Vaimo laittaa wc-rullan aina väärinpäin
Jokseenkin joka kerta se on niin päin että se tulee sieltä seinän puolelta.
Tässä telineessä suunnalla on väliä koska on jousikuormitteinen läppä ja rulla voi pyöriä normaalisti vain toiseen suuntaan.
Aina joudun itse kääntämään oikein päin.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda parempi teline
Tämä teline on ehkä jostakin 70-luvulta ja se on paras ja jämäkin teline mitä on tullut vastaan,ruostumatonta terästä.
Oikeaoppisesti käytettynä se sopivasti jarruttaa paperin tuloa ettei rulla pyöri holtittomasti.
ap
Oletko ikinä ottanut puheeksi asiaa? Minä olin kolmikymppiseksi asti täysin tietämätön siitä, että toisille on hirmu tärkeää miten päin vessapaperirulla on laitettu. (Meillä oli kyllä tavallinen telinekin.) Sen jälkeen olen kiltisti noudattanut kulttuurista normia ja laittanut ns. oikein päin miehen mieliksi.
Mies joka ei osaa kouluttaa vaimonsa tässä asiassa on täysi nyhverö, tyhmäkin nainen oppii jos kouluttaa.
Näe hieman vaivaa ja tee ohjeet sen käyttöön ja liimaa pidikkeen yläpuolelle
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä ottanut puheeksi asiaa? Minä olin kolmikymppiseksi asti täysin tietämätön siitä, että toisille on hirmu tärkeää miten päin vessapaperirulla on laitettu. (Meillä oli kyllä tavallinen telinekin.) Sen jälkeen olen kiltisti noudattanut kulttuurista normia ja laittanut ns. oikein päin miehen mieliksi.
Samoin :D Ja opin laittamaan tiskitkin oikein koneeseen. Olin aina ennen laittanut ihan väärässä järjestyksessä.
Katsos kun meidän naisten anatomia on vähän erilainen.
Älä jaksa ruikuttaa, ole tyytyväinen että paperia on. Tylympi homma jos hätä on kädessä..
Olen huomannut, että. Itä-.Suomessa rulla laitetaan kuten ap:n vaimo sen laittaa. Länsi-Suomessa rulla laitetaan kuten ap toivoisi sen laitettavan.
Menit sitten ottamaan sen kauniin mutta tyhmän? Toivottavasti edes on kaunis ja hyvärunkoinen. Ja kiltti lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Käännä ja jätä pytyn kansi ylös.
Ja istumarengas.
Ap, kauheaa, ettet silloin seurustelun alkuvaiheessa, rakkauden ensihuumassa, huomannut katsoa, että miten päin wc-rulla on telineessä nykyisen vaimosi silloisessa wc:ssä. Jos joku ei läpäise edes sitä älykkyystestiä, että väkisin laittaa paperin niin, että sen kanssa joutuu taistelemaan monta kertaa päivässä joka ikisellä vessareissulla... niin en suosittele, että niitä geenejä laitetaan eteenpäin. Ihmiskunta ei tule mitenkään selviämään, jos me muut joudumme pitämään huolta valtavista laumoista, jotka eivät tuon vertaa hoksaa.
Etsi uusi muija ja käy ensi töiksesi hänen luokse päästyäsi vessassa. Jos rulla on väärinpäin, pakene vaikka wc:n ikkunasta.
Hohhoijaa. Taas yksi mies joka ei ole laittanut tyttöystäväänsä vaimotaidot-testiin ennen yhteen muuttamista. Vai puuttuiko siitä kohta "wc-paperirullan pyörimissunnan huomiointi"?
Ko wc-paperiteline on kenties vahva ja tukeva, mutta käytännöllinen se ei ole. Minä ainakin kannatan käyttömukavuutta. Siihen kuuluu mm se ettei rullan pyörimissuuntaa tarvitse miettiä/tietää.
Mitäs jos vaimo tietoisesti tekee sulle jäynää...
JSS ASAP