En jaksa enää huolehtia hygieniastani
Ok, hampaat pesen kaksi kertaa päivässä, koska mulla on jo valmiiksi paskat hampaat ja purenta. Kaikki muu on jäänyt. Suihkussa kävin viimeksi 1,5 viikkoa sitten. Yök.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos päättäisit, että seuraavan kerran ku tulee pissahätä, menetkin sinne suihkuun pissalle? Eli joka tapauksessa joudut kävelemään kylppäriin ja samalla kun riisut alapään paljaaksi otat pois yläosankin? Ei tarvitse pestä hiuksia jos et jaksa, kunhan vain menet sinne veden alle pissaamaan. Jos vesi tuntuu hyvältä, jää pidemmäksikin aikaa, mutta sitä ei tarvitse päättää vielä.
Kiitos vinkistä, mä yritän tätä
Katsos perhanaa, tämä konsti toimi, ainakin tällä kertaa.
En ole ap, mutta sama vaiva. Lohdullista, että täällä on näinkin monta, jotka tajuaa.
Masentuneelle on turha sanoa että ota itseäsi niskasta, mene ja tee. Kun voimia ei ole. Itse olen samassa tilanteessa. Tehtäviä asioita pilkon osiin, koska en suoriudu mistään kerralla.
Ihmeen painostavalta tässä monen asennoituminen tuntuu, näin kanssamasentuneena. Tai siis en ole nykyisin niinkään masentunut. Nykyisin käyn pääasiassa yhtä harvoin pesulla kuin ap, koska en ehdi. Muut asiat menevät listalla ohi niin kauan kuin ei tarvitse lähteä ihmisten ilmoille. Kiireinen elämäntilanne.
Ei tuollaisesta kukaan paiseisiin kuole ihan hetkeen. Mutta alapesu on kyllä hieno juttu.
Mikä into teillä on heti olla säälimässä toinen rusinaksi ja ajatella, ettei sille tarvitse edes puhua kuin aikuiselle - vain siksi, että toinen on masentunut? Maalaatte piruja seinälle ja osoittelette niitä sormella, että huomaa nyt varmasti säikähtää, ikään kuin toinen ei olisi liiankin säikky jo alun perin. Mitä se muka auttaa? Vai että vielä ollaan tasan pohjalla ja äkkiä osastolle, vaikka toinen pesee hampaatkin aamuin illoin?
Ap, lupaan sinulle. Maailma ei romahda, vaikka et olisi peseytynyt kahteen viikkoon. Vedä henkeä ja lahjo itsesi sinne suihkuun mieluummin. Tai leiki suihkuunmenoa, älä ajattele että sen pitää onnistua. Kokeile aloittaa ja jätä kesken, jos tuntuu turhan raskaalta. Vähitellen ihminen oppii huijaamaan itseään ja ohjaamaan huomionsa muualle.