Annetaanko miehille deittailu ohjeita
jos/kun aiot, haluat suudella naista, ÄLÄ kysy lupaa, just do it!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole hyvä ohje, jos deittailija on lassukka eikä osaa yhtään lukea naista. Olisi vastenmielistä, jos mies tunkisi iholle sellaisena hetkenä, kun en ole yhtään vastaanottavainen. Toisaalta ei tuo kysyminenkään juuri sykähdytä - siitä olen samaa mieltä.
Tänä päivänä pyytäisin kyllä kirjallisena luvan
Jos nainen sanoo, että oli kiva tutustua ja ollaan yhteyksissä = sait pakit.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä. Kokeilin tätä neljään kadulla vastaan kävelevään naiseen ja nyt minulla on kaksi mustaa silmää ja pallit tohjona.
Vierailija kirjoitti:
Tämä se vasta johtaakin metoo keisseihin. Annan terveen vastaneuvon. Älä hyvä mies tee mitään! Naisen pitää olla tässä se joka tekee aloitteen. Nykyään saa syytteen niskaan ja pahimmassa tapauksessa ikuisen sometuomion vaikka yrittäs miten selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä. Kokeilin tätä neljään kadulla vastaan kävelevään naiseen ja nyt minulla on kaksi mustaa silmää ja pallit tohjona.
Ensi kerralla tiedät pitää munasuojia ja jääkiekkomaskia kun lähestyt naistan.
Kaikki naisten antamat deitti ja treffailu -ohjeet kiidättävät miehen suorinta tietä friend zonelle.
Mun viimeisin deitti - ja nykyinen seurustelukumppani - sanoi mulle ekojen treffien lopuksi, että haluaisi suudella minua. Mun mielestä toi oli hyvä; ei kysynyt lupaa mutta ei myöskään tunkenut iholle. Tuo, että ilmaisi halunsa, sai minut sitten virallisesti aloittamaan sen suudelman.
Yleisinä deittailuohjeina sanoisin, että herrasmiesmäisyys vetoaa (ainakin minuun). Toisilla treffeillä mies tuli luokseni laittamaan ruokaa (toi itse ruoka-aineet mausteita myöten :D) ja toi vielä viinipullonkin tuliaisiksi. Kun käytiin yhdessä kaupassa aamiaistarpeita ostamassa, kantoi koria ja ostoskassin autoon. Tämmöiset pikku huomaavaisuudet tekevät kyllä vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naisten antamat deitti ja treffailu -ohjeet kiidättävät miehen suorinta tietä friend zonelle.
Mitä ovat nämä miten paremmat ohjeet sitten joilla ei sinne päädy?
Älä puhu äidistäsi.
Tai jos äiti on elämäsi nainen, puhu vain, jotta treffiseura tietää paeta.
Jos nainen hoksaa äkillisesti, että nyt pitää mennä, moi, sait pakit.
Jos nainen vilkuilee ympärilleen levottoman oloisesti, hän etsii pakotietä, ja saat kohta pakit.
"Sähän sanoit olevasi 30v. ja 180 pitkä", tarkoittaa, että valehtelu ei kannata ja olet saanut hylsyn.
Jos nainen katsoo sinua hymyillen silmiin, olet toistaiseksi mukana.
Jos sinua hermostuttaa, älä hätäile. Se on viehättävää.
Puhu naiselle luontevasti. "Saanko avata neidille oven?" kekkulointi paljastaa ettet ole tottunut olemaan naisen kanssa. Siitä tulee vaivautunut olo.
Jos kysyt naisen musiikkimakua ym., älä ala kurtistella otsaasi tai nauraa, kun hän vastaa.
Jos nainen vastaa pitkiin viesteihisi yhdellä lauseella tai sanalla niin sait pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Kato ku nää on _deittailuohjeita_.
Ei jalankulkijan käytösopas.
Älä lähetä ekojen treffien jälkeen pitkiä vuodatuksia, joissa kerrot naisen ihanuudesta ja tunnustat rakkautesi.
Sillä paljastut epätoivoiseksi, pervoksi tai saippuaoopperoiden kasvattamaksi.
Älä tunnusta rakkauttasi edes niillä kolmansilla treffeillä.. Mulle kävi näin ja osasin sanoa vaan "aijaa".
Lopettakaa tällaisten rikollisten viestien julkaisu. Kerta kokeiltu ja kohta on pallo jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat naiselle, älä kysy lupaa vaan alat vain suutelemaan miestä.