hänen luokseen yöksi kun hänen ystävänsä oli käymässä.
Näytti taas että olisin hänen omaisuuttaan ja käyttäytyi jotenkin oudosti. Oli ihan kiinni minussa ja puristeli persettä ym, jos kaveri oli näkemässä ja oli turhankin avoin seksin liittyvissä asioista meidän välillämme.
Haluaisi myös että ostaisin seksikkäitä asuja ja hän voisi ne maksaa.
Hän voisi kuulemma maksaa paljon muitakin asioita ja tukee minua.
Mutta nyt kun olen alkanut olemaan rehellinen itselleni niin eikö tässä ole jotain aika pimeetä vai olenko itse sekaisin?
Hän pitää minut etäällä mutta silti lupailee kaikkea, haluaa olla niin kovin avulias minua kohtaan.
On hän minua kyllä auttanut akuuteissa tilanteissa mutta jotenkin vain vaisto varoittelee.
On vaikuttanut kyllä todella ihanalta ja rehelliseltä ihmiseltä, en ymmärrä miksi hän valehtelisi minulle kun en vaadi häneltä mitään mutta sen verran olen sanonut, että turhat lupaukset voi jättää sikseen.
Ei tarvitse luvata mitään, en oikein voi luottaa häneen enää.
Joudun kyllä lähes aina hyväksikäytön kohteeksi miesten keskuudessa. Varmaan tämäkin on sellainen tapaus taas tai sitten luulen vain.
Kyseessä ei edes ole mitenkään naistenmies tai hänen ulkonäkönsä ei ole kummoinen, itse siitä en välitäkään sillä luonne ratkaisee mutta silti sitä ajautuu jotenkin ikäviin syleilyihin. Ehkä se on minussa vika..
Kommentit (44)
Haluatko miehen joka lupaa kaikkea mutta ei tee
Veikkaan, että pitää näyttelyesineenä.
Seuraavan kerran kun kutsuu sinut paikalle puristellakseen vain kavereiden edessä niin toteat jossain vaiheessa että ”ei pentele, unohdin ihan että Pertsa jo odottaa ja hitto näytän ihan räjähtäneeltä” ja poistut paikalta etkä vastaa loppuiltana enää tuolle tyypille. Eli osoitat että tuo tyyppi on vain kaveri ja että haluat olla eduksesi juuri Pertsalle. Jos alkaa utelu kuka Pertsa on niin et sano yhtään mitään, pidät omana tietonasi, eihän sun deittailut kuulu millekään kaverimiehelle. Normaali mies on että ok, olet löytänyt jotain vakavampaa tai alkaa vikitellä sua Pertsalta, tuo ukko suuttuu silmittömästi että ”nolaat” hänet kavereiden edessä vaikka itse on itsensä nolannut.
Intuitiosi on oikeassa. Mutta toki voit katsastaa tuon kamut, voi siellä olla kultajyväkin.