Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen jota kiinnostaa seksielämä pidemmässäkin parisuhteessa, ei päästä itseään lihomaan

Vierailija
01.05.2018 |

Vaan huolehtii kunnostaan ja ulkonäöstään syömällä terveellisesti ja harrastamalla säännöllisesti liikuntaa.

Eikä vanhemmuus ole syy tinkiä em. asioista oman itsen ja suhteen seksielämän eteen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä ala laistamaan kotiin ja lapsiin panostamisesta. Eikä mistään muustakaan, mitä toinen pitää arvossa, mutta itse ei.

Vierailija
2/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa mitä lipputangon nupissa lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on!

Mieheni on lihonut parissa vuodessa yli 40kg ja on pahasti ylipainoinen.

Kehtaa vielä vaatia seksiä, vaikka läskit haisee eikä edes yritä laihduttaa.

Vierailija
4/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö😁

Hyvällä seksielämällä ja painolla on kovin vähän tekemistä toistensa kanssa!

Vierailija
5/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, läskifriikillä on taas asiaa :D

Vierailija
6/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo Amerikkalaista katukuvaa, niin täällä aika harvaa kiinnostaa ilm. lainkaan seksi. (No jenkit ovat muutenkin kuuluisia kaksinaismoralismistaan). Mutta mitä olen suomalaiten elopainonn noususta lukenut, niin taitaa seksistä kiinnstuminen olevan vuosi-vuodelta harvojen juttuja, jos Ap:n kirjoitusta olisi uskominen.

Vierailija
7/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka arvostaa itseään ja terveyttään ei päästä itseään lihomaan.

Vierailija
8/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella rakastaa ja haluaa kumppaniaan, ei siinä mitkään yli- tai alikilot estele. Kun jörnitään niin sitten jörnitään. Itselleni on yhtä tyhjän kanssa kumppanin "pullamössöytyminen", ja kumppaninvalinnassa tärkeänä kriteerinä onkin, että tämä jakaa samat arvot.

Vierailija
9/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka arvostaa itseään ja terveyttään ei päästä itseään lihomaan.

Totta, ja esim. mielenterveysongelmista kärsiville itsensä arvostaminen ei tule helpolla, joten moni itselääkitseekin oloaan milloin milläkin; viinalla, irtoseksillä, sekalaisilla päihteillä... tai esim. sillä ruoalla.

Vierailija
10/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia lihavuus haittaa, joillakin on jopa läskifetissi.

Vierailija
11/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sitä voi vielä kuvitella, että kaiken voi itse valita.

Vierailija
12/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään sille mitään mahtanut, että selkäkivut saivat itseni lihomaan. Idiootti!

Vierailija
13/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihh... toivoisin että itsellä olisi yhtä kova motivaatio työntekoon kuin ap:llä lihavien jatkuvaan haukkumiseen

tasan ei käy onnen lahjat 

:'(

Vierailija
14/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos mies on feeder. Silloin nainen lihoaa ihan mielellään ja seksielämä kukoistaa

Vierailija
15/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä on tapahtunut kun seksielämä on kuollut kun olen laihtunut?

Vierailija
16/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Minä olen ollut ylipainoinen aina suhteen alusta saakka. Mies ei. Seksi sujuu 20v jälkeen ihan hyvin.

Vierailija
17/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos mies on feeder. Silloin nainen lihoaa ihan mielellään ja seksielämä kukoistaa

Lihoaa? 😂

Vierailija
18/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs jos pitää itsensä uhkeana ja timminä, ja kumppania vain ei siltikään kiinnosta? Jos vuosikaudet saa seksiä vain kerran kuussa kinumalla, jos sitäkään? Ei sitä kuule jaksa ikuisuuksia panostaa, jos aina vain jää tyhjää käteen. Jostain se lohtu ja hyvä olo on saatava - jos ei mieheltä, sitten suklaasta.

Vierailija
19/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, itsekin lopetin seksin antamisen kun vaimo lihoi. Painaa nyt 15-20kg enemmän kuin silloin kun alettiin seukkaamaan. Oon kertonu että pippeliä ei tipu ennen kun vanha korsetti taas mahtuu päälle. Käyn maksullisissa tuon laihiksen ajan ja se näköjään motivoi tuon laihiksen onnistumisessa. Suosittelen muillekin!

Vierailija
20/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihoaa? 😂

Lihoa : hän lihoo

Lihota : hän lihoaa

Molemmat ovat hyväksyttyjä muotoja suomen kielessä. Onhan tästä jo väännetty kättä monet kerran AV:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi