Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velka-ongelma 19-vuotiaalla

Anogll
30.04.2018 |

Hei. Olen siis 19v nuori. Mulla alko ongelma 18v puolivälissä kun jouduin ottamaan ensimmäisen pikavippini kun Työttömyyskorvausta en saanut 2 kuukauteen, eivätkä myöntäneet opintotukea vaikka asianmukaiset hakemukset oli tehty ja koulussa oltu paikalla aina.

Siitä sitten kehittyi nopeasti lainojen ja vippien kierre mun elämässä.. Jokainen vippi ja laina oli sitä varten, että saisin edelliset maksettua pois. Noin 6 pikavipin ja 1 luottokortin jälkeen yritin vielä kaikkeni. Kävin koulua, töissä ja tein kaikennäköstä hommaa että pystyisin maksaan perintäyhtiöille 700e/kk (n.40% siitä korkoa).

Nyt on tilanne se, että olen työtön mutta vielä koulussa kuukauden verran jolloin pääsen töihin jotka minua jo odottaa. Olen yrittänyt 3 pankista ja 6 eri lainojen yhdistämis palvelusta hakea lainaa että ne vois yhdistää. JOLLOIN saisin maksettua kaiken pois 100e/kk
Ilman sairaita korkoja. Kaikilla on tosin ongelmana, että en ole täyttänyt 20 tai 21 vuotta.

Täytän siis 20v vasta muutaman kuukauden päästä ja mulla meni ensimmäinen maksu just käräjille ja se pitäis hoitaa..

ELI kysymykseni siis on, että onko mitään palvelua tai mahdollista pankkia,rahalaitosta, rahoitusyhtiötä joka pystyisi järjestämään 19-vuotiaalle LUOTTOTIEDOLLISELLE (näiden takia taistelen) lainojen yhdistämiseen lainan?
Haen siis n. 4500 euroa jolla saisin kaikki velkani maksettua pois.

Olisiko kellään neuvoa?

T.anogll

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin suosiolla mennä ulosottoon, sitä kautta ne saa maksettua siedettävällä kuukausierällä vaikka lisäkuluja tuleekin. Ja ne kohtuuttomat korotkin tippuu siedettävälle tasolle, onko 8% vai mitä se viivästyskorko nykyisin on. Ekat 18kk menee luoton alkuperäisellä korolla ja sen jälkeen tippuu.

Maksuhäiriömerkintä taitaa poistua pari vuotta sen jälkeen kun velat on hoidettu. Turha sitä maksuhäiriömerkintää on liian kanssa pelätä.

Vierailija
22/22 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä Takuusaatiöön tai kaupungin talous- ja velkaneuvontaan. Selvitä myös, myöntääkö asuinkuntasi sosiaalista luototusta. Nämä velka-asiat voi olla melko kinkkisiä, siksi asiantuntijoilta kysyisin neuvoa.

Vippifirman neuvoja en ensimmäisenä kuuntelisi, sillä heidän tehtävänsä on maksimoida voitot. Moraalilla ei sen toiminnan kanssa ole mitään tekemistä.

Ehdottomasti yhteys velkaneuvontaan ja/tai Takuusäätiöön! Heiltä saat neuvot jatkoon. Onnea matkaan ja tsemppiä! Kun saat töitä ja säännölliset tulot, tuo velkamäärä hoituu kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä