Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammikuisen 2019

29.04.2018 |

Joko meitä oletettuja Tammikuun synnyttäjiä löytyy? Oman arvion mukaan täällä laskettu aika olisi ihan tammikuun alussa 2.1. Eka neuvola on vasta toukokuun puolivälissä jolloin saan siis "virallisemman" arvion :) jännittää jo valmiiksi kummale vuodelle pieni syntyy <3 joka tapauksessa kylmille keleille!

Kommentit (71)

61/71 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nennu5 kirjoitti:

Oih ja voih

Olo vaihtelevan tuskainen. Varsinaista isoa pahoinvointia ei ole mutta etomista varsinkin iltaisin.. eilen tuli jo ylös asti :(

Ehdottomasti pahinta on tämä tolkuton väsymys! Mitään ei jaksaisi tehdä! Nytkin olisi sunnuntaina tulossa 6v. synttärit joihin tarttis leipoa ja siivota ja täällä vaan makaan sohvalla! Onneksi on edes kesäloma menossa ettei töihin tarvi raahautua.

Ensi viikon keskiviikkona olisi vasta eka neuvola, tuolloin viikkoja olisi sitten jo 9+2. Jouduttiin siirtämään ensi viikkoon että mieskin pääsee mukaan. Missään yksityisen ultrassa tms. ei olla käyty että tämä nyt ensikontakti neuvolaan :) aika pianhan sit jo tulee se eka kunnon ultra. Täällähän tosiaan neuvolassa jonkinlainen ultralaite että päästään jo ensi viikolla terveydenhoitajan kanssa katsomaan ja kuuntelemaan sykettä :)

Onko täällä muita uusioperheellisiä? Meille tämä miehen kanssa tosiaan ensimmäinen yhteinen ja ennestään meillä yhteensä 6 lasta, joista neljä on mun ja miehellä kaksi.

Vähän jännittää kertoa lapsillekin tulevasta vauvasta, toivon että kaikki ottavat sen iloisena vastaan. Vaikken uskokaan isompiin pettymyksiin tms. lasten osalta niin silti vähän jännittää.

Suunniteltiin että kerrotaan lapsille varmaan aika pian ensi viikon nla käynnin jälkeen kun kaikki lapset ovat nyt kotona pari viikkoa. Heinäkuussa kun on se parempi ultra niin siitä menee taas ainakin pari viikkoa ennenkuin koko perhe on kasassa joten kertominen venyisi aika pitkälle. Meille on tärkeää kertoa kaikille lapsille yhtä aikaa ja myös ennen kaikkia muita sukulaisia.

Osaako joku tehdä esim. facebookkiin sellaisen salaisen ryhmän?

En itse ainakaan halua vielä paljastaa kaikille odottavani joten nimikin pitää olla hämäävä.. täällä jotenkin omasta mielestäni hankala kirjoitella ja lukea tekstejä.

Kuulumisiin

Tosi hyvä idea toi faceryhmä, määkin koen tämän palstan hankalana. Onko joku hyvä ja näppärä tekeen sellaisen?

Mää olen itse tiiviisti töissä niin en kerkiä.

Mää handlaan tän väsymyksen mutta tota oksentamista ja kuvotusta en meinaa sietää, no kuka nyt sietäisi 😂😂

Yhdistä tähän sitten työt ja muu perhe-elämä💪🏼💪🏼

Onneks oli vloppu vapaa! Nyt iltavuoroon.

Me kerrottiin lapsille aika pian kun itsellekin tämä yllätys tuli..voin niin pahoin kokoajan, että hyvä heidän oli tietää mistä se johtuu kun esikoinenkin on niin oksukammonen lapsi että pelkäisi muuten kuin ruttoa😅

Hyvää alkanutta vkoa kaikille💐

62/71 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei!

Tulin just ultrasta ja siellä meidän pikkuinen näkyi ja sydän sykki❤️ Viikkoja 6+4 ja la tarkentu 7.2. joten meikä vaihtaa nyt tammikuisista helmikuisiin. Tsemppiä kaikille odotukseen! ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on eka neuvola takana ❤ siellä oli tosiaan semmonen taskumallinen pieni ultralaite jolla katseltiin ja sieltähän hän hyvin löytyi oikeasta aikasta ja meno oli jo aikamoista 😂 kova kiemurtelu käynnissä ❤ ja syke näkyi erinomaisesti! Mitään mittoja ei otettu mutta viikot varmistuu sitten np ultrassa parin vkon päästä

Tänään sitten aiotaan jo kertoa lapsille uutiset ❤

Viikkoja nyt sit 9+4 ja la 19.1

64/71 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, olen itse tehnyt tammikuisten 2019 fb:ryhmän, koska esim kaksplussan kautta kaikki salaiset ryhmät ovat jo täynnä ja nyt olenkin odottanut että joku pyytäisi ryhmään lisäämään. Eli siis tein nyt tänne sitä varten feikki fb käyttäjän, omalla nimellä sitten esiinnyn siellä ryhmässä. En oikein halua täällä ihan omalla nimellä mainostaa ryhmää. 

Tosissaan ryhmä on siis salainen ja vain ryhmän jäsenet voivat toisensa nähdä.  Eli laittakaa kaveripyyntö: Taimi Kuu niin lisään teidät ryhmään :)

Itsellä siis laskettu aika 3.1 ja nyt 12+0 :)

65/71 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, täältä yksi odottava ilmoittautuu! :)

Viikkoja tällä hetkellä 11+3 ja LA olisi 7.1.

Meillä esikoinen oli juuri vuoden täyttänyt, kun selvisi että täältä tuleekin jo pikkusisarusta :)

Taimi Kuulle kaveripyyntöä facen kautta laitoinkin jo!

Vierailija
66/71 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös kaveripyynnön Taimi Kuulle :)

Ompa meillä samoihin aikoihin laskettu aika! Mulla 2. tammikuuta! Maanantaina tosin on vasta eka ultra, joten siellä sit varmistuu laskettu aika.

67/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, 

yksi tammikuinen lisää ilmoittautuu mukaan. Vasta 10. viikko tosin menossa, keskiviikkona ensimmäinen neuvola. Ennestään on v-12 poika, eli just reilut 6 vuotta tulisi näille kahdelle ikäeroa.

Mua kiinnostais myös tuo faceryhmä, on jotenkin luontevampi alusta käydä keskustelua. Taidan siis laittaa Taimi Kuulle myös faceen pyynnön jos vielä huolitte mukaan! :D

68/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan myös kaveripyynnön Taimi Kuulle, kiva kun olet tehnyt faceryhmän. Mukavampi siellä keskstella mitä täällä 😊

69/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan Taimi Kuulle kaveripyyntöä :)

70/71 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taimi Kuun" ylläpitämä ryhmä on nyt täysi. Pyyntöjä on tullut tasaisesti ja jouduttiin nyt vetämään raja tähän, vaikka tulokkaita olisi vielä ollut. Jos ryhmää vielä kaipailevista joku haluaa perustaa vielä uuden ryhmän niin sille saattaa vielä olla kysyntää :) Vinkkinä että kannattaa kertoa ryhmästä myös muilla tammikuisten keskustelupalstoilla, esim. Kaksplus.

71/71 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Esikoisen laskettu aika on tammikuun lopussa 2019 ja uskaltauduin nyt vasta mukaan keskusteluihin! Jännityksellä ja ilolla on sujunut tämä alkuraskausaika ja nyt mennäänkin viikkoja 8+6 😊 Faceryhmä taitaakin olla jo täysi, onko vinkkejä muista ryhmistä jossa saisi vertaistukea tähän jännittävään odotukseen?