Miksi pojat eivät halua seurustella?
Minun luokalla on poikia, jotka välillä sanovat kavereilleen että eivät välitä tytöistä tai halua seurustella. En tiedä vitsailevatko ja ei tietenkään kaikki ole ollut tässä keskustelussa mukana. On joitakin poikia jotka esittävät ja ehkä he haluavat esittää koska haluavat tyttöjen huomion tai huomiota kaikilta. Ja jos joku poika lukee tätä, niin onko siihen jotain hyvää syytä? Vai onko se mahdollista, että heidän mielestä tytöt ovat niin hirveitä, joka ikinen?
Kommentit (41)
Ehkä pian tulee sukupolvi, jonka miehet ovat oikeasti MGTOW:n ajatuksen omaavia yksilöitä. Tällä hetkellähän se on pääosin peräkammarin poikien vinkumista, mutta kuten täältäkin on jo löytynyt vastauksia, niin kyllähän se draaman määrä monikertaistuu elämässä naisten myötä.
Ne ei juo, eivät polttaa eikä varastelee. Toisin sanoen, niistä on tullut fiksuja.
Tai sitten on joku toinen syy
Tyttöystävän myötä 90% ihmissuhteista ja asioista hankaloituu.
Koska nykyään ei ole enää oletuksena, että kaikki hankkivat puolison ja perheen. Kun asiaa oikein miettii, niin kyllähän sitä vaakakuppi kääntyy sinkkuuden puolelle. Eli lista tyttöystävän positiivisista asioista on lyhyempi, kuin negatiivisita asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi hyvännäköinen poika joka haluaisi seurustella,mutta tytöt eivät halua.
Ihmettelen miksi.
Oletko masokisti vai mikä sua vaivaa?
Olet mammapalstalla etkä silti ole oppinut suomalaista naisista yhtään mitään?
Sori,mutta en nyt ymmärtänyt kommenttiasi. Ihmettelen vain kun olen kunnollinen ja hyvännäköinen tämän kevään ylioppilas,että mikä mussa on vikana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pojat eivät halua seurustella?
Kysytään toisinpäin. Miksi poikien pitäisi haluta seurustella? Mitä iloa siitä heille olisi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pian tulee sukupolvi, jonka miehet ovat oikeasti MGTOW:n ajatuksen omaavia yksilöitä. Tällä hetkellähän se on pääosin peräkammarin poikien vinkumista, mutta kuten täältäkin on jo löytynyt vastauksia, niin kyllähän se draaman määrä monikertaistuu elämässä naisten myötä.
Teineillä on draamaa sukupuolesta riippumatta, aikuiset eri asia. Tästäkin keskutelussa näkee tuon poikien tarpeen korostaa kukka draama on joku tyttöjen juttu, kaikki mitä joku tyttö sanoo on jotain draamaa.
Kannattaa todellakin kasvaa ensin ja oppia että jokainen on erillinen ihminen ja yksilö. Se tekee elämästä ihan joka saralla helpompaa.
Jos pojat eivät tekee enää aloitetta, pitäisikö tyttöjen sitten olla se aktiivisempi osapuoli, tehdä aloite, kutsua (ja maksaa) treffit? Alkaako pojat huutamaan #metoo
Minkä ikäinen olet ap? Itselläni on seiskaluokkalainen poika ja mä olen ihmetellyt kun ei kuvioissa tyttöjä kaveruutta enempää, vaikka on komea ja suosittu. Toki urheilu vie suuren osan vapaa-ajasta.
Nykymaailman säännöt ovat muuttuneet. Nykyään itsenäisyyttä tyrkytetään joka tuutista ja Selviäminen omillaan ja tunteettomuus ovat modernin maailman hyveitä. Miehet ja nuoret pojat kokevat puristusta useasta suunnasta, Tunteiden näyttäminen ei ole muodikasta ja mitä sitten?
Rakastuminen ja perheen muodostus ei ole prioriteettina 1 eikä varmaan kärkiviisikossakaan.
Itsekkyys johtaa siihen, että suhteiden muodostaminen muuttuu vaikeaksi, molempien sukupuolien ongelma. Jokainen on oma uniikki lumihiutaleensa ja kaikki pyörii oman itsensä ympärillä. Nykymaailmassa kompromisseja on entistä vaikeampi löytää ja termi sielunkumppani tuntuu olevan katoavaa kansanperinnettä. Miehet sekä naiset esineellistetään Itsekkyyttä toitotetaan joka tuutista. Mikä ihmettely tässä on ettei parinmuodostus kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap? Itselläni on seiskaluokkalainen poika ja mä olen ihmetellyt kun ei kuvioissa tyttöjä kaveruutta enempää, vaikka on komea ja suosittu. Toki urheilu vie suuren osan vapaa-ajasta.
Minulla on himpun vanhempi veli. Tuntuu että heidän porukassa ei pahemmin seurustella koska odotetaan että vastaan tule joku josta välittää ja jonka kanssa todella haluaa olla.
Ei ole sellaista kevyttä seukkailua ja ollaan nyt pari viikkoa yhdessä mitä jotkut teki kun minä olin siinä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on himpun vanhempi veli. Tuntuu että heidän porukassa ei pahemmin seurustella koska odotetaan että vastaan tule joku josta välittää ja jonka kanssa todella haluaa olla.
Ei ole sellaista kevyttä seukkailua ja ollaan nyt pari viikkoa yhdessä mitä jotkut teki kun minä olin siinä iässä.
Jotenkin upeaa :) Omassa nuoruudessani todella oli myös tuota, että sitä imuteltiin poikien kanssa ja kuljettiin fritsut kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista kevyttä seukkailua ja ollaan nyt pari viikkoa yhdessä mitä jotkut teki kun minä olin siinä iässä.Jotenkin upeaa :) Omassa nuoruudessani todella oli myös tuota, että sitä imuteltiin poikien kanssa ja kuljettiin fritsut kaulassa.
Minäkin kunnioitan heidän tapaa ajatella. Ne harvat parit jotka ovat yhdessä ovat sitä todella eikä kyse ole mistään "teinijutusta".
Vierailija kirjoitti:
Seiskaluokkalaiset pojat on vielä ihan lapsia. Ei kyllä sen ikäisten tyttöjenkään kannattaisi seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut metoo-kampanjasta? Se on tehnyt sen, etteivät pojat enää uskalla lähestyä tyttöjä koska he pelkäävät, että heitä syytetään seksuaalisesta ahdistelusta.
Ihan aiheesta, jos ei osaa jutella tyttöjen kanssa ilman, että tunkee kädet toisen intiimialueille ja aloittaa keskustelun härskeillä seksijutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Yhä useammalle pojalle on opetettu, että tyttöjen tunteilla ei saa leikkiä. Seurusteluun suhtaudutaan aiempaa vakavammin eikä enää viikon parin huvitteluna, kun ei ole parempaakaan tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista kevyttä seukkailua ja ollaan nyt pari viikkoa yhdessä mitä jotkut teki kun minä olin siinä iässä.Jotenkin upeaa :) Omassa nuoruudessani todella oli myös tuota, että sitä imuteltiin poikien kanssa ja kuljettiin fritsut kaulassa.
Minäkin kunnioitan heidän tapaa ajatella. Ne harvat parit jotka ovat yhdessä ovat sitä todella eikä kyse ole mistään "teinijutusta".
Minäkin pelkäsin että kauheaa sekoilua on luvassa, jos tytär alkaa seurustella liian aikaisin ja toivoin, ettei hätäilisi. Itse aloin seurustella 17-vuotiaana ja poikaystävät vaihtuivat tiuhaan tahtiin, välillä menivät päällekkäinkin ja draamaa piisasi. Tytär alkoi seurustella 16-vuotiaana ja ovat olleet yhdessä nyt 1,5 vuotta. Puolen vuoden kohdalla oli pieni tauko kun poika epäröi heidän erilaisia taustojaan, mutta muuten on sujunut mutkattomasti. Myös muut nuorten seurustelut mitä tiedän, niin ne suhteiden pituudet lasketaan vuosissa eikä kuukausissa, niin kuin omassa nuoruudessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pelkäsin että kauheaa sekoilua on luvassa, jos tytär alkaa seurustella liian aikaisin ja toivoin, ettei hätäilisi. Itse aloin seurustella 17-vuotiaana ja poikaystävät vaihtuivat tiuhaan tahtiin, välillä menivät päällekkäinkin ja draamaa piisasi. Tytär alkoi seurustella 16-vuotiaana ja ovat olleet yhdessä nyt 1,5 vuotta. Puolen vuoden kohdalla oli pieni tauko kun poika epäröi heidän erilaisia taustojaan, mutta muuten on sujunut mutkattomasti. Myös muut nuorten seurustelut mitä tiedän, niin ne suhteiden pituudet lasketaan vuosissa eikä kuukausissa, niin kuin omassa nuoruudessani.
Minulla ja veljelle on siis yli kymmenen vuotta ikäeroa ja mitä vertaan omaan nuoruuteen niin tuo seurustelu ei ole ainut missä ovat vastuullisempia. Ryyppääminen ei ole hienoa ja kovin jätkä se joka sekoilee eniten kännissä. Silloin minun aikaan suosittuja oli ne jotka oli suunnilleen vatsahuuhtelu kunnossa joka viikonloppu näin kärjistetysti.
Kyllä nuo juo mutta jos joku juo likaa niin olen usein ollut kuskina hakemassa pois juhlista. Pitävät oikeasti huolta toisistaan.
Ainoa keino välttyä tältä on olla tarpeeksi ujo nysvääjä joka ei päädy niin pitkälle.