Voiko vappuna saada sakon jos ajaa lähijunilla ilman lippua?
kun ei ole rahaa ostaa lippua nyt ennen 2.5. niin onko nyt juna kissa kyttäämässä vai ei?
Kommentit (60)
Ei mee 90-luvun kitarasankareilla kaksisesti.
Ei rahaa- älä matkusta.
Vai oletko jotenkin oikeutettu ilmaiseen matkaan? Jos pummaat, toivottavasti jäät kiinni :)
pitäs päästä vappuhulinoille 1.5. hesaan mutta ei oo rahaa yhtään, vain miinusta 1500 e visalla ja tapissa,
0,03 senttiä oli viime viikolla luottoa niin ostin korin olutta kun se antoi myöten
Tuskimpa se vappu sakkojenjakeluun vaikuttaa. Mee fillarilla, sikäli että osaat ajaa.
Mitä olen lähijunilla vappuaattona matkustanut, ei ole todellakaan tarkastajia paikalla :D
Kumma, että pk-seudulla ei ole vielä kuultu vanhasta ilmaismatkatekniikasta, nimittäin liftaamisesta. Ei maksa mitään ja autoilijoitahan siellä piisaa.
Oma kokemukseni mukaan kun juna kohti Helsinkiä Korsosta on tupaten täynnä, niin ei ne pysty kyyläämään kaikkien lippua.
Sinkkumies
Melkein joka kerta tulee lippujen tarkastajat. Kannattaa miettiä haluaako sitä sakkoa kun on hieman suurempi kuin lipun hinta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen lähijunilla vappuaattona matkustanut, ei ole todellakaan tarkastajia paikalla :D
Nykyään on vähän eri meininki kun lippuja ei enää myydä junissa.
Miten ap:lla on varaa juhlia mutta ei varaa junalippuun? Ilmatteeks voit kävellä tai ajaa fillarillas jos sulla sellatakaan on. Muuten pysy kotona juhlimassa. Jos meet pummilla, toivon että saat sakot mennentullen.
Et saa yhtäkään sakkoa liputta matkustamisesta. Poliisit sakottaa, ei lipuntarkastajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on vähän eri meininki kun lippuja ei enää myydä junissa.
Ei niitä silti lähdetä tarkastamaan tupaten täynnä olevista juoppojunista.
Vierailija kirjoitti:
Et saa yhtäkään sakkoa liputta matkustamisesta. Poliisit sakottaa, ei lipuntarkastajat.
Lipuntarkastajalla on oikeus kirjoittaa sakko. Lippua tarkastajalla konduktöörillä ei ole, vaan poistavat junasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipuntarkastajalla on oikeus kirjoittaa sakko. Lippua tarkastajalla konduktöörillä ei ole, vaan poistavat junasta.
Ei ole sakonkirjoitusoikeutta lipuntarkastajilla. Se on vain poliisilla.
Tietysti saat. Etkö tiennyt että vappu, juhannus ja joulu on vapautettu lipunmaksusta. Niin ja aprillipäivä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Kumma, että pk-seudulla ei ole vielä kuultu vanhasta ilmaismatkatekniikasta, nimittäin liftaamisesta. Ei maksa mitään ja autoilijoitahan siellä piisaa.
Juu tyttöt liftaa, minä ja kaveri otta kyytin. Sitten me ajaa syrjätie.
Kännykkälippu ei taida enään olla käytössä..se joka tilattiin tekstarilla..? Sekin tosin oli vaan hgin sisäisen, että turha oli jostai korson perukoilta..
Jännitystä elämään ja pummilla liikenteeseen :D
Kissa?
Kuule kyllä voit saada sakon.
Kyllä on huonosti asiat jos ei paria egeä löydy..