Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, harrastin seksiä sokean hierojan kanssa

Vierailija
30.04.2018 |

Niin vain pääsi käymään. Kuukausi sitten olin kylpylässä missä oli sokea mieshieroja. Oli kyllä komeahkokin, mutta ei mikään mun märkä päiväuni.Eikä hän tehnyt mitään seksuaalisesti mainittavaa, mutta kuitenkin kostuin ja kiihoituin täysin arvaamattomasti. En ollut mitään eroottista ajatellut.En etenkään kun mieheni oli ollut samaisella hierojalla minua aiemmin. Ja kun käännyin selinmakuulle huomasin että olin täysin märkänä, ja että stringit olivat porautuneet häpyhuulten väliin. Kun hieroja oli sokea ajattelin,että voin kuin salaa siirtää stringejä pois häpyhuulten välistä. En oikeasti, en, ymmärrä mikä sai mun sormet käymään märässä pimpissäni. Olisi varmaankin kivaa jos kirjoittaisi että kireä, märkä posliinipillu.Mutta ei, kyllä ihan sheivaamattomana menin hierontaan. Ja sitten tää sokea mieshieroja.Minun ikäiseni, eli keski-ikäinen kysyi: Meillä on vartti aikaa. Mihin haluat että loppuaika käytetään? Olin kiihoittunut, ja samalla hämilläni.Raskauskilot joita ei enää paljoa ollut ttuntuivat nyt tuon sokean mieshierojan käsittelyssä toissijaisilta asioilta. En osannut sanoa että ihan mitä vaan.Selvinpäin, ja siten että mieheni odotti lasten kanssa odotushuoneessa! Ja hän vain piti kämmentään mun pimpin päällä minne stringit olivat hyvin porautuneet.Ei sormettanut, hivellyt tms. Ja mä sain elämäni toisen superorgasmin.En tajua kun ei oikeastikkaan koskettanut sisään saakka.Pari päivää myöhemmin juteltiin terassilla tän hierojan kaa.Hän sanoi, että aika moni tuore äiti haluaa seksiä tms kun ei oo tasapainossa kilojensa kanssa.Tämä hieroja sanoi, että hän pitää pyöreistä naisista. Onko muilla kokemuksia että sokean hierojan edessä on helpompi hieroa, ja onko joku oikeasti päässyt panemaankin sokeaa hierojaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut sokean hierojan kanssa, mutta en Suomessa.Olin aloitteellinen, mutta en taatusti ensimmäinen tämän mieshierojan käsittelyssä.Aika pro oli vaikka kroppa ei todellakaan ollut mikään adonis, mutta ne sormet....

Vierailija
2/5 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden eri suomalaisen sokean hierojan kanssa. Rehellisesti paremman puutteessa, mutta hommat tuli hoidetuksi.Toisen kanssa voisin toistamiseenkin nykäistä, mutta ei oo mikään märkä päiväuni.Ristiriitaisin tuntein, kun ei tiedä käytänkö hänen sokeuttaan hyväksui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä peräkammari Pertin fantasioita

Vierailija
4/5 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos hieroja ei oikeastaan sormetakaan niin eikai se nyt varsinaisesti seksin harrastamista ole?

Vierailija
5/5 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää sama mies joka kirjoittelee näitä. Välillä hierojana, välillä asiakkaana. Huoh.