NYT AUTTAKAA! Pettääkö mieheni minua?
Hän on jo pidemmän aikaa ollut haluton seksiin kanssani, olemme olleet yhdessä noin 2 vuotta joten en usko sen vaikuttavan siihen että hän olisi vielä ns. kyllästynyt minuun. Olen 24 ja hän 28 joten ei vielä ikäkään paina. Mielestäni seksielämämme ei ole tylsää joten ihmetyttää kun nykyään tuntuu että hänestä on ihan vastenmielinen ajatuskin olla mitenkään kanssani. Olen ihan rehellisesti sanottuna mielestäni viehättävä ja kaunis nainen, hoikka ja hyvässä kunnossa joten mikään äkillinen lihominen tms. ei myöskään selitä tätä. Jos kysyn mieheltä, hän suutahtaa koko asian ottamisesta esiin.
Vuosi sitten sain hänet kiinni viestittelystä toiselle naiselle, mutta mitään ei kuitenkaan (kait) ollut ehtinyt tapahtua. Tämä nainen on jo historiaa mutta tänään huomasin hänen laittavan laittavan viestiä parhaalle ystävälleen, joka on myös nainen. Mies sanoi menevänsä tänään miesporukalla kavereidensa luokse katsomaan jalkapalloa tai jotain vastaavaa "miesten juttuja." Kuitenkin ennen kuin hän lähti kotoa näin hänen laittavan viestiä tuolle parhaalle kaverilleen (naiselle) että missä nähdään?
Miksi hän valehtelisi minulle tästä? En ole siis koskaan, oikeasti koskaan, sanonut mitään pahaa tuosta naisesta tai jotain etteikö hän saisi nähdä häntä tms? Myöskin nykyään nukkuu puhelin tyynyn alla ja ei jätä puhelinta hetkeksikään yksin. Myös jos hänelle tulee viesti, hän kääntyy heti niin etten vahingossakaan näe kenelle tai mitä kirjoittaa. Se herätti epäilyksiä koska ei minusta ole ihan normaalia tehdä niin.
Toki pahimmat ajatukset tulivat heti mieleen, että entä jos heillä onkin joku (pano-)suhde? Se selittäisi myös miksi hän ei enää halua minua vaikka on muuten todella seksuaalinen ollut aina. Mitä mieltä olette? Voiko tuolle salailulle olla joku hyvä syy? On siis ollut kertoja jolloin hän on ihan suoraan sanonut menevänsä näkemään tuota naista ilman mitään salailua joten nyt alkaa ihmetyttää miksi nyt valehteli asiasta. Ja olen ihan 100% nähneeni oikein että aikoivat tavata nyt illalla. Tällä hetkellä mies on viestiensä mukaan kavereidensa kanssa mutta en voi lakata miettimästä onko hän nyt tai ollut koko ajan tuon naisen luona. Niin ja tuo nainen ei siis ole menossa sinne miesporukan luokse tai mitään vaan he olivat kahdestaan menossa jonnekin.
Auttakaa. Ahdistaa ihan helvetisti. Tiedän myös että hän saisi raivarin jos saisi minun tietää ns. olan yli lukeneen tuon viestin. Tiedän tehneeni väärin ylipäätään vilkaistessani mitä hän kirjoittaa, mutta koko ajan on ollut sellainen tunne ettei kaikki ole hyvin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko tuota edes miettiä. Jos seksi on loppu niin suhde on loppu ihan riippumatta siitä käykö vieraissa.
Kannattaa nostaa kissa pöydälle ja erota .
Niinpä. Jos parikymppisten suhteessa seksi loppuu jo kahden vuoden kohdalla, ja edes toinen on siihen tyytymätön, ei ole järkeä jatkaa. Se ei siitä mihinkään parane.
AP, olet nuori ja omien sanojesi mukaan viehättävä nainen, miksi tuhlaat nuoruutesi mieheen joka ei sinua halua ja arvosta? Sinulla ei ole kiire vielä sitoutua siihen yhteen mieheen.
Vinkki vielä, jos tunnet suhteessa mustasukkaisuutta ja huomaat sen olevan kaava, käy ne asiat läpi ennen uuden suhteen aloittamista. Epäily ja viestien lukeminen ei pitäisi kuulua toimivaan suhteeseen.
Maista sen kalua kun kotiutuu. Jos maistuu vieras pimppi, niin pettää naisen kanssa. Jos maistuu paska, niin on vain hieman homostellut kaverinsa kanssa. Ei kannata siinä tapauksessa huolestua, sillä kerta ei vielä tee lopullista homoa ja kymmenestä nollautuu.
Jos kahden vuoden suhteessa jo seksi hiipuu, eikä ole lapsia, nostaisin kytkintä vähin äänin.
Mulle tuo riittäisi syyksi eroon että seksi on loppu ja mies ei suostu asiasta puhumaan vaan suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoiti ap viestisi aamulla 7. jälkeen ja miehesi siis lähtenyt ennen aamu 7.ää kavereiden kanssa katsomaan jalkapalloa ?!
Ei asuta Suomessa vaan täällä on nyt vasta aamuyö. Mies on jenkeistä kuten myös kaikki tarinan muut osapuolet paitsi minä. Kirjoitan tänne koska olen käynyt täällä jo pitkään silloinkin kun asuin Suomessa. Ap
No ei puhelimen kanssa kukaan noin käyttäydy ellei jotain salailtavaa ole, se on aivan selvä juttu. On se sitten pettämistä tai jotain muuta "kevyempää" niin eipä tuo mies luottamuksen arvoisesti käyttäydy.
Hyvä näkö ja tyhmä mies jos pystyy "olan yli" lukemaan toisen viestejä.
:D :D