Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotatko Euroviisuja?

Vierailija
30.04.2018 |

Minä odotan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jaksa kiinnostaa.

Vierailija
2/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin odotan! Olen ollut viisuhullu lapsesta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion katsoa.

4/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan. On mielenkiintoista nähdä, millainen Saaran esitys tulee olemaan. Euroviisuissa on oma tunnelmansa, ja on ihanaa, että ne järjestetään aina näin kesän kynnyksellä.

Vierailija
5/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella jännittäväksi menee, pääseekö Suomi semifinaalistaan finaaliin.

Tämänhetkisten vedonlyöntitilastojen mukaan Suomi on kokonaiskilpailussa kaikki osallistujamaat huomioiden sijalla 11 ja finaalissa kilpailee 26 maata.

Ongelmana on, että kaikki 10 Suomen edelle arvioitua maata esiintyvät samassa 1. semifinaalissa, josta itse finaaliin pääsee vain 10 esitystä.

Toisin sanoen, vaikka kaikki maat huomioiden Suomi arvioidaan sijalle 11 ei esitys hyvin mahdollisesti 1. semifinaalin tason huomioiden sijoitu lopulta 26 parhaan joukkoon mikäli se ei pääse finaaliin, kuten Suomelle on jo useana vuonna peräkkäin käynyt...

Vierailija
6/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuharjoitukset alkaneet eilen Lissabonissa ja Suomen eka puolen tunnin harjoitus tänään klo 14:40 alkaen paikallista aikaa.

Vierailija
7/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Minäkin odotan. On mielenkiintoista nähdä, millainen Saaran esitys tulee olemaan. Euroviisuissa on oma tunnelmansa, ja on ihanaa, että ne järjestetään aina näin kesän kynnyksellä.

Miksi se on ihanaa