*** Syyskeijujen ma-ti ***
[color=DarkOrange1][size=6]♥[/size] [color=Chocolate][size=6]♥[/size] [color=Sienna][size=6]♥[/size] [color=pink][size=6]♥[/size] [color=Goldenrod3][size=6]♥[/size] [color=DarkOrange1][size=6]♥[/size] [color=Chocolate][size=6]♥[/size] [color=Sienna][size=6]♥[/size] [color=pink][size=6]♥[/size] [color=Goldenrod3][size=6]♥[/size]
Kommentit (42)
taas vapaapäivä menny kaikkea muuta kun vapaillessa :)
sain tosin nukkua puoleenpäivään, sitten hain töistä auton ja käytiin sillä viemässä 200 kiloa romua jäteasemalle.
ja nyt tuli ajatuskatkos, joten kirjoittelen joku päivä.
t. Rocka01 + ötökkä 20+3?
ainii tänää oli neuvola, hemoglopiini 137, eli ei lisäraudan tarvetta:)
Voi miten monet jo käynneet rakenneultrassa ja minulla se ihanuus on edessä vasta 1,5viikon kuluttua! Mutta kun on l.a loppukuusta niin lista " junioireihin" minä kuulunkin :)
Työskentelen päiväkodissa ja nyt sitten kävi se mitä olen koko kevään pelännyt, lapsiryhmässämme on parvorokkoa! :( Olen menossa huomenna labraan testeihin, löytyykö vasta-aineita ja nla th:n mukaan mun pitää saada siirto toiseen paikkaan tai jäädä sairaslomalle. Harmittaa ihan vietävästi tämä tilanne, huoli vauvasta ja epätietoisuus mihin huomenna menen töihin vai jäänkö kotiin... ja tulokset verikokeista saa vasta 2vkon kuluttua.
Oliko se Tinah kenellä oli parvorokko epäily lähipiirissä? Muistelen näin. Miten asian kävi, löytyikö vasta-aineet?
Kestovaippoja aion käyttää vauvalla, alkuun harsoa+villahousuja (jos vaan villa sopii vauvalle, isoveljelleen ei käynnyt atopian ja allergian takia) ja itse ompelen sisävaippoja lisäksi. Vastasyntyneen vaipatuksesta ei ole vielä kokemusta, mutta taaperolle käytimme ihan samanlaisia vaatteita kuin kertiksilläkin, täyttövaippa (Fuzzybunz) ei juurikaan paksuudessa eroa kertikseen. Ehkä hieman suuremmat bodyt sai olla käytössä.
Minä en oikein tykästy hahtuva-vaippahousuihin vaan olen ostanut vauvalle Ruskovillan villavaippahousuja. Ne on jotenkin pehmeämmät ja ohuemmat (mutta ainakin koekäytössä ollessaan meillä toimivat älyttömän hyvin). Onhan noita muitakin merkkejä ja varmaan ihan yhtä toimivia. Vaippaostoksille (ja kantoliina) suuntaan Lapsimessuille Helsinkiin seuraavana viikonloppuna, siellä näkee kuitenkin useammanlaisia samalla kertaa ja on ehkä jotain messutarjouksia luvassa :)
Mayella 17+5