Mies lähti Tallinnaan eikä vastaa enää puheluihin tai viesteihin. Mitä tämä tarkoittaa?
Avomies lähti poikaporukalla viikonlopuksi Tallinnaan enkä ole vieläkään saanut mitään yhteyttä häneen. Ei vastaa puheluihini eikä ole edes lukenut laittamiani viestejä! Olen oikeasti huolissani, missä vaiheessa voi ottaa yhteyttä poliisiin? Vai onko mies vain pettänyt minua siellä laivalla?
Kommentit (15)
Suomalainen puhelin ei toimi entisen Neuvostoliiton alueella, eli ei mitään hätää.
Viettää laatuaikaa a-Luokan matkalla. Älä häiriköi
Älä ajattele pahinta, voihan olla että on kadottanut puhelimensa tai on niin meno päällä kavereiden kanssa ettei tule edes mieleen vilkaista sitä. Jos jotain olisi sattunut kaverit varmaan olisivat ottaneet sinuun yhteyttä ja pettäminen taas ei estäisi jossain vaiheessa vastaamasta viesteihin tai soittamasta.
Nyt on maanantai. Viikonloppu meni jo
Lasnamäellä on yksi kellaribordelli (nimeltään La****a**la) missä on niin paksut seinät ettei kännykkä kuulu. Nimim. kokemusta on.
Koska lähti ja koska piti tulla takas?
Vierailija kirjoitti:
Avomies lähti poikaporukalla viikonlopuksi Tallinnaan enkä ole vieläkään saanut mitään yhteyttä häneen. Ei vastaa puheluihini eikä ole edes lukenut laittamiani viestejä! Olen oikeasti huolissani, missä vaiheessa voi ottaa yhteyttä poliisiin? Vai onko mies vain pettänyt minua siellä laivalla?
Kun teet näitä aloituksia uusina, niin voisit edes katsoa päivämäärät kohdalleen. Tämä on jo toinen kerta, kun mokasit.
Vierailija kirjoitti:
Älä ajattele pahinta, voihan olla että on kadottanut puhelimensa tai on niin meno päällä kavereiden kanssa ettei tule edes mieleen vilkaista sitä. Jos jotain olisi sattunut kaverit varmaan olisivat ottaneet sinuun yhteyttä ja pettäminen taas ei estäisi jossain vaiheessa vastaamasta viesteihin tai soittamasta.
Voi olla että ylireagoin mutta mies on ennenkin pettänyt luottamukseni. Sillä on lomaa vielä koko tämä viikko mutta voisi edes vastata jos menee pidempään kuin mitä alunperin suunnitteli.
Vierailija kirjoitti:
Lasnamäellä on yksi kellaribordelli (nimeltään La****a**la) missä on niin paksut seinät ettei kännykkä kuulu. Nimim. kokemusta on.
Tuo oli rauhoittava tieto.
Ap.
Ei sillä ole mitään hätää. Luultavasti tippunut laivan kannelta mereen ja pelastettu. Tärisee kylmyyttään luultavasti laivan hoitohenkilökunnan huoneessa.
Ai moi sä oot täällä, arvasin. En saanut suhun yhteyttä puhelimitse mutta netti toimii. Joo täällä me ollaan Tallinassa käyty huo*issa ja ilman kumia taas tietty. Otan sitten kotona kupan estolääkityksen. Joten ei mitään hätää. Illalla kokeillaan venäläistä rulettia hotellihuoneessa. Tulee varmasti extreme ilta.:)
T: Rakkauvella miehesi
Mä otashnan jusht sinu miaheltasii shuikki. T: Natushna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että ylireagoin mutta mies on ennenkin pettänyt luottamukseni. Sillä on lomaa vielä koko tämä viikko mutta voisi edes vastata jos menee pidempään kuin mitä alunperin suunnitteli.
Hei, unohda koko hyypiö ja ota itsellesi kunnon mies
Katvealueella.