Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HYIIIIHHHH! Joku hönkäisi hajuhampailla tappohajun suoraan suuhuni citymarketissa!!

Vierailija
30.04.2018 |

Siististi pukeutunut nuorehko pariskunta, jommankumman hengitys haisi ihan raadolle, sellaiselle tooooooodella pahalle hammaskivi-löyhkälle, ja se ilmeisesti huokaisi tms ohikulkiessaan saatan suoraan minun suuhun....

Se haju ja maku---- kotiin asti pysyi suussa, oli pakko kurlata suuvedellä kun pääsin kotiin:(

Iljettävää.
Eikö ihmiset tajua miten niiden hengitys haisee???????

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

2/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta hengityksen hajullisuus tai hajottomuus. En oke käynyt hammasläääkärissä ala-asteen jälkeen enkä käy.

Tää on jonkun hammaslääkärin paska trolli että saisi enemmän potilaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Ei kiinnosta hengityksen hajullisuus tai hajottomuus. En oke käynyt hammasläääkärissä ala-asteen jälkeen enkä käy.

Tää on jonkun hammaslääkärin paska trolli että saisi enemmän potilaita

Hyi hemmetti.

Vierailija
4/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pessy hampaani viimeksi 2009 toukokuussa.

Repikää siitä. Hammaslääkärissä oon käynny alle 18 vuotiaana viimeksi.

Ikää nyt 46v

T. Mies46

Vierailija
5/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän. Usein myös kaupan jonossa haistaa valkosipulin löyhkän! yök. pakkoko sitä on hönkiä joka suuntaan?

Vierailija
6/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa, kirjoittava koira!

Vierailija
7/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hammashoitaja/hygienisti yrittää saada varauskirjaan edes muutaman asiakkaan tälle viikolle.

Vierailija
8/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siististi pukeutunut nuorehko pariskunta, jommankumman hengitys haisi ihan raadolle, sellaiselle tooooooodella pahalle hammaskivi-löyhkälle, ja se ilmeisesti huokaisi tms ohikulkiessaan saatan suoraan minun suuhun....

Se haju ja maku---- kotiin asti pysyi suussa, oli pakko kurlata suuvedellä kun pääsin kotiin:(

Iljettävää.

Eikö ihmiset tajua miten niiden hengitys haisee???????

Otsikon perusteella luulin, että joku uusi vappujekku nämä hajuhampaat. 

Vierailija
9/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä todellakaan itse tiedä. Miten sen voisi tietää? Sinäkin ap voit haista tietämättäsi. Minulla on tuo ongelma ja tiedän sen siitä, että jotkut huomauttelevat. Huolehdin hyvin suuhygieniasta, käyn säännöllisesti hammaslääkärissä ja hammaskivi poistetaan. Mitä voisin tehdä? Minä itse tästä eniten kärsin.

Vierailija
10/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein haiseeko hengitykseni, mutten oikein uskalla kysyä. Siis tuo tulee mieleen esim. joskus kun ihmiset yllättäen "ignooraa" ja kääntyy pois. Mistä sen tietää haiseeko hengitys, kun ihmiset ei sano eikä näytä hyi-ilmettäkään.

Vierailija
11/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän sillä mätänee siellä suussa?

Vierailija
12/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä todellakaan itse tiedä. Miten sen voisi tietää? Sinäkin ap voit haista tietämättäsi. Minulla on tuo ongelma ja tiedän sen siitä, että jotkut huomauttelevat. Huolehdin hyvin suuhygieniasta, käyn säännöllisesti hammaslääkärissä ja hammaskivi poistetaan. Mitä voisin tehdä? Minä itse tästä eniten kärsin.

Varmasti alapääkin haisee tolla menolla!

Vierailija
13/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti alapääkin haisee tolla menolla!

Jaa sillä menolla, että huolehtii hygieniasta ja käy säännöllisesti tarkastuksissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi