Amazing Racessa on varsinainen show menossa! ov
Siis mikä ihme tuo äijä oikein on, kun alkaa rähinöimään poliisin kanssa vieraassa maassa?! Siis mulla ei tulis mieleenkään. Maksais nyt vaan sen satasen. Sehän voi voittaa miljoona dollaria. Siinä summassa ei yks satanen tunnu missään. Se on mun mielipide.
Kommentit (12)
Vaikka sen takia, että kohtelee naistaan kuin halpaa makkaraa ja kohdalleen tulevia ihmisiä todella epäkunnioittavasti. Myötähäpeä, joka tuli tuon taksimaksuepisodin aikana, oli melkoinen.
Toivottavasti eroovat, ku se tyttö on mun mielestä niin symppis, vaikkakin alistettu.
Multa meni ohi just se kohta etten nähnyt miten Colin selvisi joutumatta putkaan-vai joutuiko?
Mainoskatkon aikana jouduin vaipanvaihtohommiin ja venähti liian pitkäksi:o(
Kertokaa mullekin, kun palasin tv:n ääreen niin kaikki joukkueet oli jo lentokoneessa poistumassa maasta...
Kiitos
Nukahdin ja heräsin siihen että Metsäketo ja Hirvaskari olivat ruudussa ja olin ihan pihalla, että miten nyt Tanssii tähtien kanssa.. just mä sen katoin ja amazing racekin jo alkoi.. hooooh.
Eli miten se päättyi tänään????
Vierailija:
Nukahdin ja heräsin siihen että Metsäketo ja Hirvaskari olivat ruudussa ja olin ihan pihalla, että miten nyt Tanssii tähtien kanssa.. just mä sen katoin ja amazing racekin jo alkoi.. hooooh.Eli miten se päättyi tänään????
Ja siis se Tomi ja Sanna oli ruudussa Kymppi Uutisten loppukevennyksessä...
Jessus mua hävetti sen puolesta, kun se raivosi poliisiasemalla, että ottakaa tai jättäkää, saatte 50 dollaria, minä lähden nyt lentokoneeseen ja poliisipäällikkö joutui selittämään sille, että tämä on poliisiasema, minä olen poliisi, tajuatko? Se käyttäytyi kuin oikeasti pitäisi kaikkia afrikkalaisia jonain alamaisinaan, eikä tajuaisi, että on päätynyt keskustelemaan asiasta ihan oikeiden poliisien luokse.....VOI kun ne olisi pidättäneet sen, vaikka virkavallan vastustamisesta. Järkyttävä tyyppi, ihan käsittämätön. Luulisi, että siinä vaiheessa kun taksikuski lähtee perään ja poliisin kanssa, jo tajuaisi, että nyt olen kyllä väärässä, ja tuo toinen oikeassa.
sitten Brandon ja Nicole, kolmantena Chip ja Kim, neljäntenä Linda ja Karen ja viimeisenä Kami ja Karli. Kaksoset eivät kuitenkaan pudonneet, koska ei ollut putoamista tällä kertaa, mutta joutuivat antamaan kaikki rahansa ja eivät saa seuraavalle etapille yhtään käyttörahaa.
Vierailija:
sitten Brandon ja Nicole, kolmantena Chip ja Kim, neljäntenä Linda ja Karen ja viimeisenä Kami ja Karli. Kaksoset eivät kuitenkaan pudonneet, koska ei ollut putoamista tällä kertaa, mutta joutuivat antamaan kaikki rahansa ja eivät saa seuraavalle etapille yhtään käyttörahaa.
Ja jes. Mä en dikkaa niistä kaksosista ollenkaan. Ovat jotenkin niin mitäänsanomattomia koko sarjassa. Mutta kiva kun keilamutsit ei jääneet taas vikoiksi.
Colin sucks. Olisivat heittäneet sen afrikkalaiseen selliin.
He ovat aidosti innoissaan, kun pääsevät uusiin paikkoihin, muut vain mennä porskuttavat otsa rypyssä.
" Puhutko englantia" . Tämä vastasi: " kyllä, puhutko sinä swahilia?"
Colin on kyllä törppöjen törppö!!
Ja nainen vielä pyyteli anteeksi, kun mies oli idiootti ja meinasi saada itsensä pidätetyksi keskellä Afrikkaa.