Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pannarista ei riittänytkään koko perheelle!

Vierailija
30.04.2018 |

Pienemmät pahoittivat mielensä, kun teinilikka oli luvatta käynyt ahmimassa puoli pellillistä ja muille jaettavaksi jäi paljon vähemmän.
Että ottaa pattiin!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt laitat teinilikan itse tekemään uuden pannarin, mistä riittää muullekin perheelle.

Vierailija
2/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen lisäksi mies söi lasten vanukkaat? :<

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini tarvitsee isot annokset, kun kasvaa. Muulle perheelle riittää hyvin puoli peltiä! Ihme kitinää taas.

Vierailija
4/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on, meillä sanonta että puolensa täytyy pitää.

Meillä nyt vaan kaksi teiniä.

Ei sitä äitikään pysty vahtimaan ruokaa ja herkkuja koko ajan.

Joskus olen ajatellut kahvitella pullan kera, myöhästä, pulla syöty.

Eli jatkossa olet valppaampi tai teet kaksi pannaria kerralla.

Vierailija
5/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini tarvitsee isot annokset, kun kasvaa. Muulle perheelle riittää hyvin puoli peltiä! Ihme kitinää taas.

Tuollaisilla ahmattiteineillä kasvaa vaan hanuri, ilmankos monilla onkin jo nuorina järkyttävät leivinuunit.

Vierailija
6/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään teini ei tarvitse kasvaakseen puolta pellillistä pannaria.

Vierailija
7/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette ilmeisesti jotain kääpiökokoisia kaikki. Itse muistan kun kasvoin puolessa vuodessa 10 cm, oli koko ajan nälkä ja mikään ei riittänyt, painoindeksi oli tosi alhainen, että ahteri ei siinä kyllä kasvanut, eikä ole kasvanut, mun poika on nyt samassa tilassa ja kaikki menee mitä tehdään: ruoka sekä jälkkärit.

Vierailija
8/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannari maksaa 2 e tehdä pellillinen, joten tehkää lisää!

9/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsuudenperheessä kukaan ei uskaltanut syödä yli oman osuutensa, koska kaikki halusivat välttää sen huudon, joka siitä olisi syttynyt. Meillä kaikki aina osasivat odottaa pannukakun yms. valmistumista ja ne jaettiin tasan.

Vierailija
10/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ainakaan sanoko tytölle, että ahterista leviää tuolla syömisellä, se on varmin tie aiheuttaa tytölle syömishäiriö. Inhottavaa, että joku täällä puhuu noin rumasti teineistä.

Vierailija
12/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee seuraavalla kerralla ällö terveyspannari. Jostain päin nettiä löytyy varmasti "hyviä" reseptejä.

Onko pienemmät sen ikäisiä, että voisitte yhdessä tehdä pannarin juuri ennen syömistä?

Vierailija
13/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt ainakaan sanoko tytölle, että ahterista leviää tuolla syömisellä, se on varmin tie aiheuttaa tytölle syömishäiriö. Inhottavaa, että joku täällä puhuu noin rumasti teineistä.

Olin tulossa paasaamaan tätä samaa. Järkyttävää, että vasta minä ja sinä toimme tässä ketjussa tämän esille! Aika paljon kuitenkin jo kommentointia ennen meitä. Ei ihme, että niin monella on syömishäiriöitä, kun kerran noin yleistä on törkeä teineille syömisestä rumasti marmattaminen, hitto kovimmassa kasvuiässä oleville nuorille! :(

Korkeintaan voisi nätisti huomauttaa tytölle perheessä olevan hyvien tapojen mukaista miettiä herkun riittämistä kaikille tasaisesti. Onhan tuollainen yksin puolen pellillisen rohmuaminen tosi tahditonta käytöstä ja etenkin ikävää sisarkäyttäytymistä. Perheessä täytyy oppia ottamaan huomioon muutkin. Ahmatti- ja läskikommentit taas pitää jättää sanomatta nuoren herkän kehonkuvan takia. Korkeintaan käytöstapoja voi korostaa.

Vierailija
14/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma syö kuitenkin oman osuutensa. Ja tuskin tinki hillon ja kermavaahdon osuudestakaan.

Vierailija
15/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan niin nuuka emäntä. Omaa pihiyttäsi et tehnyt riittävästi ja nyt syytät teiniä.

Vierailija
16/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa paasaamaan tätä samaa. Järkyttävää, että vasta minä ja sinä toimme tässä ketjussa tämän esille! Aika paljon kuitenkin jo kommentointia ennen meitä. Ei ihme, että niin monella on syömishäiriöitä, kun kerran noin yleistä on törkeä teineille syömisestä rumasti marmattaminen, hitto kovimmassa kasvuiässä oleville nuorille! :(

Korkeintaan voisi nätisti huomauttaa tytölle perheessä olevan hyvien tapojen mukaista miettiä herkun riittämistä kaikille tasaisesti. Onhan tuollainen yksin puolen pellillisen rohmuaminen tosi tahditonta käytöstä ja etenkin ikävää sisarkäyttäytymistä. Perheessä täytyy oppia ottamaan huomioon muutkin. Ahmatti- ja läskikommentit taas pitää jättää sanomatta nuoren herkän kehonkuvan takia. Korkeintaan käytöstapoja voi korostaa.

Tiedän tapauksen, jossa äidin "viaton" huomautus johti syömishäiriöön ja lopulta tyttö päätti päivänsä. Kaikki tapaukset eivät tietenkään ole yhtä traagisia, mutta kannattaa olla tarkkana miten syömistä kommentoi.

Vierailija
17/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa on katsella, kun jo nuoret naiset (teinit) hyllyy lihavina punkeroina.

Herkut vaan maistuu ja kroppa paisuu. Yäk!

Vierailija
18/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävisi meidän perheessä. Jos on nälkä ruuan jälkeen, voi ottaa leipää tms. Herkut jaetaan tasan. Jos joku ei halua omaa osuuttaan, muut saavat enemmän.

Vierailija
19/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa on katsella, kun jo nuoret naiset (teinit) hyllyy lihavina punkeroina.

Herkut vaan maistuu ja kroppa paisuu. Yäk!

Miksi katselet teinejä noin tarkkaan? Itse he sitä paitsi kilonsa kantavat.

Vierailija
20/34 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noin voi mennä, että yksi syö isot määrät ja toiset jää ilman eikä siitä edes saisi huomauttaa. Entä jos tytöllä on ahmimista. Syö siis syömisen ilosta. Ei tervettä. Itse kärsin moisesta. Pikkuisen hellittänyt kun ymmärsin muiden paheksuvan. Jos kukaan ei sano niin syö yli tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan