Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammikuisen 2019

29.04.2018 |

Joko meitä oletettuja Tammikuun synnyttäjiä löytyy? Oman arvion mukaan täällä laskettu aika olisi ihan tammikuun alussa 2.1. Eka neuvola on vasta toukokuun puolivälissä jolloin saan siis "virallisemman" arvion :) jännittää jo valmiiksi kummale vuodelle pieni syntyy <3 joka tapauksessa kylmille keleille!

Kommentit (71)

1/71 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä LA on 1.1. Ja koeputkilapsi, niin laskettu on tarkka eikä sitä saa muuttaa edes ultrien perusteella. Jännää.

Vierailija
2/71 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea mukaan tarttuneesta pienestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/71 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein todella hailakan haamun. Nyt odottelen, että viiva vahvistuu. Laskettuaika menee kuun puoleen väliin, jos matkassa pysyy.

4/71 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Täytyy toivoa, että pysyy kyytisä ja on oikeassa paikassa. Kunnallinen varhaisultra on vasta 22.5. Et sinne asti joutuu jännätä.

5/71 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä just eilen ja tänään testattu hailakat plussat, vaikka menkkojen kuuluisi alkaa vasta parin päivän päästä. :D Arvio lasketusta ajasta olis 11.1.

Vierailija
6/71 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään viikolla 5+2 ja voin sanoa että odotan ensimmäisen kolmanneksen päättymistä kuin kuuta nousevaa... Pahoinvointi alkoi 3 päivää ovuloinnin jälkeen ja ei ole sen koommin helpottanut. Mitään ei tee mieli syödä mutta pakko silti syödä koko ajan jotain jottei oksentaisi. Ruokamäärät ovat tämän takia tuplaantuneet mutta silti en pääse liikkeelle kuten ennen, ennen raskautta kävin salilla säännöllisesti ja lenkkeilin ahkerasti fyysisen työn lisäksi, nyt hyvä kun töistä selviän pahoinvoinnin vuoksi. Pää alkaa hajota kun ei pääse liikunnalla rentoutumaan ja kiloja on tullut jo nyt muutama lisää, kuinkahan pullaksi tässä vielä turpoa :( herään joka yö kerran tai kaksi oksennus-ruokaa-oksennus rulijanssiin, kun en vain pysty iltaisin syömään riittävästi.

En ole ikinä uskonut mihinkään hihhulihoitoihin, mutta melkein olen jo valmis kokeilemaan jotain pahoinvointorannekkeita...

Mites muut? Onko kovasti oireita?

7/71 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitula kirjoitti:

Täällä mennään viikolla 5+2 ja voin sanoa että odotan ensimmäisen kolmanneksen päättymistä kuin kuuta nousevaa... Pahoinvointi alkoi 3 päivää ovuloinnin jälkeen ja ei ole sen koommin helpottanut. Mitään ei tee mieli syödä mutta pakko silti syödä koko ajan jotain jottei oksentaisi. Ruokamäärät ovat tämän takia tuplaantuneet mutta silti en pääse liikkeelle kuten ennen, ennen raskautta kävin salilla säännöllisesti ja lenkkeilin ahkerasti fyysisen työn lisäksi, nyt hyvä kun töistä selviän pahoinvoinnin vuoksi. Pää alkaa hajota kun ei pääse liikunnalla rentoutumaan ja kiloja on tullut jo nyt muutama lisää, kuinkahan pullaksi tässä vielä turpoa :( herään joka yö kerran tai kaksi oksennus-ruokaa-oksennus rulijanssiin, kun en vain pysty iltaisin syömään riittävästi.

En ole ikinä uskonut mihinkään hihhulihoitoihin, mutta melkein olen jo valmis kokeilemaan jotain pahoinvointorannekkeita...

Mites muut? Onko kovasti oireita?

Voi että, varmasti rankkaa noin paha pahoinvointi. Kokeile ihmeessä sitä ranneketta, oon kuullut et joillain kyllä auttanut.

Mullakin pahoinvointia on, mutta se on aika lievää. Oksennus ei oo lähelläkään, ainakaan vielä. Tosin mulla menee nyt ehkä suunnilleen 4+0, että aika alussa mennään. :D Rinnat on kyllä jo tosi arat, jatkuvasti pissattaa, viluttaa, janottaa, mielialat heittelee. Suurin on ehkä tää jatkuva hirveä väsymys. Mitään ei oikeen tunnu saavan aikaiseksi. Kaikki energiat ihan kadoksissa. Tsemppiä sinne!

8/71 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä LA 5.1 ❤️

Vierailija
9/71 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hurjasti kaikille plussanneille! :)

Täälä testiviiva on nyt sen verran tumma että uskaltaa luottaa että raskaana ollaan.

Laskettuaika näillä tiedoilla olis 14.1.

Melkonen nälkä vaivaa ja pissattaa tiheesti. Alavattassa tuntuu paineen tunnetta ja muutenki koko maha tuntuu jotenki kuplivan :D semmosia oireita täälä.

10/71 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on matkaan myös tarttunut matkustaja. Toivotaan että pysyy matkassa mukana loppuun saakka. LA on 3.1.2018.

Itselläni ei vielä ole pahoja oireita ollut ja toivottavasti ei tulekkaan... Hieman alavatsaa vääntää ja rinnat ovat arat ja turvonneet. Myös maha näyttää siltä että olisi jo raskaus pidemmällä. (Nythän on 5+3) Soittelin juuri neuvolaan ja varattiin aikoja hoitajalle ja lääkärille. Ensimmäinen ultra on vasta 4.6. Mitenköhän jaksan sinne asti odottaa...

Vierailija
11/71 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussista <3 tuntuu kyllä todella pitkältä aika, kun ei kunnolla vielä uskalla riemuita ennen ensimmäistä ultraa, että vatsassa varmasti kasvaa joku. Täällä käytiin pahoinvoinnin takia jo sunnuntaina ensimmäistä kertaa tiputuksessakin, pääsin kuivumaan sen verran pahasti kun viikonloppuna ei edes nesteet pysyneet sisällä. Onneksi muita oireita ei juuri ole, päänsärkyjä ei kuivumisesta huolimatta ole pahoja eikä muuten kovia kipuja missään!

12/71 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui Hitula, toivotaan että pahoinvointi hellittäisi.

Mulla on vatsa aivan sekaisin ja olenkin jo epäilevä, että niinkö meni kesken. Aamuisin tulee kuravellinä kaikki ulos. Iltaisin vatsaa kouristaa ja on jäätävä menkkamainen kipu, vähän samanlainen mitä oli sillon kun meni kesken todella aikasin, tais olla tuulimuna raskaus sillon. Kun sillon oli kipu kans kova, mutta sillon se oli kyl vaa päivän ja seuraavana päivänä tuli kunnon vuoto. Nyt ei oo mitään valkkaria kummempaa tullu. Eilen otin jo särkylääkettä, kun en nukkumaan pystyny. Ja niin hassua, että kyljellään nukkuminen tuntui epämiellyttävälle, vaikka ennen oon siitä niin nauttinut. Onks muilla käsien puutumista iltaisin nukkumaan mennessä?

13/71 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi sitten vuoto eli kesken meni. Tarrasukkia teille muille matkaan.

14/71 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täältä ilmoittaudun tammikuisiin minäkin. Olen 38, ja minulla on itselläni 9- ja 11-vuotiaat tytöt. Koska ikää alkaa jo olla, ja nykyisellä kumppanillani ei lapsia ole, päätettiin nyt vuosi ensitapaamisestamme, että lapsi saa tulla. En olisi uskonut, että tässä iässä, varsinkin kun todennäköisyydet ovat kai jotakin 10 %:n luokkaa, pitelisin plussatestiä käsissäni ensimmäisen yrityskierron lopussa! Tytötkin saivat aikanaan alkunsa ensimmäisessä ja toisessa kierrossa, mutta ajattelin toki myös kumppanin ja ikäni tähän vaikuttavan. Nyt sitten ihmetellään - laskettu aika 16. tammikuuta.

Vierailija
15/71 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

delfin81 kirjoitti:

Tänään alkoi sitten vuoto eli kesken meni. Tarrasukkia teille muille matkaan.

Voi ei, oon tosi pahoillani :( toivottavasti toivut nopeasti!

16/71 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Varovaisesti liityn joukkoonne :)

Olen kolmekymppinen ensimmäisestä lapsesta haaveillaan.

Tässä kierrossa oli eka kunnon yritys ja tänään tuli haalea viiva (kp 30/29) ja menkoista poikkeavia oireita on ollut jo ainakin viikon verran. Eilen olin jo ihan varma vatsakivuista että menkat alkaa mutta ei ja muutenkin semmosta pientä tunnetta on vähän väliä. Lisäksi rinnat vähän kipeät, liikkuessa varsinkin.

Ajattelin tässä nyt muutaman päivän vielä odotella ja tehdä uuden testin varmistuakseni haamuviivasta.

Laskettu aika olisi 17.1.2019 :)

Toivottavasti viiva siitä vielä vahvistuu! Paljon Onnea muille plussanneille ja tsemppiä! <3

17/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti myös liityn joukkoon.

Nyt 31/26 ja oli myöhäinen ovulaatio 23/26

Tänö aamuna oli haalea plussa.

Eilen vielä nega.

La ois n. 26.1

18/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taidetaan myös liittyä joukkoon. Puoli vuotta sitten otettiin ehkäisykapseli pois ja kierto ollut epäsäännöllinen (28-34). Tänään mentiin päivää 34 ja kuukautisia tässä odoteltu kun mitään vauv-tuntemuksia ei ole ollut.. tein sitten lähinnä uteliaisuuttani testin kun en malttanut odottaakaan.. no sieltä paukahti välittömästi vahva plussa :O

Vaikka sitä tässä odotettu niin tuli silti yllätyksenä ja olen itkeskellyt koko illan sekä onnesta että pelosta. Vauva on äärettömän odotettu mutta pelkoa tuo se, että mieheni kanssa meillä molemmilla ennestään lapsia ja tämä ensimmäinen yhteinen. Pelkään nyt että mitä jos tämäkään liitto ei lopulta kestä.. mies nyt vielä reissuhommissa viikot että murehdin näitä nyt yksin.. onneksi hän huomenna tulee kotiin :/

19/71 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi epävarma ja -uskoinen tammikuinen kenties. Toissapäivänä tuli yhtäkkiä olo tehdä raskaustesti, vaikka pientä vuotoa ollut viikon aikana. Haalea plussa tuli (kuitenkin ihan selvästi erottuva) ja sitten vielä ClearBluella näytti 2-3 eli onko ne viikot sitten 4-5? Olisiko normaalin tikkutestin pitänyt noilla viikoilla jo vahvempaa viivaa näyttää?  Noilla viikoilla vauva siis syntyisi tammikuussa. Epäsäännöllisen kierron mukaan olisi jo varmaan rv 10 menossa mutta tähän en nyt ihan usko. :D Neuvolaan jo soitin ja kerroin tilanteen ja sainkin jo maanantaille neuvolalääkärille ajan joka katsoo sitten että mitä siellä näkyy.

Meillä ennestään lapsia ja tämä nyt on ollut sellainen tulee jos tulee, enkä suoraan sanoen olisi todellakaan uskonut että tulee näin nopeasti ehkäisyn poisjättämisestä. Silläpä tässä nyt hieman "järkyttynyt" olen, mies taas yhtä hymyä.

Vatsaa turvottaa, tissejä vihloo välillä ja hieman etova olokin on. Tai sitten se vaan johtuu tästä jännityksestä. :D

EDIT. Teinkin samointein uuden tikkutestin ja nyt viivat olivat yhtä vahvat. :) Vastaako tuo ClearBuen 2-3 viikkoja 4+ - 5+? Eli voisi olla jopa rv 5+6?

20/71 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, uusi ilmoittautuu mukaan. Jossain pitää saada purkaa tuntemuksia, niin epätodellinen olo edelleen. LA ois kai 17.1.2018. Ens vko:lla alkuraskauden varhaisultra. Tätä raskautta on toivottu vuosia ja vihdoin hoidoilla saimme raskauden alkamaan. Selittämättömiä ollaan oltu, mutta tässä kierrossa mukana Prednisolon ensimmäistä kertaa eli mahdollisesti oireeton endo ollut mulla ja sen vuoksi kiinnittyminen ei ole onnistunut useista alkionsiirroista huolimatta.

Mutta nyt yritetään uskaltaa nauttia myös tästä tilanteesta ☺️

Oireina ollut hillitön nälkä, pissatus, turvottelu (voisi luulla, että ollaan jo pidemmälläkin...🙈), alamahakivut, alaselkäsärky etenkin iltaisin, tunteet pinnassa ym. Eli perus ☺️

Tsemppiä odotukseen kaikille! 💕