Audikuski kiilasi mun kevaripojan tieltä.
Audi kiihdytti pois tapahtumapaikalta.
Pojalta repesi takki ja farkut. Polvi on rikki ja pyörä naarmuilla. Pyörä meni nilkan päältä ja nilkka on kipeä. Rekisterinumeroa ei saatu kiinni.
Kommentit (36)
Ja idiootti etsit täältä mitä? Kai nyt edes poliisille ilmoititte, vai oliko kevari viritetty, rekisteröimätön, vakuuttamaton, ajokiellossa ja poika päissään?
Törkeitä hulluja liikenteessä! Onneks poika selvisi noinkin vähällä! Toivottavasti se hullu ei tapa ketään! Ajais vaikka seinään.
Kaikki kaksipyöräiset tuntuu olevan joillekin kidutuksen kohde. Ehkä jotkut autoilijat tuntee niin katkeruutta, kun eivät saaneet nuorena mopoa, tai uskalla hankkia moottoripyörää.
Vappuprovoa pukkaa taas liukuhihnalta.
Mulle teki saman volvomkes. Eikun pojalle siis. Hävetkää!!
Mitä väliä? Ymmärtää ainakin pysyä poissa oikeiden tienkäyttäjien tieltä. Parasta olisi jos tuonikäinen liikkuisi fillarilla tai kävellen. Vaikka kuolisikin niin selviää itse sakolla tai ehdollisella, eli seuraamuksia ei välttämättä tule lainkaan.
Paikkakunta oli sitten Hämeenlinna.
Nilkka on edelleen kipeä ja mietitään lääkärikäyntiä.
Musta Audi. Niitä saa katsoa pahasti.
Audimieskö alapeukuttaa?
Ajele vaan Hämeenlinnassa mustalla Audillasi.
Mua ei naurata yhtään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Audimieskö alapeukuttaa?
Mua ei naurata yhtään.
Ap
Mua naurattaa äiti joka uskoo tällaisen. Poikasi veteli keuloja risteyksestä lähtiessään ja mopo karkas käsistä. T. Skoda-kuski...
Ilmoitat polliisille missä tapahtui ja he saattavat hyvällä tuurilla selvittää kameroista, jos kuski on selkärangaton ja ei ilmoittaudu itse asiaa mietittyään.
Meillä ei sitten ole mitään autokateutta.
Pihassa on varmasti tuota Audia kallimpi auto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Että autokateutta ei ole, mutta automulkunvenytystä sitäkin enemmän. Onko poitsu aivan varma ettei mopo lähtenyt käsistä kun innostui pelleilemään? Meinaan notta jos olisi oikeasti kiilattu tieltä ajossa niin lopputulos olisi melkoisella varmuudella paljon pahempaa kuin vähän kipeä nilkka.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ahaa. Jos tiedät kiilanneen Audin hintaluokankin, niin varmaan auto löytyy helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitat polliisille missä tapahtui ja he saattavat hyvällä tuurilla selvittää kameroista, jos kuski on selkärangaton ja ei ilmoittaudu itse asiaa mietittyään.
Tuota kamerajuttua en ajatellut.
Luulin, että on turha puhua mustasta Audista poliisille.
Taidetaan tehdäkin ilmoitus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audimieskö alapeukuttaa?
Mua ei naurata yhtään.
ApMua naurattaa äiti joka uskoo tällaisen. Poikasi veteli keuloja risteyksestä lähtiessään ja mopo karkas käsistä. T. Skoda-kuski...
Poika tuntee äitinsä ja tietää mistä narusta vetää.
Seuraavaksi hankitte kypärään tallentavan kameran.