Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettääkö joku muukin vappua yksin?

Vierailija
30.04.2018 |

Vai olenko ainoa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tehä ihan "virallinen" ketju meille yksinäisille vapun viettäjille? :)

Eikö tää ole jo?

Ei lue Official

Tuleeko sulle huono omatunto siitä jos kirjoitat ketjuun mikä ei ole merkattu OFFICIAL:ksi?

Vierailija
42/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ja jumissa kotini vankina. Asun syrjässä, inhoan sitä jo muutenkin ja nyt mulla ei ole autoakaan viikkoon. En pääse edes ruokakauppaan. Olen käynyt pihalla kulkemassa mutta alkaa vaan ahdistaa.

Kirjaimellisesti kaukana on kaikki sellainen ilottelu ja seuraelämä mitä "pitäisi" olla. Ei ole tuttavia eikä kavereita, kenen kanssa viettää aikaa. Ihan se ja sama mikä päivä on, ei eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän pääsykoekirjan kanssa :D

Vierailija
44/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kanssa täälläkin yksin vappu vietetään. Suunnitelmissa siivota ja käydä lenkillä, ei siis mitään juhlavaa. Monta vuotta käynyt vapputorilla, mutta nykyään siellä on niin paljon tungosta, humalaisia ja järjestyshäiriöitä, että into on laantunut.

Vierailija
45/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI varmaan joskus 50 vuotta sitten ollut näin paljon yksinäisyyttä Suomessa.

Vierailija
46/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin ja jumissa kotini vankina. Asun syrjässä, inhoan sitä jo muutenkin ja nyt mulla ei ole autoakaan viikkoon. En pääse edes ruokakauppaan. Olen käynyt pihalla kulkemassa mutta alkaa vaan ahdistaa.

Kirjaimellisesti kaukana on kaikki sellainen ilottelu ja seuraelämä mitä "pitäisi" olla. Ei ole tuttavia eikä kavereita, kenen kanssa viettää aikaa. Ihan se ja sama mikä päivä on, ei eroa.

Onko sulla siellä elukoita seurana?  Jotenkin pahalta tuntuu puolestasi.

Vierailija
47/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinulla kuitenkin viinaa on? Se on tietysti tärkein.

Vierailija
48/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maallakin yksin ollessa voi mennä sinne luontoon ja nauttia keväästä, mulle vappu on ennen kaikkea kevään juhla.

Vierailija
49/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla siellä elukoita seurana?  Jotenkin pahalta tuntuu puolestasi.

On minulla ihana kissani, luojan kiitos, siitä riittää iloa. Kissalle on jopa pieni kalafilee vappuherkuksi.

Vierailija
50/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tehdä pop cornia ja katsoa leffan

Vierailija
51/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaverini ja tuttuni ovat varmaan jo tällä hetkellä aloittelemassa ja lähdössä ulos/bileisiin mihin lie. Muakin on pyydetty mukaan, mutta jostain kumman syystä en vain jaksa... haluan olla yksinään kotona ja kattoa netflixiä. Vappu on päivä muiden joukossa. Kerkeen kyllä joku toinenkin kerta bilettämään, niin ja ikää on 25v.

Vierailija
52/52 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI varmaan joskus 50 vuotta sitten ollut näin paljon yksinäisyyttä Suomessa.

On varmasti ollut, siitä ei vain puhuttu.

Pitää myös erottaa yksinäisyys yksinolosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme