Erna Huskon hurja muutos
Voiko oikeasti kahdessa vuodessa saada treenillä ja ruokavaliolla noin hurjan muutoksen! Aika mieletön suoritus!
Kommentit (83)
Ihan nainen on Erna. Minua siis aidosti kiinnostaa, onko tuollainen mahdollista treenillä ja ruokavaliolla kahdessa vuodessa. Koska jos on, liityn heti salille jäseneksi :D
Vierailija kirjoitti:
Empäs katso tuota linkkiä, pähkäilen ensin et onko Erna miehen vai naisen nimi. Ja että onko tuo Erna joku jalkapalloilija, räppäri vai perskuvia tyrkyttävä bimbo
Se viimenen:) Ja, valtava perä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Älä unohda implantteja.
Veikkaatko siis implantteja? Kun en itse oikein osaa sanoa. Mikä puhuisi implanttien puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Älä unohda implantteja.
Veikkaatko siis implantteja? Kun en itse oikein osaa sanoa. Mikä puhuisi implanttien puolesta?
Tota perää ei ole salilla rakennettu vaan leikkaussalissa.
Hupakosta ei kyllä salilla käymistä huomaa mistään, tyhmä ilme naamalla vahtaa omaa persetttään, joka on silikonia.
Mulle tuo muidu on hypännyt Instagramissa feediin. Oon ihmetellyt, että pitäiskö se tietää joistain luistelukuvioista, koska never heard.
Kamala takapuoli kuitenkin. Ihmettelen, että joku ehdoin tahdoin haluaa tuollaisen itselleen.
Toivottavasti tää persvillitys menee kohta muodista pois. On niin luonnotonta touhua.
Niin no joo, kai niitä lihaksia olisi pitänyt tulla myös käsiin ym, jos noin kovaa treenaisi. Höh. Ärsyttää, kun kaikki huijaa :(
Ei pelkkä salilla käynti 6 kertaa viikossa kasvata valtavia lihaksia esimerkiksi käsiin, jos niitä ei siellä salilla reenata. Kuten varmaan huomaatte niin pääpaino harjoittelussa on keski- ja alavartalossa.
Kuinka moni teistä on koskaan treenannut säännöllisesti ? :D ja samanaikaisesti pitänyt huolen puhtaasta ruokavaliosta? jättänyt alkoholin? Change is possible.
Seuraava, joka itkee Seiskan sivuilla vituralle menneitä persimplantteja.
Todella ruma p*rse! Tuollainen jo painaa maata kohti ja vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Niin no joo, kai niitä lihaksia olisi pitänyt tulla myös käsiin ym, jos noin kovaa treenaisi. Höh. Ärsyttää, kun kaikki huijaa :(
Riippuu mitä treenaa. Yks kaverini on treenannut itselleen valtavan perseen, mutta kädet on ihan narut, kun niitä ei treenaa.
Jos tekee niitä oikeasti persettä rakentavia liikkeitä, kuten kyykkyä, maastavetoa, lantionnostoja lisäpainoilla ym, niin ne on kokonaisvaltaisia liikkeitä, jotka näkyy myös muualla kuin pakaroissa. Koko kropasta tulee atleettinen. En oikein sellaista näe ainakaan tuossa kuvassa. Pakarat ovat kyllä kovasti inplantoidun näköiset. Mitäköhän tuossa hänen treeniohjelmassaan on - se nyt viimeistään paljastaa, onko pakaraan hankittu massaa myös salilla.
haha. Kukaan teistä tuskin on koskaan käynyt salilla. Tai muutenkaan perehtynyt minkäänlaiseen harjoitteluun :D
Pakko näin miehenä myöntää, etten itsekään näe häntä hurjan viehättävänä. Kauniit kasvot kyllä, mutta takamus täysin suhteeton verrattuna muuhun vartaloon ja luo mielestäni lähinnä koomisen vaikutelman, vähän samassa suhteessa kuin esim. jotkut miehet, jotka treenaavat esim. vain yläkropan tikkiin mutta jalat ovat kuin nälkäkurjella. Mutta varmasti monet pitävät, itse pidän enemmän luonnollisemman näköisistä naisista :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko näin miehenä myöntää, etten itsekään näe häntä hurjan viehättävänä. Kauniit kasvot kyllä, mutta takamus täysin suhteeton verrattuna muuhun vartaloon ja luo mielestäni lähinnä koomisen vaikutelman, vähän samassa suhteessa kuin esim. jotkut miehet, jotka treenaavat esim. vain yläkropan tikkiin mutta jalat ovat kuin nälkäkurjella. Mutta varmasti monet pitävät, itse pidän enemmän luonnollisemman näköisistä naisista :D
En usko että olet mies. Tai jos olet niin olet semmoinen miesten mies. Toihan on kuuma.
Veikkaan, että kuvakulmalla ja asennolla on enemmän tekemistä asian kanssa kuin lihaksilla. Kasvoiltaan aikamoinen taikinanaama.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kuvakulmalla ja asennolla on enemmän tekemistä asian kanssa kuin lihaksilla. Kasvoiltaan aikamoinen taikinanaama.
Taikinanaama..Jos toi on taikinanaama, niin mitä valtaosa väestöstä sit on... Silti hoikempi kuin suurin osa suomalaisista - Nyt joku roti.
Empäs katso tuota linkkiä, pähkäilen ensin et onko Erna miehen vai naisen nimi. Ja että onko tuo Erna joku jalkapalloilija, räppäri vai perskuvia tyrkyttävä bimbo