Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No arvon av-raati. Joko Kiira Korven hääeleganssi on arvosteltu? MIelipiteesi

Vierailija
01.05.2018 |

En ainakaan haulla löytänyt ketjua asiasta.

MInusta puku ei ollut onnistunut. Liian pieni yläosa korosti vain olemattomia rintoja. Lisäksi tukka näytti edestä siltä, että oli kiireessä väkerretty nuttura, kun bad hair day.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201804302200914045_vd.shtml

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helma oli ehkä vähän outo. Ei ainakaan mikään ajaton puku, 10 v päästä Kiira katsoo hääkuvia ja miettii että what was i thinking..

Just parasta että hääpuvuissa näkyy, miltä vuosikymmeneltä ne on. Äitini hääeleganssissa oli julman suureksi tupeerattu tukka. Niin 60-lukua.

Niinpä. Omassani oli tosi suuret puffihihat, ihan 90-luvun alussa. Se aikakausi... Puku oli silloin upea!

Samaa mietin, mun puku olis nykyään varmaan ihan hirveä mutta silloin olin upea, vieläkin muistelen sitä kun katsoin peilistä itseäni ja tunsin itseni kauniiksi.

Mä en ymmärrä miksi täällä pitäis arvostella (=haukkua) toisen valintoja, jokainen morsian valitsee sellaisen puvun missä tuntee olonsa kauniiksi, se on kai pääasia.

Vierailija
22/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti paistaa nuo kylkiluut edestäkin. Jotain peittävämpää olisi kannattanut harkita noin luiselle rintamukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmikymppinen "tyttö" ilman mitään koulutusta juhlii kuin miljonääri.

Ei -tyylikästä.

Kiiran "koulutus" on pitkä ja menestyksekäs luistelu-ura, ja hän työskentelee luistelun parissa edelleen.

Jokainen juhlii omilla rahoillaan miten haluaa, tuolla pariskunnalla tuskin on rahasta puute vaikkei ihan miljonäärejä olisikaan.

Vierailija
24/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helma oli ehkä vähän outo. Ei ainakaan mikään ajaton puku, 10 v päästä Kiira katsoo hääkuvia ja miettii että what was i thinking..

Just parasta että hääpuvuissa näkyy, miltä vuosikymmeneltä ne on. Äitini hääeleganssissa oli julman suureksi tupeerattu tukka. Niin 60-lukua.

Niinpä. Omassani oli tosi suuret puffihihat, ihan 90-luvun alussa. Se aikakausi... Puku oli silloin upea!

Samaa mietin, mun puku olis nykyään varmaan ihan hirveä mutta silloin olin upea, vieläkin muistelen sitä kun katsoin peilistä itseäni ja tunsin itseni kauniiksi.

Mä en ymmärrä miksi täällä pitäis arvostella (=haukkua) toisen valintoja, jokainen morsian valitsee sellaisen puvun missä tuntee olonsa kauniiksi, se on kai pääasia.

Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan eri asioista, myös tällaisista turhanpäiväisistä. Miksi klikkasit tähän keskusteluun, jos et oikeastaan halunnut keskustella aiheesta?

Vierailija
25/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista kuvista edes näy etuosa kunnolla kun tuo jättimäinen kukkapuska on edessä. Kunnon kuva ensin, jotta voi arvostella.

Vierailija
26/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira on valinnut omasta milestään kauneimmat asiat ylleen ja se riittää minulle. Kiira on ihana keiju!

Vierailija
27/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, kaunis nainen, kauniit puitteet, komea mies. Mielestäni kaunis mekko, takaosan kerroksellisuus hieno, tuohon sopiikin tuollainen kevyt yläosa. Hyvin boho-chic kokonaisuus, ei muunlainen sopisikaan Como-järven rannalle, ulkona pidettävään vihkimiseen. 

Vierailija
28/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiran muistan Tampereen yliopistolta, kontakti aivan mitätöntä, mutta antoi itsestään maanläheisen ja ystävällisen kuvan, ei koskaan tehnyt numeroa itsestään, vaikka uransa olikin silloin hienossa nousussa. Kaikkea hyvää hänelle ja sulhaselleen. 

Vierailija
29/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira on kaunis, mutta sulhasen valkoinen asu kyllä aika tyylitön.

Vierailija
30/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis puku ja sopii hänelle. Toivottavasti ei herätä palstalla intoa ostaa itselle samanlaista, sillä tuo malli sopii harvalle. Vaatii tosi hyvää ja hoikkaa kroppaa.

Vierailija
31/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaunis. Itse ottaisin vähän leveämmät olkaimet, mutta muuten voisin itsekin lähelle vastaavaa pukua käyttää.

Vierailija
32/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huikean kaunis hääpuku.  Ja miellyttävän erilainen niistä, joita yleensä näkee. Kiira oli kyllä niin kaunis morsian.

https://im.mtv.fi/image/6887648/portrait/368/614/246e7ad6dbeab81a56eab7…

Vierailija
33/33 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosa on hiukan eriparia alaosan kanssa, mutta kuitenkin todella kaunis ja sopii sirolle kantajalleen. En osaa sanoa miten olisin yläosaa muokannut, olisiko leveämmät olkaimet muuttaneet asiaa.

Mutta tuo kuvassa oikealla olevan naisen puvun yläosa vasta kamala onkin. Vaikka kuinka olisi kaunis ja upea vartalo, ei kaikki vaatteet vaan sovi. Vasemmalla olevan naisen yläosa on huomattavasti kauniimpi ja tyylikkäämpi, vaikka puku onkin saman tyyppinen kuin oikealla olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi