Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tunne, ihan kuin olisi syksy eikä kevät

Vierailija
29.04.2018 |

Ei liity mitenkään säätilaan. Esim. katsoin päivän telkkariohjelmia ja ihmettelin, miksi Huvila & huussi näytetään niin hitaasti, koska kuka sitä enää tässä vaiheessa vuotta haluaisi katsoa. En osaa ajatella että kohta on edessä kesäloma (lyhyt tosin). En jaksa miettiä, mitä tekisin kesällä kun tuntuu ettei sitä edes ole tulossa. Ajantaju ei ole mennyt, ymmärrän kyllä että nyt on huhtikuu ja kohta toukokuu, siitä ei ole kyse.

Voisiko tämä liittyä siihen, että koin viime vuonna heti alkusyksystä burnoutin ja olin masennuksen vuoksi kuukausia saikulla ja ihan muissa maailmoissa? Kuitenkin koin syksyn ja talven, mutta mieli ei vaan taivu tulevaan kesään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on kylmä ja syksyinen ilma.

Vierailija
2/5 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on kylmä ja syksyinen ilma.

Tunteeni ei liity säätilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se jo muutaman viikon päästä ala?

4/5 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pari päivää sitten, illan pimetessä, hetken aikaa sellainen olo kuin olisikin syksy. Oli helpotus havahtua, että nythän on vasta huhtikuu.

Iän myötä (lähestyn 40:tä) olen tullut tietoisemmaksi siitä, miten lyhyt kesä onkaan, varsinkin se luonnon kukoistuksen aika, kun linnut laulavat ja kielot ja syreenit kukkivat... Huh, jos sen ajan lyhyyttä jää miettimään, alkaa melkein jo tuntea surua sen ohi menemisestä, vaikkei se vielä ole alkanutkaan...

Vierailija
5/5 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu ihan syksyltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän