Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** HAAHUT VIIKOLLA 17 ***

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on mennyt nopeaa ja töissäkin ollut kiirettä.

JUMPPIS: Pahoittelut negasta, harmi ettei työkaveri ollutkaan oikeassa! Toivottavasti jo ens kierrossa tai vähintään sitä seuraavassa! Ihanaa kuitenkin kun pääset reissuun!

MARIA: Onnistunutta ovista toivottelen ;o)

KATRI: Teiän koirulihan hienosti käyttäytyi. Toivottavasti koiran vointi paranee pian!

TITI: Hyvältä kuulostaa tuo sun lyhyt tukka! Mulla on just toisin päin, ei oo koskaan ollut pitkää, mutta nyt on jo olkapäille! =o)

LIZIE: Onnittelut sulle tädistä! Kauanko sulla nyt kesti km:n jälkeen että täti tuli? Toivotaan että jälkitarkastuksessa kaikki hyvin!

ON: Tänne ei ole täti vieläkään tullut. Eilen oli uusinta jälkitarkastusnäyte joka oli NEGATIIVINEN! Se hyvä juttu niin ei ainakaan oo jäänyt mitään kaavinnasta. Terkka meinas että voiaan alottaa yritys uuestaan, että pakko ei ole niitä yksiä kuukautisia oottaa, koska jos sattuisin heti raskautumaan niin LA:n määrittämistä helpottaa se että tiedetään että eilen testi oli nega. Itse asiassa kysyin tätä miehen toiveesta, itse oon V****n kyllästynyt ootteluun enkä jaksais enää ehkäisyä. Kerroin terveiset myös miehelle mutta en alkanut kyselemään mitä mieltä on, ajattelin että se selviää sitten seuraavalla kerralla. Tietysti yritin heti eilen vongata seksiä, muttei ei se piru antanut! ;o)

Minä avasin eilen jo rullaluistelukauden ja tiistaina ajoin vanhalta sunnolta pyörän uudelle, 20 km. OOmpa ollu reipas! Luistelu oli kyllä niin ihanaa kun oli niin lämminkin, ihan kesäinen olo.

Hyvää viikonloppua ja vappua kaikille!

HANNELE kp 45

Vierailija
22/34 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Hieno homma, että tulos näytti negatiivista ja että pääsette jatkamaan yrityksiä. Meidän koiruus oli tosiaan kiltisti eläinlääkärillä. Sen kanssa on aina ollut tosi helppo käydä siellä. Tämä suorastaan kiskoo itsensä sisälle, niin innoissaan on. Tykkää vain kun saa rapsuttajia samalla. =) Melkein koko ajan häntä heilui kun siellä sisällä oltiin. Paitsi tietysti sen aikana, kun työnnettiin kuumemittari takapuoleen. ;)

Jumppis: Minne päin Turkkia lähdette ja oletteko kauankin? Oletteko ennen olleet Turkissa lomailemassa?

Masunasu: Onnea hienoista ultrakuulumisista. Ja kivan pitkälläkin jo olet. Varmaan tuossa vaiheessa sitä uskaltaa jo nauttiakin raskaudesta.

ON: Viikon päästä perjantaina pitäis menkkojen alkaa. Sitten näkee miten meidän reissun tulee käymään. Vähän on alkanut jo vatsaa turvottamaan, kuten mulla sen tekee ennen menkkoja. Nyt en vain muista kuinka paljon aiemmin mulla on se turvotus alkanut.

Koirulista tulee vieläkin vähän verta. Mutta ei ole kuitenkaan ihan niin usein näyttänyt enää surkeata ilmettä eikä ole piipitellyt ihan niin usein kuin mitä toissapäivänä. Ehkä se tuosta pikku hiljaa paranee.

Kukas se puhuikaan kampaajasta? Mä kävin eilen kampaajalla leikkauttamassa hiuksia. Nyt on sitten hieman lyhyempi mullakin. Melkein oli niskan ja lapaluiden puoliväliin asti takaa, nyt on niskaan asti. Vähän viilennystä kun kesäkin on tulossa. =)

Vappu siis tulossa. Me ollaan ihan vain kotosalla keskenämme eli rauhallista aikaa on tiedossa. Kiva kun tietää miehellekin yhtä ylimääräistä vapaapäivää kun tuo vapunpäivä osuu maanantaille. Saa sekin vähän levätä, kun töissä on ollut kuulemma tosi kiireistä.

Eipä tässä muuta kuin oikein hyvää viikonloppua sekä vappua kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma! Tulin välillä kotiin töistä ja menen illaksi takaisin, joten on hetki aikaa nauttia auringosta!

Liliane: Jep, täällä täti tuli (tottakai:(), mutta toivottavasti täällä odottaa sun plussauutisia, kun tulen reissusta takaisin..

Maria80: Tuo ovulaatio taitaa tulla juuri ja juuri ennen reissua eli silloin kp10 lauantaina, kun sunnuntaina lähtö. Jos kierto vain 24, niin mahdollisuuksia on:)

Hannele: " Hyvä" , kun sait nyt sen negan eli ainakin epätietoisuus loppui ja saatte alkaa yrittämään nyt uudelleen. Toivottavasti plussa kilahtaa tikkuun mahdollisimman pian!

Lizie: Tädin kahvikikka on ihan" ok" , mutta aikaa pahaa kahvia tuli. Huomasin, että ei saisi laittaa niin paljon vettä:)

Katri72: Turkin matkaan aikaa viikko ja paikka on Lykia World. Se on joku 5 tähden hotellikeidas, jossa ei muuta kuin se hotellialue. Se on sellainen sporttiloma, joten mielenkiintoista kokea tällainenkin juttu. Joka päivä monia jumppia ym, joten on hauskaa kokea jumppamaailman uutuudet . Meiltä lähtee sinne 5 työntekijää ja muutama asiakas. Suomesta varmaan lähtijöitä 30 hlöä ja Saksasta ainakin 130:) En ole ennen ollut Turkissa ja tuskin sitä oikeaa Turkkia juuri näkeekään, koska hotellilla varmaankin tulee oltua koko matka. Nyt jo on vähän matkakuumetta, koska toi täti tuli ja matka varmistui..

Nyt pissattamaan koiraa ja takaisin töihin,

Jumppis

Vierailija
24/34 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppis: Onpa sinne lähtijöitä. Oli oikein pakko käydä heti netissä katsomassa minkälaisesta paikasta on kyse. Yhdessä oli aika hyvä linkki, jossa oli kävijöiden palautteita paikasta. http://www.holidaywatchdog.com/36-Olu_Deniz-Lykia_World_Hotel-Holiday-R… on muuten tuo linkki, jos joku haluaa käydä katsomassa. ;)

Jeps, mutta eipä tänne muuta. Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

Vierailija
25/34 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele-81;Toivottavasti saat miehesi pian kellistettyä, että selviää alkaako teillä yritys jo heti vai haluaako miehesi odottaa vielä ne yhdet menkat. Tuo on nimittäin äärimmäisen ärsyttävää, kun ei tiedä, että missä mennään, eikä sitten haluasi asiasta koko ajan toiselle jankuttaakkaan.

katri72; toivottavasti täti tulee oikeaan aikaan, että pääsette reissuun!

Jumppakärpänen; no tuossa tapauksessa toivon lyhykäisempää kiertoa sulle ;)! Ja kyllähän ne simpatkin siellä muutaman päivän elää!

ON: JIPPII! kp 14/28-30 ja elämäni ensimmäiset KUNNON ovislimat! (heh, pienestä se on ihmisen ilo kiinni ;)) Taisi tuo säännöllisen epäsäännölinen vihreän teen ja greippimehun nauttiminen tuottaa tulosta! Eilen saatiin vielä uusi lasti simppojakin munasolua odottamaan. Eli piiiitkä piina-aika alkamassa...

Vierailija
26/34 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihanasti aurinko paistaa ja mielikin on yhtä aurinkoinen=)

Tänään oli näytön arviointi ja kiitettävähän sieltä tuli ja ens viikolla sitten on valmistujaiset ja minä olen valmis henkilökohtainen lähiavustaja!!Toinenkin iloinen asia tapahtui tänään, sain nimittäin ovistestiin kaksi yhtä vahvaa viivaa,ehkä jopa se testiviiva oli tummemepi kuin se kontrolliviiva,eikös se ollu niin sitten että munasolun irtoaminen tapahtuu vuorokauden sisällä??JIPPII,nyt meillä vietetäänkin sitten oikein ahkerasti aikaa tuolla makkarin puolella=)

On kyllä ihan kiva että meitä on samassa aikataulussa useampikin niin saadaan sitten yhdessä piinailla!=)

Tsemppiä kaikille tädin kourissa oleville, menkkoja odotteleville ja ovista odotteleville ja kaikille oikein paljon auringonsäteitä ja plussäsäteitäkin+++=)

Vappua vietämme varmaankin ihan rauhallisissa kotitunnelmissa hyvin syöden ja simaa ja munkkeja nauttien!!

Oikein railakasta ja aurinkoista vappua kaikille!!!!=0)

Aurinkoisin ja onnellisinkin terveisin Pipsa kp 15/30-35

Vierailija
27/34 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden tästä jo viikonlopun viettoon. Meillä ei oo pitkään aikaan vauviksen sivut toimineet kotikoneelta, joten jos ei toimi nytkään niin olen sitten viikonlopun taas haahupimennossa!

Joten toivottelen hyvät viikonloput kaikille ja tuun heti ens viikolla kertomaan sainko siemeniä vai vieläkö se mies niitä pitaa!? ;o)

Heippa!

HANNELE

Vierailija
28/34 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaikki jo vapun vietossa, kun on taas niiiin hiljaista...

pipsa79; Onnea oviksesta ja toivottavasti makkarissa vietetty aika tuottaa tulosta ;)!!! bd bd bd

Hannele-81; toivottavasti miehesi sulle niitä siemeniä antaa ;)!

ON: kp 15/28-30 ja kuiva kausi taitaa olla alkanut (???), joten ovis oli kai todellakin eilen. Melko positiivisella mielellä piinaa kohden mennään, sillä saattiin melko tasaiseen tahtiin viikolla noita simppoja läheteltyä. Joten yrityksen puutteesta raskautumisen epäonnistuminen tuskin johtuisi.

Mutta nyt täytyy kai lähtä munkkeja leipomaan!

Vierailija
29/34 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria: Tsemppiä piinailuun! Toivottavasti tulee aihetta testailuun! ;)

ON: Simaa on maistettu ja ekat donitsit syöty. Kotihommia vielä piisaa, joten vielä ei ehdi rauhallisesti ottamaan. Mutta onhan tässä sitten huominen ja ylihuominen....

Onneksi kaupassa oli vielä munkkeja ja donitseja. Muistelen, että yhtenä vuotena jäi kokonaan syömättä, kun oli kaupasta loppunut. Nyt oli molempia jäljellä vaikka kuinka paljon. Hyvähyvä! =)

Aurinko paistaa ja muiksi päiviksikin on luvattu hienoa ilmaa, joten se on ihan kiva. Serpentiinejäkin tuli jo leviteltyä, mutta palloja ei laiteta.

Oikein iloista ja aurinkoista Vappua kaikille!

Vierailija
30/34 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masunasu: onnea hyvin menneestä pojan odotuksesta! Mahotonta, että sinäkin meet jo yli puolessa välissä raskautta, vau! Saapi nähä ehitäänkö sielä ex-haahuissa vielä törmäillä, toivottavasti!? :)

Maria: mäkin oon hörppinyt tässä kierrossa vihreää teetä ja greippimehua epäsäännöllisen säännöllisesti. Toivotaan, että siitä ois meille kummallekin ollut apua! ;) Plussasäteitä lähetän sinnepäin! ++++++++++

Titi, Liliane, pipsa ja maria: me ainakin mennään samoissa kiertopäivissä, olikohan vielä muita? Kivaa, että meitä on näin paljon sitten piinailemaan! Luulis, että jollakin meistä ainakin olis tärpännyt.. Toivottavasti ois meillä kaikilla! bd bd bd bd bd +++++++++++++

ON: kp oisko 17 menossa enkä ole ollenkaan varma onko ovista tapahtunut ollenkaan! :( Nimittäin lämmöt eivät ole kohonneet, niin kuin yleensä ovat oviksen jälkeen tuonne 37. Tosin en siis mittaile aamulämpöjä vaan milloin sattuu. Olikohan torstai iltana kun kävivät alhaalla 35,2 ja seuraavana aamuna olivat vähän koholla 36,9 ja ajattelin, että silloin yöllä ovis olis tapahtunut, mutta sen jälkeen lämmöt ovat olleet normaalit ~36,5.. Muita ovis oireita on kyllä ollut. Simppoja ollaan ihan kivasti kylvetty, että jos se ovis olis kuitenkin tapahtunut, niin mahikset pitäs ihan hyvät olla, että olisivat treffanneet muniksen kanssa. Ei auta kuin ootella jälleen...

Oikein mukavaa vappua kaikille! Toivottavasti ilmat suosis vapun juhlijoita, ainakin nyt näyttää tääläpäin hyvältä sen suhteen.. :)

Vierailija
31/34 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ieppa: Kiva, että sulle kuuluu hyvää, on kiva lukea iloisia uutisia! Hyvä, että olet löytänyt muita juttuja vauvakuumeilun rinnalle. Avartaa maailmaa kummasti. Välillä tästä kuumeilusta tuntuu tulevan turhan vakavaa, sitä laskee päiviä ja joka oiretta kyttää varpaisillaan... Tuntuu välillä hullulta, mut silti kuume jatkuu, vaikka yrittää järkeillä, että olis elämässä paljon muutakin.

Hannele-81: En mä tiedä oliko se oikea täti vai mikä. Vuoto alkoi siis noin 3,5 viikkoa keskenmenosta ja kesti kolme päivää ja oli sellaista outoa ruskeaa. Normaalisti mulla menkat kestää lähemmäs viikon ja on runsaammat. Pari päivää jälkitarkastukseen! (Sit sitä aina välillä miettii, et mitä jos oliskin raskaana ja tää olis vaan sitä harmitonta välivuotoa. On mun mieli kyllä sekaisin...)

Outoa, et sun täti vielä viipyy, mut hyvä kun testi oli negatiivinen. Nyt voi sit ainakin toivottaa taas onnea yritykseen! Mun pitäis nyt nopeasti laittaa pyörä kuntoon, et pääsisin tuon esikoisen kans vihdoin ajelemaan, oon hulluna pyöräilyyn...

Jumppakärpänen: Hauskalta kuulosti kahvikikka... Harmi, et tuli pahaa kahvia, tuskin alat käyttämään kikkaa useammin.

pipsa79: Onnea valmistumisen johdosta!!

Vierailija
32/34 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mennään grillailemaan ja maanantaina ehkä vapputorille... Toivottavasti ilmat ovat hyvät kaikkialla.

Vierailija
33/34 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip

nyt näyttäs kotikonekki pelittävän taas.

Eipä tullu niitä siemeniä, ei vieläkään. Menkkoja on kuulemma ooteltava. Että v****taa! Että minkä tempun mies taas teki, käski kysellä sellasta terkalta ja missään vaiheessa ei kuitenkaan aikonut niitä siemeniä antaa!

Noh tähän on tyydyttävä.

Hyvää vappua, lähden nyt nukkumaan. Huomenna kovasti sivoustaja leipomista kun maanantaina meillä on tuparit

HANNELE kp 46 (tai itse asiassa jo 47 kun kello löi kakstoista)

Vierailija
34/34 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa pinoa vielä nostamaan vaikka kohtahan uusi viikko alkaa..

Hannele-81: Satikutia äijälle, meil on ollu ukko aika samanlainen, toisinaan tuntuu pihtaavan ihan tahallaan.. Toivottavasti kellistys pian onnistuu!!

Maria-80: Tsemppipeukutukset piinailuun, plussaa voisi hyvinkin odotella kun ootte hyvin päässy puuhailemaan :) bd bd bd bd

ON: Meillä jäi puuhailut ovista edelliseen ja ovispäivään, sitten ollut hiljaisempaa makkarin puolella:).. Saas nähä miten käy, jos ei tärppää niin ens kiertoon koitan saada jostain puhtia tositoimiin... Viikon päästä maanantaina ajattelin testailla, jos aihetta, silloin on kp 28/28-34. Muuten voisin testaamista pitkittääkin, mut oon varannu tolle maanantaille tatska-ajan ja peruisin sen jos plussaisin. Vai tiedättekö onko raskauden aikana tatuoinnin ottamisesta haittaa? (Meen taas asioiden edelle...)

Hyvää vappua kaikille tasapuolisesti! Nyt alkaa Noora menee naimisiin..

T:Liliane