Muita krapulaisia paikalla?
Eilen meni aivan liian myöhään ravintolassa, ja nyt sitten kärsitään. Otin juuri särkylääkettä, ei sentään okseta.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krapula on alkoholismin esiaste, onnea vaan saavutukselle.
Taidat olla väärässä, alkoholistit eivät useinkaan kärsi krapulasta, siksihän sitä on niin helppoa vetää.
Kyllä ne kärsii, lue ylhäältä. Tiedän mistä puhun. Yli 30-vuotta tuota uraa tuli tehtyä. Niin tyhmä oli tämä alkoholisti, että ei tajunnut aikaisemmin ongelmaansa. Tänäpäivänä, ihan joka asia on helpompaa ka nimenomaan ilman alkoholia.
Jotain ruokaa mikä pysyy sisällä ja sitten ulos niin kyllä taas elämä voittaa 👍 Itse lähden vapputorille ihmettelemään ennen kuin sataa 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee niin kuin minäkin. Lopetin alkoholin käytön vuosi sitten, sitä ennen tuli kyllä koettua vuosien ajan jos jonkinlaisia krapuloita, erittäin pahojakin, joten uskon, että niitä tuli koettua jo ihan riittävästi.
Mun mielestä alkoholin käyttöä ei tarvitse kokonaan lopettaa, jos ei liian usein juo, niin voi sitä jonkun krapulankin silloin kärsiä.
Olet oikeassa, mutta minulle tuo ei toiminut. En minä pystynyt ottamaan "silloin tällöin", vaan otin joka viikko ja yleensä monta kertaa viikossa. Uskoisin, että ne jotka pahaa oloaan valittavat, ottavat nimenomaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen meni aivan liian myöhään ravintolassa, ja nyt sitten kärsitään. Otin juuri särkylääkettä, ei sentään okseta.
Söin eilen liikaa makeaa ja vielä niiden lisäksi perunalastuja. Kurinpalautus alkaa pakollisen nakki- ja perunasalaattiateruian jälkeen.
Eilen kun söin nakkeja, sipsejä ja muita herkkuja, niin tänään naama näyttää ihan krapulaiselta. Onneksi sentään olo on paljon parempi, kun ei ottanut pisaraakaan.
Korjaussarja menossa täällä :-)
Eilisen skumpan jämät ja lasi punkkua toistaiseksi.
Lenkille pitää kyllä kohta vääntäytyä, ehkä raitis ilma auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Lenkille pitää kyllä kohta vääntäytyä, ehkä raitis ilma auttaa.
Lasi punkkua ja skumpan jämät. Sulla meni päivällä jo uudelleen kännin puolelle, ei korjauksen. Kannattaisikohan lopettaa kokonaan, jos käyttösi on noin holtitonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkille pitää kyllä kohta vääntäytyä, ehkä raitis ilma auttaa.Lasi punkkua ja skumpan jämät. Sulla meni päivällä jo uudelleen kännin puolelle, ei korjauksen. Kannattaisikohan lopettaa kokonaan, jos käyttösi on noin holtitonta?
Ei aikuinen ole kännissä viinilasillisesta. Pidä huoli omasta juomisestasi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Krapula on alkoholismin esiaste, onnea vaan saavutukselle.
Itse asiassa olet väärässä. Alkoholistille harvemmin krapulaa tulee, koska pyrkii olemaan aina kännissä.
Ja muutenkin "harjoittelu" eli runsas alkoholin kulutus miedontaa krapuloita.
Pahimmat krapulat tulee, kun juo harvoin - olen pahimmillaan saanut kauhean oksennus-krapulan kolmesta lonkerosta.
Hep, paikalla.
Ja olen vieläpä joutunut istumaan töissä, ollut töissä jo 9 tuntia. Vielä pitäisi jaksaa 1,5 tuntia. Jumal'rankasoo...
2 särkylääkettä on silmät.