Zalando rahan palautus
Kuinka kauan kestää että rahat on palautettu tilille. Perjantaina sain sähköpostia että hyvitys on rekisteröity. Viestissä mainittiin että valitettavasti liikenne meidän ja maksu tarjoajan välillä on hidasta tällä hetkellä. Onko kenelläkään kokemuksia zalando palautuksista?
Kommentit (33)
Ei ole aikaisempia kokemuksia. En ole ennen palauttanut ja nyt vähän epäilyttää kun kestää.
Kyllä siinä jokunen päivä meni tuon ilmoituksen jälkeen, olisiko ollut viikon verran.
Ok. Odottelen vielä rauhassa. Olen vähän hätäinen että saako ne rahat vielä takaisin kun on kuitenkin reilu 200e summa. Olen muutaman kerran tilannut eikä ole tarvinnut palauttaa mitään aikaisemmin.
Siks just maksan ainoostaa laskulla, ei tarvii ootella koska rahat tulee tilille
Lasku voisi olla parempi vaihtoehto.
Minäkin maksan laskulla, ja jos joudun palauttamaan jotain niin maksan vain niistä jotka pidän eli vähennän laskun summasta palautetun tavaran.
Valitsen laskun jos tilaan vielä joskus uudestaan. Kuulostaa turvallisemmalta.
Tottakai saat rahat takaisin. Zalando, kuten monet muutkin firmat, todennäköisesti ajaa maksuja kerta viikkoon. Esimerkiksi keskiviikkoisin. Joten seuraavalla maksukierroksella maksavat sinunkin osuutesi.
Kaverilla kesti sähköposti ilmoituksesta 5 päivää niin oli rahat näkynyt tilillä.
Nyt on kulunut 5 päivää. Ei ole vielä rahat palautuneet tilille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kulunut 5 päivää. Ei ole vielä rahat palautuneet tilille.
Siinä voi kestää. Kyllä ne joskus palautuu. Laskulla kannattaa tilata.
Kuudes päivä rahoja ei näy... Mikä siinä rahan siirtämisessä tilille kestää? Itse kun maksan nettipankista niin se raha siirtyy heti.
Nyt on viikko mennyt. Ei näy rahoja. Pitäisikö jo olla yhteydessä sinne asiakaspalveluun? En tajua mikä siinä rahan siirtämisessä voi kestää niin kauan?
Palautin Zalandolle jokin aika sitten oman tilaukseni. Rahat palautui kyllä ehkä viikon sisällä, mutta en muistanut, olinko ilmoittanut tilinumeron palautusta rekisteröidessäni. Yritin lähettää sähköpostia palautusvahvistuksessa ilmoitettuun sähköpostiin. Sähköposti tuli kahteen kertaan bumerangina takaisin eli annettu osoite ei toiminut. Ja Zalandolla ei taida olla asiakaspavelupuhelinta. Ilmeisesti olin ilmoittanut tilinumeron jo aiemmin, koska rahat tuli perille.
Olen ilmoittanut tilinumeroni. Sitä pyydettiin erikseen sähköpostilla. Sen jälkeen sain viestin että hyvitys on rekisteröity. Tästä on nyt 7 päivää ja odottelen niitä hyvitys rahoja vieläkin.
Millä maksoit? Luottokortilla? Jos luotolla, niin ei se näy suorituksena tilillä vaan luottokortin lainoissa hyvityksenä.
Maksoin omasta verkkopankista. En luottokortilla.
Älkää maksako verkkopankin kautta, vaan visalla tai laskulla. Jos esim. firma menee konkurssiin, rahoja ei saa takaisin.
Kuinka monta päivää kestää että rahat on palautettu tilille?