Annetaanko miehille deittailu ohjeita
jos/kun aiot, haluat suudella naista, ÄLÄ kysy lupaa, just do it!
Kommentit (31)
Ei koskaan istumis treffejä, eli ei kaljalle eikä kahville, pakit on silloin varma asia ellei nyt ole erittäin hyvä puhuja.
Ottaisin mieluummin deittailuvinkkejä vaikka Bill Cosbylta kuin naisilta :D
Vierailija kirjoitti:
Älä tunnusta rakkauttasi edes niillä kolmansilla treffeillä.. Mulle kävi näin ja osasin sanoa vaan "aijaa".
Juu ei. Kaveri joutui tämmösen intohimoisen kosijan kohteeksi. Hän antoi selvät ja kerta kerralta töykeämmät pakit, mutta ruusujen ja lemmekkäiden tunnustusten tulva vain jatkui.
Kuulostaa ehkä hauskalta, mutta oli kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan istumis treffejä, eli ei kaljalle eikä kahville, pakit on silloin varma asia ellei nyt ole erittäin hyvä puhuja.
Sori vaan, mutta puhumistaito on välttämätön kävelytreffeilläkin. Ja varsinkin kuuntelutaito.
Vai miten sä muuten kommunikoit ihmisten kanssa? Viittomalla?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kelpaa sellaisenaan niin pakkien tullessa treffit teki asiansa eli suodatti pois soveltumattoman aineksen.
Teuvo eduskunta kirjoitti:
Lopettakaa tällaisten rikollisten viestien julkaisu. Kerta kokeiltu ja kohta on pallo jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä rohkaisin itseni teininä ja leffasta lähdettyämme tein aloitteen.
Tyttö ei vastannut ollenkaan suudelmaani vaan seisoi tönkkönä, kuin jähmettyneenä. Yksi noloimpia hetkiä eläissäni.
Vierailija kirjoitti:
Älä lähetä ekojen treffien jälkeen pitkiä vuodatuksia, joissa kerrot naisen ihanuudesta ja tunnustat rakkautesi.
Sillä paljastut epätoivoiseksi, pervoksi tai saippuaoopperoiden kasvattamaksi.
Ekojen treffien jälkeen älä vuodata kuinka ihanaa oli. Ole neutraali, valittelee kiirettä ja sovi seuraavat treffit tyynen viileästi yli viikon päähän vaikka kalenterisi kumisisi tyhjyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Älä lähetä ekojen treffien jälkeen pitkiä vuodatuksia, joissa kerrot naisen ihanuudesta ja tunnustat rakkautesi.
Sillä paljastut epätoivoiseksi, pervoksi tai saippuaoopperoiden kasvattamaksi.
Juu, äläkä varsinkaan ennen ekoja treffejä! Minua yksi mies alkoi Tinderissä piirittää tällä tyylillä, kun en heti ehtinyt treffeille hänen kanssaan. Poistin matchin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä paljastut epätoivoiseksi, pervoksi tai saippuaoopperoiden kasvattamaksi.Juu, äläkä varsinkaan ennen ekoja treffejä! Minua yksi mies alkoi Tinderissä piirittää tällä tyylillä, kun en heti ehtinyt treffeille hänen kanssaan. Poistin matchin.
Täällä sama kokemus. Antaa todella creepyn vaikutelman.
Kokemusta myös tuota ilman varoitusta suutelusta. Ei tavattu enää.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan päästä ensin sinne deiteille asti.
M35
1. Pyydä se nainen ulos. Älä odottele kuukausitolkulla.