Ihminen jota kiinnostaa seksielämä pidemmässäkin parisuhteessa, ei päästä itseään lihomaan
Vaan huolehtii kunnostaan ja ulkonäöstään syömällä terveellisesti ja harrastamalla säännöllisesti liikuntaa.
Eikä vanhemmuus ole syy tinkiä em. asioista oman itsen ja suhteen seksielämän eteen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
No entäs jos pitää itsensä uhkeana ja timminä, ja kumppania vain ei siltikään kiinnosta? Jos vuosikaudet saa seksiä vain kerran kuussa kinumalla, jos sitäkään? Ei sitä kuule jaksa ikuisuuksia panostaa, jos aina vain jää tyhjää käteen. Jostain se lohtu ja hyvä olo on saatava - jos ei mieheltä, sitten suklaasta.
Minä saan turhautuneena lohtua itseni kontrolloimisesta. Nyt painoa 42kg. Ei ole ainakaan seksin määrään vaikuttanut positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oikein, itsekin lopetin seksin antamisen kun vaimo lihoi. Painaa nyt 15-20kg enemmän kuin silloin kun alettiin seukkaamaan. Oon kertonu että pippeliä ei tipu ennen kun vanha korsetti taas mahtuu päälle. Käyn maksullisissa tuon laihiksen ajan ja se näköjään motivoi tuon laihiksen onnistumisessa. Suosittelen muillekin!
Arvaas missä ne rouva sillä välin läskejänsä haihduttaa... Liikuntaa voi harrastaa niin monenlaista, ja seksi on parasta laihdutusliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein, itsekin lopetin seksin antamisen kun vaimo lihoi. Painaa nyt 15-20kg enemmän kuin silloin kun alettiin seukkaamaan. Oon kertonu että pippeliä ei tipu ennen kun vanha korsetti taas mahtuu päälle. Käyn maksullisissa tuon laihiksen ajan ja se näköjään motivoi tuon laihiksen onnistumisessa. Suosittelen muillekin!
...ja sitten heräsin yksiössäni kun aurinko paistoi pölyisen ikkunan läpi. Onneksi ainoa seksikumppanini, vasen käsi, oli yhä lähellä.
1/3 on samaa mieltä kuin minä. Loput arvatenkin läskejä. Ap
Höps. Ihminen jota kiinnostaa seksielämä pidemmässäkin parisuhteessa hankkii kumppanin joka ei ole ulkonäkökeskeinen eikä elämää ymmärtämätön pikkusielu joka ei ymmärrä fyysisten muutosten kuuluvan elämään. Sairaus tai vammautuminen voi kohdata ketä vain, vanheneminen kaikkia.
Erityisen kätevää on, jos on jo parisuhteen alkaessa lihava tai muuten näkyvästi epätäydellinen. Silloin ap:n kaltaiset kiertävät kaukaa ja pääsee tekemään tuttavuutta varmemmin parempien tyyppien kanssa.