Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Audikuski kiilasi mun kevaripojan tieltä.

Vierailija
30.04.2018 |

Audi kiihdytti pois tapahtumapaikalta.
Pojalta repesi takki ja farkut. Polvi on rikki ja pyörä naarmuilla. Pyörä meni nilkan päältä ja nilkka on kipeä. Rekisterinumeroa ei saatu kiinni.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta poika varomaan liikenteessä. Kaksipyöräisellä ajavan kannattaa aina varoa vaikka olisikin kolmio tai stopmerkki. Toivottavasti oppi kerrasta. Olen yli 40 v. ajanut mopoilla ja moottoripyorillä. Vastaavia tilanteita on sattunut kymmeniä, tosin ilman haaveria.

Huomioliivi olisi paras, mutta eiväthän mopopojat niitä päällensä laita.

Vierailija
22/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei sitten ole mitään autokateutta.

Pihassa on varmasti tuota Audia kallimpi auto.

Ap

Että autokateutta ei ole, mutta automulkunvenytystä sitäkin enemmän. Onko poitsu aivan varma ettei mopo lähtenyt käsistä kun innostui pelleilemään? Meinaan notta jos olisi oikeasti kiilattu tieltä ajossa niin lopputulos olisi melkoisella varmuudella paljon pahempaa kuin vähän kipeä nilkka.

Sivusta pitää kommentoida, että ei välttämättä. Yksi kaveri aikoinaan mursi nilkkansa tuollaisessa, koska nopeudet matalia. Ajotaidoissa ei ongelmia, harrasti kilpaakin ajoa. Toinen on sitten istunut 20v pyörätuolissa, että siltä pohjalta suhtautuisin asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mua itkettää, että joku voi tehdä tuollaista.

Ap

Vierailija
24/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, kun tietää miten 99% mopoilijoista liikenteessä käyttäytyy, niin eiköhän ollut ihan pojan oma moka jota yrittää vierittää keksityn kuskin päälle. Mopoilijat on itsekkäitä muita häiriköiviä mulkkuja, jotka ansaitsee kaiken pahan.

Vierailija
25/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas on kummallisia kommentteja, syytetään ap:n poikaa tilanteesta ym. Tuollaisia mopoilijoiden ja kevarikuskien kiilailijoita ja tahallaan vaaratilanteita aiheuttavia on ihan oikeasti olemassa, niistä on kertonut oma poikani ja muutkin tuntemani nuoret mopo- tai kevarikuskit.

Onneksi ei käynyt pahemmin. Lääärissä kannattaa käydä ja poliisille ilmoittaa ja vakuutusyhtölltä voi hakea korvausta rikkoutuneista vaatteista ja lääkärikäynistä.

Oman pojan mopo- ja kevariajoista on jo muutamia vuosia, mutta otan liikenteessä aina nuo nuoret kuskit huomioon, ne on vasta opettelemassa ja siinä on jonkun rakas tyttö tai poika, jota odotetaan kotiin. Tsemppiä ap ja poika!

Vierailija
26/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin pojan kanssa lisää. Hän oli tullut itse kolmion takaa ja mustan Audin kuljettaja oli soittanut torvea pojalleni. Tästä pelästyneenä/hermostuneena poikani oli jäänyt mä Audin eteen ja kiemurtellut hidasta vauhtia. Hän oli kai shokissa. Audi oli ryntäyttänyt ja lisää soittanut torvea jolloin poikani oli itse yrittänyt kiilata Audia pois pelottelemasta. Audia oli kuljettanut aikuisen näköinen mies. Kuka aikuinen tekee kevaripojalle tuollaista sairasta kiusaa? Todellakin nyt teemme ilmoituksen.

ap

Vierailija
27/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeta poika varomaan liikenteessä. Kaksipyöräisellä ajavan kannattaa aina varoa vaikka olisikin kolmio tai stopmerkki. Toivottavasti oppi kerrasta. Olen yli 40 v. ajanut mopoilla ja moottoripyorillä. Vastaavia tilanteita on sattunut kymmeniä, tosin ilman haaveria.

Meilläpäin ollaan ylpeitä siitä, että osataan ajaa pyörien kanssa. Niille varataan sama tila kuin autoille.

-sSuviranta on lähellä

Vierailija
28/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin pojan kanssa lisää. Hän oli tullut itse kolmion takaa ja mustan Audin kuljettaja oli soittanut torvea pojalleni. Tästä pelästyneenä/hermostuneena poikani oli jäänyt mä Audin eteen ja kiemurtellut hidasta vauhtia. Hän oli kai shokissa. Audi oli ryntäyttänyt ja lisää soittanut torvea jolloin poikani oli itse yrittänyt kiilata Audia pois pelottelemasta. Audia oli kuljettanut aikuisen näköinen mies. Kuka aikuinen tekee kevaripojalle tuollaista sairasta kiusaa? Todellakin nyt teemme ilmoituksen.

ap

Menee liian paksuksi. Jos menee shokkiin noin vähästä ja alkaa kiemurtelemaan niin ei todellakaan kuulu liikenteeseen!

Neeeeeext!

Vierailija
29/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teet ilmoituksen mistä? Siitä että audi tööttäsi kun poikasi ajoi kolmion takaa eteen ja vielä häiriköi audin edessä kun tölttäys ärsytti..voi mussukkaa..

Vierailija
30/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu kirjoitti tuon edellisen kommentin.

-oikea Ap

Ps. Mun poika on hyvä kuski ja ajaa tiettyä sarjaa kisaa

Vierailija
31/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en muuten tippaakaan epäile poikaani.

Asia on varmasti mennyt juuri niin kuin on sanonut.

On se niin hyvä ajamaan pyörää.

Vierailija
32/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin ollaan ylpeitä siitä, että osataan ajaa pyörien kanssa. Niille varataan sama tila kuin autoille.

-sSuviranta on lähellä

Meillä Janakkalassa osataan väistää

Vierailija
33/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähdetään lääkäriin

Vierailija
34/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistinpa eilen vähän samanlaista tilannetta. Olin koirien kanssa lenkillä viereisellä kävelytiellä, kohdassa on kadussa melko pitkä jyrkähkö mäki, ohituskielto. Mopoilija ajoi mäkeä ylös ja varmaan vauhti tippui siihen kolmeenkymppiin. Takaa tuli nimen omaan Audi, joka alkoi huudattaa torvea mopilijalle. Mitä sen mopoilijan olisi Audikuskin mielstä pitänyt tehdä? Lentää karkuun? Ajoi niin reunassa kuin pystyi. Mäen päällä sitten kaasutellaan mielenosoituksellisesti matkoihinsa. Ihan täydellinen idiootti, näytti olevan joku nelikymmpinen äijä.

Vierailija
35/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun egosi ei edes riitä siihen, että voisit ajaa minun Audiani.

Nössö.

Vierailija
36/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosista se on vähän levoton auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän