Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys rinnoista

Rintansa pienentävä, toivekokoa miettivä
30.04.2018 |

Kertoisitko, minkä kokoiset rinnat haluaisit itsellesi, jos saisit valita? Kerro mielestäsi ihanteellinen ympärysmitta ja kuppikoko. Lisäksi haluaisin kuulla perustelut ja nykyisen kokosi (esim.80E).

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 39, saaki udella, miksi B/C-kupeillakaan ei hölkkä tms ollut mukavaa? Rintojen takia vai koska et vain tykkää sellaisesta liikunnasta?

Vierailija
42/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut koskaan pienirintaista naista, miltähän ne mahtaa tuntua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kuppikoko 60G. Tätä kokoluokkaa halusin. Entinen kuppikoko 60D paitsi imetysaikoina oli hieman isompi kuin nykyinen kuppikoko.

Vierailija
44/53 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 A tai Aa, ja tiukkaan pitää nämäkin paketoida urheillessa, koska hölskyvät.

Vierailija
45/53 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 75B, enkä missään nimessä haluaisi isompia. Nämä on just sopivat. On kuitenkin selkeästi rinnat, mutta ei häiritse yhtään urheillessa, eikä roiku ollenkaan, vaikka ikää on kohta 50.

Ystävällä juuri sama koko, on hellyttävän kauniit rinnat.

M

Vierailija
46/53 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen koosta puhuttaessa pitäisi ottaa käyttöön hedelmäluokitus eli tuntuuko kädessä omenalta, appelsiinilta, greipiltä vai miltä.

Vierailija
47/53 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin käytän rintaliivejä kuppikokoa G, enkä yhtään arvosta. Ympärysmitta vaihtelee mallin mukaan 75 tai 70. Näytän lihavalta kaikissa vaatteissa, paitsi ylikireissä, joista sitten saakin ihan vääränlaista huomiota. Olen aina ollut "hyvinvarustettu", mutta on ikävä sitä parikymppisyyden D-kuppia, jonka tahtoisin takaisin. Tai ehkä jopa C, silloin voisi käyttää bikineitäkin ilman, että näytän valaalta. Siis en ole lihava, vaan nämä tissit ovat ihan aidot ja tässä koossa ja melkein neljänkympin iässä ne alkavat jo suunnata nenää maata kohti, eli näyttävät bikineissä ihan karseilta.

Haaveilen kolmiobikineistä. <3

Vierailija
48/53 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen koosta puhuttaessa pitäisi ottaa käyttöön hedelmäluokitus eli tuntuuko kädessä omenalta, appelsiinilta, greipiltä vai miltä.

Mätä vesimeloni?

Vierailija
49/53 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/53 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 85E ja en kaipaa pienennystä. Tässähän nää menee...

Vierailija
51/53 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
52/53 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo uppailut, pervopena.

Vierailija
53/53 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli miestissit, inhosin niitä kun törötti paidan läpi, ihan kuin liivit olisin tarvinnut. Kuntoilin 20 kiloo veks ja nyt punttien jälkeen ne näyttää jo ihan hyviltä :) Oon aika ylpee niistä, tykkään ja vaimo on ihmeissään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän