Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys rinnoista

Rintansa pienentävä, toivekokoa miettivä
30.04.2018 |

Kertoisitko, minkä kokoiset rinnat haluaisit itsellesi, jos saisit valita? Kerro mielestäsi ihanteellinen ympärysmitta ja kuppikoko. Lisäksi haluaisin kuulla perustelut ja nykyisen kokosi (esim.80E).

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on 85aa. En vaihtaisi. Ainoa ongelma on ettei tässä koossa ole olemassa liivejä, mutta olen sen ratkaissut niin etten vaan käytä liivejä 😄. Ei ole tarvetta, ja ihan "koska kuuluu käyttää" luulon takia niitä 20 vuotta käytin... Ei todellakaan pysyisi kynä rintojen alla, itseasiassa en pitkään edes ymmärtänyt mitä ihmettä se tarkoittaa 😂. Kunnes opin etkä joillakin tosiaan rinnat on ihan niin roikkuvat että sinne jää "tasku". Joo en ole paljoa pukuhuoneissa muita katsellut sitten teini-iän jälkeen 🙄.

Vierailija
22/53 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli 70D ja kahden lapsen jälkeen 70C. Hyvä on tämäkin, muoto pysyi pyöreänä, eikä roiku. Pienemmät on oikeastaan kivemmat, käytän rintsikoita enää vain jos on pelkkä ohut paita päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 60E ja olen vähentänyt liivien käyttöä huomattavasti. Totesin, että samapa tuo on olla ilman kuin käyttää vääränkokoisia tai huonosti istuvia liivejä. Vaikka minulla onkin ihanteellinen vyötärö-lantiosuhde haluaisin enemmän tiimalasimaisen vartalon eli varmaan joku 75B olisi hyvä.

Vierailija
24/53 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kokoni 70C. Rintani ovat melko pienet siis. Olen silti tosi tyytyväinen. Hieman isommat ottaisin, ehkä 70D. Haluaisin hieman lisää runsautta,muoto on kaunis :)

Vierailija
25/53 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja..?

Vierailija
27/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 70C/70D ja haluaisin 75D.

Vierailija
28/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80E ja haluaisin 75B koon urheilun takia.

Vierailija
29/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koko 90C. Haluaisin mielelläni vaikka 70B. Olen lopun väsynyt niskahartiasärkyyn vaikka on hyvät liivit niin ryhti on väkisinkin huono vaikka vahvistan lihaksia liikunnalla.

Pienennysleikkaus vakavasti harkinnassa, mutta itse ei varmaankaan saa päättää tulevien rintojen kokoa.

Vierailija
30/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kupin tai pari isommat rinnat, jotta näyttäisin sopusuhtaisemmalta. Kokoni on 65DD ja rinnat ovat sellaiset laajalti kiinni olevat kartiot ja vähän mitättömän näköiset paksujen olkavarsieni vieressä.

Vierailija
31/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

75E ja haluaisin vain vyötärön pienemmäksi. Rinnatkin vois olla sitten pienemmät.

Vierailija
33/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kiitos vastanneille! Löytyiskö vielä mielipiteitä?

Mikä ihmeen pervo tällaisia kyselee. Oksennus.

Vierailija
34/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma koko 90C. Haluaisin mielelläni vaikka 70B. Olen lopun väsynyt niskahartiasärkyyn vaikka on hyvät liivit niin ryhti on väkisinkin huono vaikka vahvistan lihaksia liikunnalla.

Pienennysleikkaus vakavasti harkinnassa, mutta itse ei varmaankaan saa päättää tulevien rintojen kokoa.

Laihduta. Ei se ympärys muuten pienene seitsemäänkymmeneen vaikka tissit leikeltäisiinkin.

Vierailija
35/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen keskustelu on ihan hyödytön, koska naisilla on niin erilaiset käsitykset miltä kuppikoot näyttävät. Jotkut tietää paremmin ja sitten on näitä ”E-kuppi=jättitissit” tyyppejä.

Vierailija
36/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin 75DD mikä se oli joskus. Nyt on 80E/G. Kärsin jatkuvasti kivuista ja on vaikea löytää sopivia vaatteita.

Mulla sama. Yritän laihduttaa, että saisin rinnat pienemmiksi, mutta tuntuu vaan isommilta, kun lähtee vatsasta vaan ja utareet sen, ku pysyy koossaan :(

Vierailija
37/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus vaikuttaa kai siihen mikä on kellekkin sopiva koko?

Vierailija
38/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus varmasti vaikuttaa että pidemmälle isommat, mutta ei se kropan pituus niiden hölskyntää vähennä.

Vierailija
39/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Olen aina ollut tyytyväinen rintojeni kokoon riippumatta siitä, mikä se on ollut. Pieni kriisi oli, kun kasvoin ulos markettivalikoimista erikoisliikkeisiin. Mitään hyppy-pomppu-urheilua en tykkää harrastaa, mutta ei se ollut kivaa B/C-kuppiaikoinakaan. Koskaan ei ole ollut selkäkipuja ja toivon, etteivät rinnat pienene imetyksen päätyttyä. En missään nimessä pienennyttäisi rintojani. Nykyään löytyy vaatteitakin kuppikoon mukaan. (70J)

Vierailija
40/53 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut isotissistä naista, miten pääsisin harrastamaan seksiä sellaisen kanssa.

Sä olet todennäköisesti juuri niitä, joihin aiemmin viittasin. Tissien koko vain kiinnostaa. Itse olen niin kyllästynyt näihin ”tissimiehieen”, jotka lähestyvät ravintoloissa. Eivät tunnu olevan kiinnostuneita lainkaan siitä, mitä ajattelen.

T: F75

Juu, ja naisia vain sattumoisin kiinnostaa paksulompakkoisten miesten ajatukset. Köyhillä on niin tylsiä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi