Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset viikon myöhässä, raskaustesti negatiivinen

Vierailija
29.04.2018 |

Nyt minulla on kiertopäivä 35/28. Yleensä kiertoni on ollut aina 27-28 päivää. Tein rfsu:n raskaustestin kolme päivää sitten ja tänään aamulla, negaa kumpikin näyttänyt. Onko mitään mahdollisuutta, että voisin kuitenkin olla raskaana? Onko teillä omia kokemuksia vastaavasta :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei näy vielä testissä.

Vierailija
2/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset han voivat heitellä esim stressin vuoksi. Yleensä olen säännöllinen, mutta joskus on jopa jotkut jäänyt välistä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kuukautiset voivat heitellä, mutta en ole aiemmin huomannut itsellä vastaavaa vaikka esim. stressiä on ollutkin. Ollaan muutama kuukausi nyt lasta yritetty niin senkin vuoksi sitä miettii, että jospa kuitenkin voisin olla raskaana. Viime loppuvuodesta olin raskaana, mutta se meni 6 viikolla kesken. Silloinkin raskaustestit näytti alkuun negaa, mutta noin viikon kuluttua kuukautisten poisjääntiä tuli haamuja jotka siitä sitten vahvistuivat parin päivän kuluttua.

Vierailija
4/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittajalla kävi? Vähän sama tilanne päällä, siksi kiinnostaa :)

Vierailija
5/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nuorin antoi positiivisen tuloksen vasta, kun kuukautiset oli  reilun kaksi viikkoa myöhässä. Tuolloin oireena jo itselle tyypillinen verenpaineen lasku, meinasin pyörtyillä kauppareissulla.

Vierailija
6/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka synnytyksen jälkeen kuukautiset tulleet heti säännöllisenä, kun ovat alkaneet. Nyt neljännen jälkeen kuukautiset tulivat kerran, ja toisia ei ole näkynyt.. Kierto ollut aina 28-29pvää, kerran oli 32pvää. Nyt kp40. Nega-testin tein aamulla. Huonoa oloa ollut ja väsymystä, tiedä sit mistä johtuu. Paino ei ole vaihdellut, sairastelua ei ole ollut eikä mitään lääkitystä. Hivenen vaivaa mistä kyse..