Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä ketjussa juhlimme vappua me jotka emme vedä lärvejä :)

Vierailija
30.04.2018 |

Tänne ketjuun saa kirjoittaa vain ne ketkä eivät ota alkoholia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jotain vikaa ajatusmaailmassa jos  kuvittelee että  kaikki vetävät vappuna lärvit eikä  kukaan osaa nauttia alkoholia vain paria annosta ilman ördäämistä. Oletko  sä  niin rajoittunut että se on joko  absolutismi  tai kännit, mitään välimuotoja ei ole?

Itse ainakin maistan pari lasia kuohuvaa, tapanani ei ole kännäillä.

Sunkaltaisten ihmisten mustavalkoisuus, kärjistäminen ja lappusilmäisyys on ällöä. Valtaosa ottaa ihan sivistyneesti alkoholia mutta vain ääri-ilmiöt näkyvät.

Vierailija
2/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on jotain vikaa ajatusmaailmassa jos  kuvittelee että  kaikki vetävät vappuna lärvit eikä  kukaan osaa nauttia alkoholia vain paria annosta ilman ördäämistä. Oletko  sä  niin rajoittunut että se on joko  absolutismi  tai kännit, mitään välimuotoja ei ole?

Itse ainakin maistan pari lasia kuohuvaa, tapanani ei ole kännäillä.

Sunkaltaisten ihmisten mustavalkoisuus, kärjistäminen ja lappusilmäisyys on ällöä. Valtaosa ottaa ihan sivistyneesti alkoholia mutta vain ääri-ilmiöt näkyvät.

Jopas pomppasi! Minähän sanoin että ketjuun saa kirjoittaa vain ne ketkä eivät ota alkoholia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee lyhyt ketju. Itse emme käytä vappunakaan alkoholia koska lapset ovat pieniä ja vietämme yhdessä vappua :)

Vierailija
4/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappua kaikille tasapuolisesti, seka holisteille että alkottomille!

Mulla on tarkoitus juhlia ilman alkoholia, tosin vähän epäilyttää että omatekemään simaan olisi kuitenkin muodostunut voltteja...

Vierailija
5/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo mutta en juhlikkaa.

Vierailija
6/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappua kaikille tasapuolisesti sukupuoleen tahi uskontokuntaan katsomatta!

Vierailija
7/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olaaanh iha känes kogo pehre. Mira 15 äitinkh tytöö sammunu nurmikohlle, ihaan koerankagas koko tytäö.

Vierailija
8/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju :) Täytyy myöntää, että jos olisi mahdollista, niin laittaisin lapset hoitoon ja lähtisin kaupungille. Mutta kun ei, niin lähdemme ulos pihaleikkeihin ja kauppaan, hyvää ruokaa ja aikaiset unet.

Vierailija
9/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu kissan kanssa, ei ole edes simaa kun oli kaikkea kiirettä eikä ehtinyt pohtia koko vappua. Tänä vuonna sima on mustaa ja on Cokacola-nimistä.

M

Vierailija
10/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä vappua enkä juo tänään alkoholia. Mutta muille hyvää vappua kuitenkin! 🎈🎉

Vierailija
11/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaupasta mehukattisimaa ja sen jälkeen hilpaisin 17km:n kävelylenkin vaihtelevassa maastossa. Munkit haen vähän myöhemmin että on edes jotain jäljellä huomenna :-D. Kaapissa on kyllä rommeja ja liköörejä, mutkun ei maistu... Huomenna Helsingin keskustaan vappuilemaan teinien kanssa - ilmeisesti vesisateessa? Trööt! Hauskaa vappua kaikille!

Vierailija
12/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mukana. Säälittää tuo ykkönen kun luetun ymmärtämistä ei ole.

Vierailija
13/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa ja avausviestissä on pieni ristiriita. :) Alkoholia voi ottaa vetämättä lärvejä. Itse ajattelin pari olutta juoda, mutta lärvien vetäminen ei kiinnosta.

Vierailija
14/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan ja paikkakunta on Jyväskylä! Hyvää vappua kaikille!

Vierailija
15/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun perin minun oli tarkoitus mennä vain kaverin kanssa piknikille syömään jotain pientä ja juomaan simaa, eli alkoholiton vappu olisi ollut joka tapauksessa. Kaveri kuitenkin sai flunssan, joten vietän luultavasti koko vapun kotona. Hän olisi valmis tekemään jotakin, mutta en halua tartuntaa nyt, kun on kaikkea tärkeää tulossa. Vähän harmittaa, kun sain lakin viime keväänä, ja olisi kiva sitä käyttää, mutta en tahdo lähteä yksin kaupungille pyörimään.

Noh, olen sitten katsonut leffoja kotona ja syönyt nachoja, kun herkutkin oli jo hankittu. :) Ja yritän olla katsomatta ulos ikkunasta illalla, kun porukkaa kävelee ohi vapunvietossa. Yritän saada huomiseksi jonkun kaverin lähtemään hetkeksi ulos.

Vierailija
16/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän koko vuoden selvin päin :)

En ole ymmärtänyt miksi bileettääkseen pitäisi juoda.

Vierailija
17/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pilata ketjun tahallaan. Olen juonut ruuan kanssa pari lasia saksalaista vehnäolutta ja avaan kohta Riesling-valkkaripullon. Silti en örvellä enkä sekoile. Revi siitä. 

Vierailija
18/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu kissan kanssa, ei ole edes simaa kun oli kaikkea kiirettä eikä ehtinyt pohtia koko vappua. Tänä vuonna sima on mustaa ja on Cokacola-nimistä.

M

Oi ihanaa, kissa! Kerro lisää, millainen?

Täälläkin ollaan raittiina, kun ei lääkityksen kanssa alkoholi sovi. Eikä ole edes colaa, vissyä sentään on.

Vierailija
19/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ottaa lasin simaa, lasketaanko sitä?

Vierailija
20/21 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juo enkä ole juonut vuosiin. Kun alkoholin on kokonaan lopettanut niin ei sitä kyllä tee enää mieli yhtään, kun hauskaa ja renotutua voi muillakin tavoilla. Tottakai on myös se helpottanut, etten ole koskaan pitänyt alkoholin mausta.