140cm patja--- löytääkö tuota kokoa kovin helposti?
Ajattelin ostaa sen kokoisen sängyn☺️
Ja patja erikseen, niitähän pitää uusiakin välillä, niin olenko pulassa ettei löydy patjaa?
Mistä olette omanne 140cm leveät ostaneet?
Kommentit (18)
Ok.
Täytyypä kvg😄.
Patjan täytyy olla laadukas ja saa maksaa.
Olen oppinut että kunnon patjaan kannattaa panostaa👍
Jokaisessa Jyskin ja Sotkan mainoslehdessä on tarjolla myös tuota kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Täytyypä kvg😄.
IKEAn patjat ovat halvimpia ja moninkertaisia testivoittajia. Anna yhteystieto niin lähetän tilinumeroni johon voit maksaa.
Nii, kuukle on huijausta, vain Noin 146 000 tulosta (0,45 sekuntia)
Patjamainoksissa puhutaan aina vaan nukkumisesta. Nussintaominaisuuksista ei koskaan kerrota. Upotus ja resonanssitaajuus ja visvankestävyys olisivat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Patjamainoksissa puhutaan aina vaan nukkumisesta. Nussintaominaisuuksista ei koskaan kerrota. Upotus ja resonanssitaajuus ja visvankestävyys olisivat tärkeitä.
😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😑
Ja ääni! Minua naurattaa, ukkoja ilmeisesti kiihottaa ja naapureita vituttaa, krunts krunts krunts
Miksi tuon kokoinen? Se on yhdelle turhan leveä ja kahdelle ahdas.
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Täytyypä kvg😄.
Ihan selästä riippuu millainen patja pitää olla. Aika ikävä juttu jos ostaa kalliin patjan eikä voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Täytyypä kvg😄.
Olen oppinut että kunnon patjaan kannattaa panostaa👍Ihan selästä riippuu millainen patja pitää olla. Aika ikävä juttu jos ostaa kalliin patjan eikä voi käyttää.
Minä ostin Unikulman Bodyformin jälkeen Ikean kalleimman joustinsängyn. Oli testivoittaja ja maksoi murto-osan vanhasta. Sitä oli tarjolla kolmena eri kovuusvaihtoehtona, jolla pystyi varmistamaan, että selkäranka on nukkuessa suorassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään nukkua ällänä tai äksänä. Jos meidän makkariin mahtuisi, ostaisin sekä itselle että miehelle tuollaiset sängyt. Nyt täytyy tyytyä 120-senttisiin, kun täällä on tuo minun työpisteenikin.
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Täytyypä kvg😄.
Tää on erittäin tärkeää ja varsinkin noissa 140cm leveissä! Ne meinaan painuu herkästi keskeltä kuopalle, jos paino ei jakaudu patjalle tasaisesti ja harvoinpa taitaa jakautua.
Tota on vaan tosi vaikea havainnoida ostovaiheessa, vaan se alkaa tulla esille vasta pidemmän käytön myötä :(
Kyseistä leveyttä on hyvin saatavilla ja paljon helpompi löytää kuin joku 105 cm leveä patja. Ikeassa on kattava valikoima! Jos hankit runkopatjan niin Ikeassa myydään myös pohjaan ruuvattavia tukijalkoja. Hyviä 140 cm muotoonommeltuja lakanoita saa Hennesiltä.
Me nukutaan miehen kans 140cm sängyllä, se on ihan ok kahdelle. En oo huomannut mitään eroa aiempaan 160cm. 120cm oli liian kapea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään nukkua ällänä tai äksänä. Jos meidän makkariin mahtuisi, ostaisin sekä itselle että miehelle tuollaiset sängyt. Nyt täytyy tyytyä 120-senttisiin, kun täällä on tuo minun työpisteenikin.
Minä nukun exänä enkä harrasta irtosuhteita, joten 90 cm riittää.
Toki niitä on saatavilla koska sänkyjäkin.
Huonekaluliikkeet myyvät