Montako tippaleipää / munkkia on mennyt?
Kommentit (16)
Tänään lounaalla yksi munkki ja simalasillinen.
Kotona ei näitä herkkuja ole.
Työpaikkalounaalla oli jälkiruoaksi munkkeja ja simaa. Otin yhden munkin ja kahvia, koska en pidä simasta. Siihen se jääkin.
Ei ne ole mennyt minnekään vielä, huomenna vasta syön. Toisen aamulla ja toisen myöhemmin päivällä kun tulen kävelemästä (säävarauksella, en vaivaidu ulos jo keli on surkea). Simaa on yksi pienehkö pullo, riittää varsin hyvin yhdelle.
Yksi munkki ja yksi lasillinen simaa. Optio on vielä yhteen munkkiin ja yhteen tippaleipään. Simaa on reilusti. En oo vielä ehtiny enempää kun vasta tulin töistä ja kävin saunassa.
Yksi tippaleipä ja 5 munkkia kävelivät käsikkäin yhden ison simapullon kanssa kaupungille päin.
En syö tippaleipiä tai munkkeja. En juo simaa. Toki söisin ja joisin, jos joku tarjoaisi. Mutta ei ole ketään tarjoamassa.
Eilen pieni lasillinen simaa ja muutama muru tippaleipää. Lisäksi kyllä yksi munkin ja croissantin sekoitus. Tänään ei mitään vappujuttuja. Paitsi muutama nakki.
Lasi simaa ja pari itse tehtyä tippaleipää. Hyvä oli. Munkkeja en viitisinyt tehdä tänä vuonna.
En tykkää tippaleivistä enkä simasta, joten niitä ei yhtään. Munkkeja en edes tajunnut tehdä... unettomuus ja laihdutus menossa.
En tykkää kaupan simasta enkä viitsi itse sitä enää tehdä, kun se pitäisi yksin juoda. Tippaleivistä en tykkää, munkeista kyllä, mutta en viitsinyt mennä tänään kauppaan. Jäätelöä löytyi pakastimesta, saa kelvata vappuherkuksi.
32 kpl leivoin itse, anoppi toi toiset 32 kpl. Kaksi olen syönyt, mies, teinit ja teinien poikaystävät useampia. Loput vien töihin ke, siellä ne häviää minuuteissa.
Mennyt....minne??