Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies katosi 2,5kk, mitään ilmoittamatta ja nyt haluu lapsen itselleen

Vierailija
30.04.2018 |

Itellä on vähän epäuskoinen olo! 2,5kk sitten hävisi kämpästä mitään sanomatta, ei edes lapselleen jättänyt viestiä eikä soittanut koko aikana. Mutta kun lapsi oli anopilla yökylässä viikonloppuna niin mies oli soittanut äidilleen ja pyytänyt lapsen puhelimeen.

Ja oli lapselleen sanonut että voisit muuttaa isän luo.

Ensinnäkin asioista keskustelee ensin aikuiset, toisekseen mitä vittua?

Vähän on epätasapainoista tolleen lähtee mitään sanomatta kellekkään ja pitää mykkäkoulua lapsellekkin 2,5kk , ja sit heti ekan kerran ku ottaa yhteyttä niin kertoo lapselleen tällästä.

Mä en kyllä käsitä yhtään mitään

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunko mielestä miehen pitäisi siis saada jättää vaimolleen vuodesta toiseen lähes kaikki hommat, jos ei miestä satu huvittaa esimerkiksi omia vaatteita pestä. Ihan kuule aiheesta olin vihainen.

Eikä mulle riitä parisuhteen sisällöksi se että mies makaa sohvalla! Parisuhteessa kuuluu olla seksiä! Ja edes joskus pidemmän kaavan mukaan. Parisuhteessa kuuluu olla hellyyttä.

Jos mies haluaa pelkän piian/siivoojan niin hankkikoon sen rahalla, mutta vaimo ei ole olemassa saadakseen pestä miehen vaatteet, korjatakseen tiskit, siivotakseen roskat, imurointi,moppaus, maalaus, putkien avaaminen , lumityöt, pihahommat, lasten sotkut jne. Mies on niistä puoliksi vastuussa.piste. jos 10 vuotta laistaa omista velvollisuuksistaan vain koska on laiska paska. Niin ite on valinnut kuunnella valitusta.

Ps. Myös pariterapeutti on sitä mieltä että se miten olen tähän reagoinut on normaalia!

kato ei oo vaikeeta harrastaa seksiä, antaa hellyyttä ja siivota omat jälkensä!

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä miehen olisi pitänyt jäädä huutamaan, riitelemään ja tekemään ylianalyysia kaikisista tekemättä jääneistä ja tehdyistä asioista vetäymisen sijaan. Tuollainen tauko tekisi kaikille hyvää ihan oikeasti miettiä millaista elämää haluaa elää ilman että joku painaa koko aikaa päälle.

Vierailija
22/25 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään voi tietää mitä on tämän ajan tehnyt, mutta sen voin sanoa että monta vuotta on ollut vesiselvä! Edes tupakkaa ei ole polttanut muutamaan vuoteen joten vaikea uskoa että olisi yhtäkkiä alkanu juopoksi.

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, että lapsesi isä on idiootti. Ilmeisesti myös rappioalkoholisti, koska hän ei kertonut edes lapselle sijaintiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua alkaa tappelee, mutta mielestäni olen tässä elämässä menettänyt tarpeeksi, hirveä ajatus että tyttö lähtisi.

Vierailija
24/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en halua alkaa tappelee, mutta mielestäni olen tässä elämässä menettänyt tarpeeksi, hirveä ajatus että tyttö lähtisi.

Onko sulla ongelmia? Juotko liikaa alkoholia? Vaim tunnevammainen isä ja oman edun edellepanija tekee lapselleen noin, että hylkää hänet ilmoittamatta olinpaikkaa. Normaali vanhempi tietäisi, miltä se lapsesta tuntuisi, eikä voisi tehdä lapselleen sitä.

Itse en luottaisi moiseen ollenkaan. Mutta taidat olla nyt vaan järkyttynyt, kun et itsekäään kovin tasapainoiselta kuulosta? Ymmärrän kyllä pelkosi, mutta jos sinulla ei ongelmia, taitavat tosiseikat olla puolellasi.

Vierailija
25/25 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ongelmia? Juotko liikaa alkoholia? Vaim tunnevammainen isä ja oman edun edellepanija tekee lapselleen noin, että hylkää hänet ilmoittamatta olinpaikkaa. Normaali vanhempi tietäisi, miltä se lapsesta tuntuisi, eikä voisi tehdä lapselleen sitä.

Itse en luottaisi moiseen ollenkaan. Mutta taidat olla nyt vaan järkyttynyt, kun et itsekäään kovin tasapainoiselta kuulosta? Ymmärrän kyllä pelkosi, mutta jos sinulla ei ongelmia, taitavat tosiseikat olla puolellasi.