Naapuri pitää autonrotiskoaan aina pihassa, voiko sen kieltää?
Tarkoitan siis kerrostalon pihaa. Tää on pieni talo ja tontti on talon omistajan. Aina kun auto tulee ja lähtee, tulee kauheat pakokaasut meidän ikkunasta sisään kun asutaan alimmassa kerroksessa. Ärsyttävää kun ei saa autoaan tohon kadulle parkkiin (mahd. lähelle) niin ajaa sen sitten pihaan haisemaan. Voiko isännöitsijälle ilmoittaa että se lemu aiheuttaa päänsärkyä, kohta on pieni lapsikin meillä niin vielä enemmän inhottaa se katku?
Kommentit (15)
Nyt reippaasti ja rohkeasti vaan jututtamaan naapuria asiasta. Kutsu vaikka vappusimalle, ole ystävällinen.
Millanen on pieni kerrostalo, pienellä tontilla?
Vierailija kirjoitti:
Nyt reippaasti ja rohkeasti vaan jututtamaan naapuria asiasta. Kutsu vaikka vappusimalle, ole ystävällinen.
Pelkään sitä, se kurkistelee aamusin verhojensa välistä kun lähdetään 6 töihin, hymyilee ja peruuttaa kauemmas ikkunasta :s
Vierailija kirjoitti:
No niitä näkee lähinnä Porvoolaisissa lähiöissä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Missä luki pieni tontti? Pienellä tarkoitan että tässä ei paljon jengiä asu.
Tuohon auttaa yksityinen pysäköinninvalvonta. Teen sitä itse työkseni ja siinä kyllä huomaa, missä talossa on valvontaa ja missä ei. Meidän valvomissa kohteissa harvoin on autoja pihassa, yhden talon pihasta olen pahimmillaan laskenut kuusi autoa, kaksi autoa on minimissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään sitä, se kurkistelee aamusin verhojensa välistä kun lähdetään 6 töihin, hymyilee ja peruuttaa kauemmas ikkunasta :s
Jaa, mulla on hauska afrikasta kotoisin oleva mies naapurissa, hymyillään ja vilkutamme toisillemme. Minä parkkipaikalla ja hän ikkunassa. Mukava kaveri. :)
Tee ensimmäiseksi kantelu paaville.
Älä vain sano naapurille itselleen mitään.
Mäkin olen asunut pienkerrostalossa. Sen pihalla oli omenapuita.
Sijaitsi Pakilassa, ei Porvoossa päinkään.
OT, mutta hassu muisto vuosien takaa: Asuttiin rivarissa, jossa jokaisella oli yksi autopaikka. No yksi naapuri omisti sitten kaksi (vanhaa) autonrotiskoa ja alkoi pitää toista keskellä pihaa lipputangon juuressa. Yhtiökokouksessa toinen naapuri sanoi luulleensa, että Fiatien valmistajalla on jokin juhlapäivä, "kun viiatti töröttää lipun juurella". Fiatin omistaja kiihtyi ja alkoi kiljua, että hänellä kun on kaksi autoa, pitää molemmille paikka löytyä. Johon sai vastauksen: "ai tommosia romuja kutsut autoiksi!"
Hyvä, etteivät toistensa kurkkuun käyneet. :D
Kerrostalon omistaja haluaa siis Aatuksi, joka kaasuttaa vuokralaiset hengiltä. Volkkariko se auto on?
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta hassu muisto vuosien takaa: Asuttiin rivarissa, jossa jokaisella oli yksi autopaikka. No yksi naapuri omisti sitten kaksi (vanhaa) autonrotiskoa ja alkoi pitää toista keskellä pihaa lipputangon juuressa. Yhtiökokouksessa toinen naapuri sanoi luulleensa, että Fiatien valmistajalla on jokin juhlapäivä, "kun viiatti töröttää lipun juurella". Fiatin omistaja kiihtyi ja alkoi kiljua, että hänellä kun on kaksi autoa, pitää molemmille paikka löytyä. Johon sai vastauksen: "ai tommosia romuja kutsut autoiksi!"
Hyvä, etteivät toistensa kurkkuun käyneet. :D
Ei kukaan mummo sentään käynyt kukkia Fiattiin istuttamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mulla on hauska afrikasta kotoisin oleva mies naapurissa, hymyillään ja vilkutamme toisillemme. Minä parkkipaikalla ja hän ikkunassa. Mukava kaveri. :)
Joops voisi olla, mutta heti kun siihen ikkunaan vilkaisee toisen kerran tarkistaakseen että näkikö oikein, loitotaan tai ollaan jo kadonneita. Ei paljoa kerkeä vilkuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon auttaa yksityinen pysäköinninvalvonta. Teen sitä itse työkseni ja siinä kyllä huomaa, missä talossa on valvontaa ja missä ei. Meidän valvomissa kohteissa harvoin on autoja pihassa, yhden talon pihasta olen pahimmillaan laskenut kuusi autoa, kaksi autoa on minimissään.
Maksavatko jotkut tosiaan noita leikkisakkoja?
Eijjumalauta miten tyhmää porukkaa sitö onkaan!
Ehdottomasti kannattaa ottaa lakimieheen yhteys. Hän hoitaa asian kuntoon. Tällainen case on helppo, maksaa sinulle ehkä tonnin.
Lakimies