Elastinen on kaikkea muuta kuin mukava mies
Olen monen henkilön jotka ovat olleet tekemisissä Elastisen kanssa sanoneet, että mies antaa itsestään niin mukavan miehen kuvan julkisuudessa, mutta siviilissä mies on todella vastenmielinen. Itseään täynnä oleva pystynokka, ihan kirjaimellisesti.
Kommentit (24)
Minusta se ei ole mikään yllätys, huokuuhan tuo läpi siitä tekoirvistyksestä.
"Olen monen henkilön jotka ovat olleet tekemisissä Elastisen kanssa sanoneet" Opettele kirjoittamaan ensin, murehdi vasta sitten muiden kusipäisyyttä.
En ole ikinä pitänyt henkilöä mukavana, vaikka en tunne henkilökohtaisesti enkä edes välillisesti kenenkään kautta.
Olen myös kuullut, että kaikki julkisuuden henkilöt eivät ole aina hyvällä tuulella kuten voisi kuvitella esim. edustuskuvista punaisella matolla.
Yksi vähiten mukavista tyypeistä varmasti mitä on julkisuudessa.
Monikin ihminen näyttelee julkisuudessa mukavaa jotta saa työtä ja sitä kautta rahaa. Todellisuudessa on itsekäs mulkku. Ei siis ole mitään harvinaista tai yllättävää. Todella mukava ihminen ei pidä itseään tyrkyllä ja kerjää julkisuutta. Eikä puhu paskaa edes selän takana.
Kyllä se k-päinen luonne paistaa läpi myös julkisuudessa. Elastinen yrittää olla kaikkea. Kuntoiluhullu, ylipositiivinen, yli-itsevarma, räppääjä, laulaja, tuottaja, perfektionisti jne. Väistämättäkin jyrää alleen heikompia tuolla asenteellaan.
Eipä ihme että Jenni Vartiainen vaihtoi Kimmon Jukka Immoseen v 2007...Nyttemmin sitten Jukkakin osoittautui pienimunaiseksi petturiksi.
Aha. joku on mennyt sönköttömään omia juttujaan jollekin julkkiselle, kun tämä on ollut perheensä tai ystäviensä kanssa syömässä. Sitten vedetään herne nenään, kun julkkis sanoo, että anteeksi, olen tässä oman seurueen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Olen monen henkilön jotka ovat olleet tekemisissä Elastisen kanssa sanoneet" Opettele kirjoittamaan ensin, murehdi vasta sitten muiden kusipäisyyttä.[/quot
Taas näitä saivartelijoita, joiden ainoa huoli on, miten joku kirjoittaa. Suosittelen Sinulle kusipää suksimaan täältä muualle.
Jollekin tulee vielä vuonna 2018 yllätyksenä, ettei kaikki julkisuudessa esitetty olekaan totta?
Satuttiin kerran samaan hissiin kahdestaan. Vaikutti todella mukavalta.
Olen nähnyt elastisen kävelen 200-asteisesta uunista ulos. Harva mies kykenee moiseen.
Sillä oli joku folioasu päällä, mutta onhan siellä silti kuuma. Mitenhän pystyy hengittämään? Olen ollut joskus 100-asteisesssa saunassa, mutten voi käsittääkään miltä tuntuu 200 astetta. Toisaalta ihmettelen, miten se ei paistunut siellä.
Vierailija kirjoitti:
no eikä vaikuttanut, kuulin kun valitit ja teit rikosilmotuksen
Vierailija kirjoitti:
No tuon perusteella hänen on oltava todella todella mukava.
Elastinen on hyvin, hyvin vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme että Jenni Vartiainen vaihtoi Kimmon Jukka Immoseen v 2007...Nyttemmin sitten Jukkakin osoittautui pienimunaiseksi petturiksi.
Ai no tuo selittää Elastisen kommentit 2014 Vain elämäässä Jennistä...
Vierailija kirjoitti:
20 sekunnin hissikontaktista voikin vetää todella syvällisisiä päätelmiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se k-päinen luonne paistaa läpi myös julkisuudessa. Elastinen yrittää olla kaikkea. Kuntoiluhullu, ylipositiivinen, yli-itsevarma, räppääjä, laulaja, tuottaja, perfektionisti jne. Väistämättäkin jyrää alleen heikompia tuolla asenteellaan.
Eli Elastisen ja meidän kaikkien tulisi jäädä kotiin makaamaan tai ainakin vähentää touhukkuuttamme, jotta muut eivät joutuisi kokemaan huonommuutta verratessaan itseään meihin?
Oletko huomannut, että sinulla on ongelma? Me tavalliset ihmiset ei olla paljon ollenkaan kiinnostuneita julkkiksista.