Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tulevaisuutta

Vierailija
01.05.2018 |

Olen 31v mies, siinä iässä että alkaa olla vähän kiire perustaa perhettä ja vanhemmat varmaan haluaisi jälkikasvuakin. Koulut on käyty ja töissä oltu useita vuosia, tavallaan kaikki perusjutut olisi kunnossa tätä varten. Viimeistään ensi vuonna olisi tarkoitus ostaa oma asunto, mutta ei suoraan sanottuna kiinnosta. Minulla ei ole naista jonka kanssa perustaa mitään perhettä, eikä sellaista ole löytynyt yrittämisestä huolimatta. Elämä tuntuu päämäärättömältä ja turhalta suorittamiselta kun ei ole mitään minkä vuoksi kannattaisi nähdä vaivaa.

Aion vielä tämän vuoden etsiä naista Suomesta, mutta ensi vuonna ei enää jaksa kiinnostaa. Mulle on ihan sama mitä kansallisuutta kumppani on, joten jos sellaista ei täältä löydy unohdetaan sitten tämän maan naiset.

Tuntuu siltä että Suomella ei ole tarjota juuri mitään minulle, ja nyt kun ilmainen koulutuskin on hankittu, voisi olla hyvä aika nostaa kytkintä. En näe hyvää syytä miksi haluaisin jäädä yksin tänne kärvistelemään, kun ei siitä ole minulle mitään hyötyä ja tää on kuitenkin aika ankea paikka elää. Mulla ei ole veljiä eikä siskoja, ja kavereita ei tällä paikkakunnalla työkavereiden lisäksi ei enää ole kuin yksi vanha kaveri kouluajoilta (ja sitäkin näkee aina vaan harvemmin). Auton voisi laittaa seisontaan. Nykyinen työpaikka on urakehityksen kannalta umpikuja, ja olen jo päättänyt irtisanoutua ensi vuonna kunhan talvilomat on pidetty. Töitä tiedän kyllä löytäväni Suomen ulkopuoleltakin.

Yritän nyt tämän vuoden vielä parantaa kiinnostavuuttani naisten silmissä käymällä enemmän salilla ja ostelemalla lisää kivan näköisiä vaatteita, mutta vähän epäilen että se ei riitä, pelkkä tavis kun olen. Vähän toivottamalta näyttää tilanne.

Muita joista tuntuu samalta? Mitä itse olette ajatellut tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy salilla, vaan ala joogaamaan, jumppaamaan, harrastamaan pilatesta, uimaan, pyöräilemään ja kävelemään. Naiset pitävät sopusuhtaisesta, selvästi erottuvat, mutta luonnollisen kokoiset lihakset omaavasta miehestä, eivät pumpatusta.

Vierailija
2/2 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton seisontaan laitto on hyvä ajatus. Sitäpaitsi suurin osa naisista ei tunnista eri automerkkejä eikä välitä kalliista autoista.  Lapsia tahtova älykäs ja kaunis (tottakai kaunis!) nainen laskeskelee miehen resursseja, jotka kohdistuisivat lapseen. Jos auto on miehelle tärkeä, voi nainen ajatella, että se on miehen vauva ja kuluttaisi perheen varoja aivan liikaa. Sinulla on työ ja uralla ehdit edetä, vaikka olisit jo suhteessakin, mutta nyt keskity mielen ja kehon virkeään rentouteen, jotta nainen kiinnostuisi sinusta. Luota itseesi. Kokeile myös puhua kauniille, enintään vähän meikatulle naisille, sillä toiset naiset syrjivät heitä! He ovat joskus yksinäisempiä kuin arvaatkaan. Kysy mukaan johonkin harrastukseen tai kahvilaan tutustumaan sinuun naiselle turvallisessa ympäristössä, jossa ette ole kahden.

1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla