Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsen tehtävä tehdä vanhempansa ylpeäksi?

Vierailija
29.04.2018 |

ON!
Eikä ole provo.

Minun mielestäni lapsen kuuluu tehdä tavalla tai toisella itsensä kasvattajan, huoltajan, hyysääjän, kaiken ostajan ja eteen tuojan ylpeäksi edes pienillä teoilla, pienillä onnistumisilla.
Ei tarvitse olla kympin lapsin koulussa, ei voittaa kilpailuja, mutta kyllä vanhemmalle kuuluisi tulla hyvä mieli siitä, että edes jotakin on saanut aikaan, koska on kaikkensa, prkl, yrittänyt!

Minä häpeän lastani, joka ei pärjää koulussa kuin 6:sti, ei muista mitään, ei osta lahjoja!!!!!!!!!!!!!
Itselle pitäisi koko ajan jotakin olla ostamassa.
SE on nyt loppu!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kaikilla lapsilla on tarve miellyttää vanhempiaan.

Vierailija
2/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi tehdä joku toinen ihminen ylpeäksi? Jokaisen pitäisi tehdä itsensä ylpeäksi.

Oletko sinä ylpeä omista kasvatustaidoistasi ja geeneistäsi jotka olet siirtänyt lapseesi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole mitään velkaa vanhemmilleen. Jos lapsi ei välitä muista eikä tee mitään koulussa, niin vanhemmat voivat katsoa peiliin.

Vierailija
4/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei ansaita.

Vierailija
5/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti kehittynyt vanhempi ON lapsestaan ylpeä, ihan vain siksi, että on oma lapsi ja sellaisenaan arvokas.

Vierailija
6/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON!

Eikä ole provo.

Minun mielestäni lapsen kuuluu tehdä tavalla tai toisella itsensä kasvattajan, huoltajan, hyysääjän, kaiken ostajan ja eteen tuojan ylpeäksi edes pienillä teoilla, pienillä onnistumisilla.

Ei tarvitse olla kympin lapsin koulussa, ei voittaa kilpailuja, mutta kyllä vanhemmalle kuuluisi tulla hyvä mieli siitä, että edes jotakin on saanut aikaan, koska on kaikkensa, prkl, yrittänyt!

Minä häpeän lastani, joka ei pärjää koulussa kuin 6:sti, ei muista mitään, ei osta lahjoja!!!!!!!!!!!!!

Itselle pitäisi koko ajan jotakin olla ostamassa.

SE on nyt loppu!

Oletko itse tehnyt vanhempasi onnelliseksi,ovatko he ylpeitä sinusta ? Jotkut elävät lastensa kautta

Vierailija
7/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien tehtävä olisi tehdä lapset ylpeiksi vanhemmistaan.

Vierailija
8/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapses ei ole sulle velkaa eikä korvausvelvollinen mistään

Vierailija
9/9 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono keskiarvo ja muistamattomuus voi viitata oppimishäiriöön. Silloin varsinkaan ei auta vanhemman uhriutuminen tilannetta yhtään.