Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään mahdotonta löytää kumppania, jolla ei olisi ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta? :( Ahdistaa. Miksi synnyin tähän aikaan?

Vierailija
30.04.2018 |

Olen muutenkin arvoiltani hyvin vanhoillinen, mistä moni mies kyllä pitää, sillä olen fyysisesti hyvin kokematon, hoidan kotityöt täysin ja olen muutenkin ns. kodin hengetär ja annan miehen ns. olla mies, eli en ikinä alentaisi miestäni tai inttäisi hänelle vastaan vaan pyrin aina tottelemaan miestäni ja tekemään hänen olostaan mahdollisimman hyvän. Minulle olisi kunnia-asia olla erittäin hyvä vaimo, josta mies saisi olla ylpeä ja itsekään en koskaan alentaisi miestäni edes lähimmille ystävilleni jutellessa.

Nämä ominaisuuteni siis kelpaavat monelle miehelle ja moni onkin tuolla deittailumaailmassa ihmetellyt, miksei nykynaiset kaikki voisi ajatella kuten minä suhdeasioista. Että nuo ominaisuuteni kyllä näyttävät kelpaavan miehille, mutta sitten tulee se mutta. Ne samat miehet odottavat ja olettavat sitten kuitenkin minulta liberaalimman naisen käytöstä muissa asioissa, eli kuvittelevat ns. syövänsä ja säästävänsä kakun samaan aikaan. On selvää, etten sopisi todellakaan jokaisen nykymiehen vaimoksi, jotka tuntuvat etsivän naista järjestämään elämänsä. Ei minulle sellainen kelpaisi, koska antamani etuudet sopivat vaan miehelle, joka osaa täyttää ne miehen saappaat perheen päänä, eli miehen tulee soveltua moiseen valta-asemaan. Valtaan kuuluu aina myös vastuu. Miehen tulee oikeasti osata ottaa vastuu fiksusti hallitsemalla perheen raha-asiat järkevästi, olemalla lempeä ja oikeudenmukainen päätöksissään, tartuttava toimeen miehisissä tehtävissä viipymättä, eikä olla laiska ja vastuuta välttelevä vikisijä.

Yksi iso asia on myös nykymiesten ja -naisten uudismielinen tapa pitää läheisiä nais- ja miesystäviä. Minä en usko moisiin, enkä hyväksy moisia. Tiedän, etten ainakaan itse osaisi suhtautua miehiin vain platonisesti ystävinä, joten miksi vielä enemmän seksuaaliviettiensä vietävissä olevat miehet osaisivat suhtautua viattomasti naisystäviin? Minulta ei ole pois muiden suhteet, itse vaan koen ja ajattelen näin. Nykyään jokaisella tuntuu olevan noita vastakkaista sukupuolta olevia läheisiä ystäviä ja minua ahdistaa se. En tule ikinä hyväksymään sitä, että minun miehelläni olisi muita oikeasti läheisiä naisia kuin minä, koska itsekin kunnioittaisin miestäni sen verran, etten hankkisi miehiä itsekään lähelleni. Tietysti työ- ja harrastuskaverit ovat asia erikseen. Kunhan ne pysyvät vaan siellä töissä ja harrastuksissa, eikä niitä tuota mukaan enää vapaa-ajalle muihin yhteyksiin.

Yksi iso tekijä on myös sitoutuminen. Itse alan em. tavalla täysin "palvella" (huono sana, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan) vasta miestä, joka on oikeasti minun mies, eli sitoutunut minuun. Tämä tarkoittaa vähintäänkin yhdessäasumista. Ei se mene niin, että mies ottaa sekä sinkkuuden että suhteen hyvät puolet, eli tulee vaan täysihoitoon luokseni ja lähtee sitten taas omaan kotiinsa viettämään sinkkuelämää. Ei, tahdon miehestä oikeasti olevan myös sitä turvaa itselleni ja että jaamme arkemme aidosti yhdessä. Nykyään moni tuntuu olevan hyvin sitoutumiskammoinen ja vaikuttaa olevan joku normi vaan pitkään tapailla ja "katsella" ollen vähän kuin leikkisuhteessa minusta. En osaa henk.koht. pitää aitona parisuhteena tunnetasolla sellaista, jossa ei oikeasti jaeta arkea yhdessä saman katon alla. Tähän samaan sitoutumishommaan kuuluu myös seksi. Miehet tuntuvat kyllä kovasti pitävän siitä, että olen kokematon, mutta samassa jokainen yrittää heti itse päästä housuihini. Öh, jos hyväksyisin moisen heti jokaiselta, niin en kai olisikaan kokematon? Seksi kanssani edellyttää sitoutumista, pitipä miehet siitä tai eivät. Moni tuntuu jopa kyllästyvän ja jättävän koko tutustumisen siihen, kun kyllästyvät torjuntaani. Hyvä näin, maailmankuvamme selvästikään eivät kohtaa.
(jatkuu)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa vuodatus. Alan vaan tosissani olla epätoivoinen tämän miehen etsimisen suhteen, kun asenteeni ja arvomaailmani ei vaan yhtään tunnu sopivan nykyaikaan. :( En siis julista muiden tavan toimia olevan väärä ja omani oikea. En todellakaan. Tämä vaan sopii minulle, koska tämä on sitä, mitä aidosti tahdon. Mikään ulkoinen ei siis pakota minua näihin arvoihin.

ap

Vierailija
2/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tosi tossukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ahkera trolli. Oletko harkinnut kirjailijan uraa?

Vierailija
4/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
5/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet fiksu. Kyllä on olemassa miehiä jotka ajattelevat samoin.

Olen täysin samaa mieltä, miehet ja naiset eivät voi olla ystäviä. Lopulta päädytään aina petihommiin.

Vierailija
6/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä, miehet ja naiset eivät voi olla ystäviä. Lopulta päädytään aina petihommiin.

Millä aikataululla tämä tapahtuu? Milloin viimeistään mun pitäisi päätyä sänkyyn miespuolisten kavereitteni kanssa, esim. sellaisten, joiden kanssa olen tuntenut 10–20 vuotta?

Vierailija
7/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä läheisiä miespuolisiä ystäviä, joita en todellakaan katsele "sillä silmällä". Mites homot/lesbot, hyväksyisitkö heidät kaveriksi erisukupuolisen kanssa, he kun eivät vastakkaista sukupuolta samalla lailla himoitse? 

Mun mielestä se, ettei hyväksy vastakkaisen sukupuolen ihmisiä kumppaninsa kaveriksi, kertoo lähinnä oman itsetunnon puutteesta. 

Vierailija
8/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne välttämättä päädy aina petihommiin, mutta jos nainen on nätti, niin mies ei välttämättä edes välitä, onko heillä todella mitään yhteistä, vaan tapailee naista ja kuuntelee sen ongelmia kiltisti, koska housuissa on kiva pakotus ja kihelmöinti, kun saa lähteä tapaamaan kaunista naista ja olemaan tämän kanssa kahden. Seksuaalinen jännite voi olla kuin huumetta.

Vierailija
9/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä aikataululla tämä tapahtuu? Milloin viimeistään mun pitäisi päätyä sänkyyn miespuolisten kavereitteni kanssa, esim. sellaisten, joiden kanssa olen tuntenut 10–20 vuotta?

Minulla on yhden vanhan kaverin kanssa mennyt jo 35 vuotta. Mutta kyllä kai se vielä joskus tulee. Ajatus kyllä ällöttää. Vähän kuin veljestä puhuisi. Yäk.

Vierailija
10/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne välttämättä päädy aina petihommiin, mutta jos nainen on nätti, niin mies ei välttämättä edes välitä, onko heillä todella mitään yhteistä, vaan tapailee naista ja kuuntelee sen ongelmia kiltisti, koska housuissa on kiva pakotus ja kihelmöinti, kun saa lähteä tapaamaan kaunista naista ja olemaan tämän kanssa kahden. Seksuaalinen jännite voi olla kuin huumetta.

Kuulostaa todella kummalliselta. Että vuosikymmenet tavataan vain pöksyjen pakotuksen vuoksi. 

Vierailija
11/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella kunnioituksella, en usko, että sinulla on paljon vientiä parisuhdemarkkinoilla, vaikka meille niin uskotteletkin.

Kyse ei ole sinun arvoistasi ja siitä, miten ne sopivat nyky-yhteiskuntaan vaan siitä yksinkertaisesta syystä, että sinulla on jumalaton vaatimuslista asioita, joiden edellytät olevan niin kuin sinä haluat. Lisäksi kuulosta huumorintajuttomalta tosikolta.

Et taida olla vielä niin vanha, että olisit oppinut elämässä mitään. Yleensä nimittäin saa enemmän kun odottaa vähemmän. Saattaisit yllättyä.

Vierailija
12/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella kummalliselta. Että vuosikymmenet tavataan vain pöksyjen pakotuksen vuoksi. 

Jos kotona on antava vako, niin aina voi laittaa silmät kiinni ja ajatella ketä huvittaa.

Vierailija
13/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona on antava vako, niin aina voi laittaa silmät kiinni ja ajatella ketä huvittaa.

Tällaisiako sä mietit päivät pitkät? Oletko itse parisuhteessa?

Vierailija
14/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa oikeasti panna sua. Eivät vain kehtaa sanoa. Odottavat jos jotain tapahtuisi. Että huomaisit että se kaveri olisi hyvä rakastaja.

Vierailija
15/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun ihminen tietää, mitä haluaa! Ymmärrän ajattelutapasi ja sen, että miehenkin pitää olla tuossa kuviossa tietynlainen juurikin esim. vastuullisuuden ja sitoutumisen suhteen. Itse olen ajatellut eri tavalla, mutta eihän se tietty tarkoita, etteikö voisi ymmärtää toisen tapaa.

Sen verran voisin vielä kuitenkin sanoa, että en tietty voi muiden puolesta tietää, mutta mulla ei ole ikinä ollut seksuaalista juttua miespuolisten kavereiden kanssa. On ollut lapsesta lähtien poikia kavereina ja opiskelinkin miesvaltaisella alalla, joten opintovuodetkin menivät aika paljon poikien seurassa. Silti mulla on ollut vaik yksi poikaystävä, jonka kanssa menin naimisiinkin. Eli omalta kohdalta voin sanoa, että kyllä ne romanttiset suhteet ja kaverisuhteet voivat olla täysin erilläänkin, vaikka samaa sukupuolta oltaisiin.

Vierailija
16/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa oikeasti panna sua. Eivät vain kehtaa sanoa. Odottavat jos jotain tapahtuisi. Että huomaisit että se kaveri olisi hyvä rakastaja.

Joo, ihan varmasti. Riutuvat himosta, vaikka on vaimo ja lapsia.

Vierailija
17/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eri sukupuolta! :D

Terv. 15

Vierailija
18/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdotonta löytää. Löytyy jopa sellaisia, joilla ei ole yhtään ystäviä siis kumpaakaan sukupuolta, joten ei hätää.

Vierailija
19/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin ahdasmielinen ja keskeneräinen jätä seurustelu muille.

Vierailija
20/37 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan varmasti. Riutuvat himosta, vaikka on vaimo ja lapsia.

Mitä ne vaimo ja lapset siihen kuuluu?