Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteissa ja ihmissuhteissa ylipäätää ihmiset ei ymmärrä yhtä asiaa

Vierailija
10.09.2026 |

Koska ihmiset ei oo itsetietoisia ollenkaan niin ne pysyy aina siinä vierellä vaikka joku jatkuvasti epäkunnioittaa niitä koska niille itselle tulee tarve todistella omaa arvoaa enemmän tunteakseen itsensä hyväksytyksi. Se taas viestittää sille toiselle kuka aina epäkunnioittaa että tämä kaveri katsoo sen läpi sormien, eli mä voin tehdä sille sitä kokoajan ja se tulee aina tohon kerjäämää. Kun taas minä kuka olen itsetietoinen, kun minä aistin ihan pienenkin epäkunnioituksen merkin, minä suksin helvettiin enkä tule koskaan enää takaisin. Minä poistan kokonaan siltä ihmiseltä pääsyn minun sisälleni. Siinä on se ero miksi minä en ole täällä valittamassa jatkuvasti omasta suhteestani tai ystävistäni tai perheestäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan faktat

Vierailija
2/3 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekunnioitus on niin korkealla että ihmiset aistii sen, eikä sitä myöskään koskaan tapahdu sen johdosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heti kun tulee ensimmäisen kerran tilanne, että kumppani on jostain eri mieltä kanssasi eikä tottele Sinua kaikessa, suhde loppuu siihen?

Tosi kypsä ja aikuismainen asenne: ei varmasti kannatakaan ryhtyä mihinkään kenenkään kanssa tuolla mielialalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi