Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kannattaisi etsiä nörtti/geek-seurustelukumppania?

Pluku
29.04.2018 |

Nörttejä ja geekkejä löytyy jo kahdesta sukupolvesta eli tarjontaa pitäisi olla. Haaveilen introvertista lukutoukasta, joka rakastaa fantasiamaailmoja, pelejä, historiaa yms. Mutta mistä ihmeestä heitä löytyisi? Nettitreffipalstat näyttäisivät olevan täpötäynnä ihan nk. "tavallisia" (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan). Tai siltä ainakin tuntuu. Salilla käydään, koirien kanssa juostaan luonnossa ja siinä se. Varmasti ihan mukavia ihmisiä, mutta me geekit etsimme toisiamme, kaltaisiamme outoja, ihmismassan seassa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin löytää sellaisen nörtin naisen joka olisi yhtä kiinnostunut tavoitteellisesta liikunnasta kuin pc-pelaamisesta.

Onko tällä palstalla ketään?

Vierailija
2/8 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttitytöt sivulla on välillä ollut seuranhakuilmoituksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin mieheni ns. nörttijuttuun liittyvän palstan kautta (redditin yksi osio).

Ehkä joku sellainen voisi toimia?

Itse olin ennen miestäni täysin ilman mitään kiinnostusta mihinkään parisuhdejuttuihin, joten minua ei olisi ikinä löytänyt minkään treffijutun kautta, ja olen siis ap kuvaileman kaltainen. Ehkä muutkin samanlaiset on lähinnä pelaamiseen ja fantasiaan liittyvillä palstoilla?

Vierailija
4/8 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet jotain liian specifistä. Ihmisissä on monta puolta. Etsimiäsi asioita saattaa olla kaverissa, jonka julkikuori on jotain muuta tai vice versa.

Vierailija
5/8 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma OKCupid-palvelussa on keskimäärin enemmän "erikoisuuksia" eli varmasti nörttejäkin. Tiettävästi jos haluaa jotain hyvin erityistä, kuten tohtoriksi väitelleen tai vastaavalla tasolla sivistyneen, tai vaikka trans-ihmisen, mensalaisen, polyamorisen tms. marginaalista, niin OKC on paras katiska. Vaikeaa se silti on, tietty.

Vierailija
6/8 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin mieheni ns. nörttijuttuun liittyvän palstan kautta (redditin yksi osio).

Ehkä joku sellainen voisi toimia?

Itse olin ennen miestäni täysin ilman mitään kiinnostusta mihinkään parisuhdejuttuihin, joten minua ei olisi ikinä löytänyt minkään treffijutun kautta, ja olen siis ap kuvaileman kaltainen. Ehkä muutkin samanlaiset on lähinnä pelaamiseen ja fantasiaan liittyvillä palstoilla?

Unelmani olisi jokin tuollainen kohtaaminen. Mutta vaikka siihen näkisi vaivaa, silti liian sattuman varassa, pelkään...

Vierailija
7/8 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Haet jotain liian specifistä. Ihmisissä on monta puolta. Etsimiäsi asioita saattaa olla kaverissa, jonka julkikuori on jotain muuta tai vice versa.

Ihmisen persoonallisuus ja intohimot kuitenkin näkyvät usein selkeästi, sillä tavoin samankaltaiset löytävät toisensa.

Vierailija
8/8 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla paikkakunnilla on alan harrastusryhmiä. Olen itse käynyt monessakin. Mukavaa niissä on se, että ketään ei pakoteta alussa sosialisoimaan enemmän kuin tahtoo, vaan ryhmään voi tutustua ihan rauhassa. Joukossa voi hyvällä tuurilla olla joku, jonka kanssa kemiat kohtaavat.

Nörttisinkuille on muistaakseni joku FB-ryhmä, mutta en tiedä sen toimivuudesta mitään.

Oman ukkoni löysin kuitenkin yliopistolta, jossa teimme samaan aikaan opinnäytetöitä samantyyppisestä aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi