Onko teillä ollut mukava viikonloppu?
Mulla on. Käytiin ihanalla vanhalla huvilalla, ollaan syöty hyvin ja nukuttu pitkään. Sadekaan ei ole haitannut, vaikka se yleensä ärsyttää.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kun muutkin päivät, yksinäisyyttä vaan.
Voisitko ottaa lemmikin? Pienestäkin otuksesta saa paljon iloa elämään. T:Ap
Mukavaa oli kolmen vilkkaan mukulan vahtina pari päivää. Nyt kun söin niin olen aivan uupunut. Taidan mennä nukkumaan melko aikaisin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä on ollut.
Miehen kanssa eripuraa, en ymmärrä miksi jatkan tätä liittoa enää, omaa heikkouttani ja pelkoa varmastikin, en usko että pärjäisin yksin, en ole koskaan asunut yksin kun niin nuorena löin hynttyyt yhteen mieheni kanssa.
Lisäksi ihan hirveätä kummankin teinin kanssa, luulisi että olisin jo kyynelvarat senkin suhteen käyttänyt, mutta aina niitäkin vaan riittää.Voiko kesälomansa jättää käyttämättä? En oikeasti usko, että selviän täällä kotona kökkiessä viikkotolkulla. Muuhun ei ole varaa.
Katso peiliin, opettele rakastamaan itseäsi ja kasvata itsetuntoasi. Kyllä sä pärjäät. Tsemppiä ja voimia. T:Ap
Ei. Poika(puoli) oksentaa ja vaimo vihaa mua. Haluan vain pois tästä elämästä.
Puutöitä mökillä ja pihan rapsutusta. Lähdin yksin bussilla kaupunkiasunnolle ( huomenna töitä) ja mies jäi koiriemme kanssa vielä mökille. Viikonloppua varjosti tieto mökkinaapurimme halvaantumisesta. Tuntui pahalta nähdä hiljainen mökkipiha, jossa jo kevätkukat odottelivat pappaa mökille.
Vierailija kirjoitti:
Puutöitä mökillä ja pihan rapsutusta. Lähdin yksin bussilla kaupunkiasunnolle ( huomenna töitä) ja mies jäi koiriemme kanssa vielä mökille. Viikonloppua varjosti tieto mökkinaapurimme halvaantumisesta. Tuntui pahalta nähdä hiljainen mökkipiha, jossa jo kevätkukat odottelivat pappaa mökille.
Toivottavasti pappa toipuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Poika(puoli) oksentaa ja vaimo vihaa mua. Haluan vain pois tästä elämästä.
Miksi et lähde? T:Ap
Perjantai oli haastava. Olisin halunnut nukkua aamulla pitkään. Olin superväsynyt. Lähdin miehen kanssa messuille Helsinkiin, onneksi vieraaksi eikä ständille.
Yksi kassi unohtui kotiin. Siinä oli minun palovamman hoitolaput, ihoteippi ja muuta puuhaa, lukemista, musaa... En ollut kertonut palovammasta aikaisemmin miehelle. Täytyi mennä apteekkiin, kun palovamma vuotaa ja on vähän tulehtunutkin.
Olin niin itkuinen ja nolottikin kulkea messuilla, kun herkistyin helposti. Turvonneet luomet 🙈.
Lauantaina iltapäivästä alkoi helpottaa ja normaali mukava fiilis palata. Kaksi yötä hotellissa.
Tänään tultiin kotiin.
Mukavaa alkavaa viikkoa palstailijat, iloa ja tsemppiä viikkoon :)
Perus työviikonloppu ollut, mutta mukavan työkaverin kanssa. Kiirettä oli ja venyy ylitöiksi. Kaks päivää vielä kun jaksaa töitä, niin on 5 päivää vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai oli haastava. Olisin halunnut nukkua aamulla pitkään. Olin superväsynyt. Lähdin miehen kanssa messuille Helsinkiin, onneksi vieraaksi eikä ständille.
Yksi kassi unohtui kotiin. Siinä oli minun palovamman hoitolaput, ihoteippi ja muuta puuhaa, lukemista, musaa... En ollut kertonut palovammasta aikaisemmin miehelle. Täytyi mennä apteekkiin, kun palovamma vuotaa ja on vähän tulehtunutkin.
Olin niin itkuinen ja nolottikin kulkea messuilla, kun herkistyin helposti. Turvonneet luomet 🙈.
Lauantaina iltapäivästä alkoi helpottaa ja normaali mukava fiilis palata. Kaksi yötä hotellissa.
Tänään tultiin kotiin.Mukavaa alkavaa viikkoa palstailijat, iloa ja tsemppiä viikkoon :)
Auts, missä sulla on palovamma ja miksi et kertonut miehelle siitä? T:Ap
Laivalla vaimon kanssa. Vaimo oli todella mukavaa. Miehet tanssittivat k.........la painaen ja vaimo tykkäsi. Ei hassumpi reissu.
Oikein mukava viikonloppu ollut, kiitos kysymästä.
Suomi voitti U18-maailmanmestaruuden upealla tavalla ja muutenkin ollut oikein kiva viikonloppu.
Hirveä on ollut.
Miehen kanssa eripuraa, en ymmärrä miksi jatkan tätä liittoa enää, omaa heikkouttani ja pelkoa varmastikin, en usko että pärjäisin yksin, en ole koskaan asunut yksin kun niin nuorena löin hynttyyt yhteen mieheni kanssa.
Lisäksi ihan hirveätä kummankin teinin kanssa, luulisi että olisin jo kyynelvarat senkin suhteen käyttänyt, mutta aina niitäkin vaan riittää.
Voiko kesälomansa jättää käyttämättä? En oikeasti usko, että selviän täällä kotona kökkiessä viikkotolkulla. Muuhun ei ole varaa.