Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvapalsta=empatiakyvyttömien kokoontumisajot?

Vierailija
29.04.2018 |

MIETTIKÄÄ mitä tänne toisille kirjoittelette! Ei tänne taida viitsiä kovinkaan herkistä asioista kirjoitella, mitä tämä anonyymiys mahdollistaisi(tai no, tiedä sitten miten anonyymiä lopulta nettikirjoittelut on mutta kuitenkin) kun eikös vaan joku sankari tule ilkeilemään. Saa nähdä mitä tämäkin aloitus kirvoittaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tullut Suomen virallinen paskaläjä pikkuhiljaa. Trolleja, vihapuhetta jne. Muut ketjut delete, että kaikilla olis kurjaa...

Kaikista naisvaltaisista paikoista tulee samanlaisia aina. Mikä teitä naisia oikein vaivaa?

Ei tule, vain sellaisista joihin miehet pääsevät vapaasti  trollaamaan. Kuten tämä.

Suljetut palstat joita ei pääse edes rekisteröitymättä lukemaan ovat ihan hyviä paikkoja hakea apua ja neuvoja ilman että joutuu pilkan kohteeksi.

Vierailija
22/24 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillähän se maailma parantuu, kun otetaan porukalla jonkun osaa jonkun todelliseen tai kuviteltuun ongelmaan? Mutta tämä on tätä nykypäivän ruikutusta, että kukaan ei kiinnitä tarpeeksi huomiota MINUN ongelmiin! Kysymys kuuluukin, miksi kenenkään tulisi olla kiinnostunut sinun ongelmistasi?

Minun kysymykseni kuuluu, että jos jonkun ongelma ei kiinnosta eikä halua olla mitenkään avuksi siinä, niin miksei voi vaan ignoorata vaan mieluummin sanoo jotain ilkeää mitä ei omalla nimellä kehtaisi sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä on paras palsta, täällä on vähiten mielisairaita persuja, koska moderointi toimii.

Vierailija
24/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sana on tuo trolli :D omassa lapsuudessa se oli lelupeikko joita kerättiin. Niillä oli eriväriset hiukset. Voi hyvänen aika tätä nykynuorison sanastoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän