NYT AUTTAKAA! Pettääkö mieheni minua?
Hän on jo pidemmän aikaa ollut haluton seksiin kanssani, olemme olleet yhdessä noin 2 vuotta joten en usko sen vaikuttavan siihen että hän olisi vielä ns. kyllästynyt minuun. Olen 24 ja hän 28 joten ei vielä ikäkään paina. Mielestäni seksielämämme ei ole tylsää joten ihmetyttää kun nykyään tuntuu että hänestä on ihan vastenmielinen ajatuskin olla mitenkään kanssani. Olen ihan rehellisesti sanottuna mielestäni viehättävä ja kaunis nainen, hoikka ja hyvässä kunnossa joten mikään äkillinen lihominen tms. ei myöskään selitä tätä. Jos kysyn mieheltä, hän suutahtaa koko asian ottamisesta esiin.
Vuosi sitten sain hänet kiinni viestittelystä toiselle naiselle, mutta mitään ei kuitenkaan (kait) ollut ehtinyt tapahtua. Tämä nainen on jo historiaa mutta tänään huomasin hänen laittavan laittavan viestiä parhaalle ystävälleen, joka on myös nainen. Mies sanoi menevänsä tänään miesporukalla kavereidensa luokse katsomaan jalkapalloa tai jotain vastaavaa "miesten juttuja." Kuitenkin ennen kuin hän lähti kotoa näin hänen laittavan viestiä tuolle parhaalle kaverilleen (naiselle) että missä nähdään?
Miksi hän valehtelisi minulle tästä? En ole siis koskaan, oikeasti koskaan, sanonut mitään pahaa tuosta naisesta tai jotain etteikö hän saisi nähdä häntä tms? Myöskin nykyään nukkuu puhelin tyynyn alla ja ei jätä puhelinta hetkeksikään yksin. Myös jos hänelle tulee viesti, hän kääntyy heti niin etten vahingossakaan näe kenelle tai mitä kirjoittaa. Se herätti epäilyksiä koska ei minusta ole ihan normaalia tehdä niin.
Toki pahimmat ajatukset tulivat heti mieleen, että entä jos heillä onkin joku (pano-)suhde? Se selittäisi myös miksi hän ei enää halua minua vaikka on muuten todella seksuaalinen ollut aina. Mitä mieltä olette? Voiko tuolle salailulle olla joku hyvä syy? On siis ollut kertoja jolloin hän on ihan suoraan sanonut menevänsä näkemään tuota naista ilman mitään salailua joten nyt alkaa ihmetyttää miksi nyt valehteli asiasta. Ja olen ihan 100% nähneeni oikein että aikoivat tavata nyt illalla. Tällä hetkellä mies on viestiensä mukaan kavereidensa kanssa mutta en voi lakata miettimästä onko hän nyt tai ollut koko ajan tuon naisen luona. Niin ja tuo nainen ei siis ole menossa sinne miesporukan luokse tai mitään vaan he olivat kahdestaan menossa jonnekin.
Auttakaa. Ahdistaa ihan helvetisti. Tiedän myös että hän saisi raivarin jos saisi minun tietää ns. olan yli lukeneen tuon viestin. Tiedän tehneeni väärin ylipäätään vilkaistessani mitä hän kirjoittaa, mutta koko ajan on ollut sellainen tunne ettei kaikki ole hyvin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Pitäs varmaan. Ap
Perustelet tuossa kyllä jo itsekin niin hyvin miksi epäilet asian, joten... Ihan oikeasti. Luota vaistoosi. Älä anna miehen kohdella sinua noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Pitäs varmaan. Ap
Pitäis. Oisitpa kirjoittanut maaliskuussa niin voisit nyt olla jo muuttopuuhissa.
No aika selvää jo että on sen kanssa, minä ottaisin asian puheille.
Jos elää parisuhteessa ja epäilee toisen pettävän, en näe siinä väärää että vilkaisee viestit..miten muuten asia selviäisi jos ei mies myönnä mitään. Intuitioon kannattaa aina luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Pitäs varmaan. Ap
Pitäis. Oisitpa kirjoittanut maaliskuussa niin voisit nyt olla jo muuttopuuhissa.
Niin no, en vielä maaliskuussa tiennyt, että hän salailisi minulta tuon parhaan kaverinaisensa näkemistä näin. Toki saa selittää asian myöhemmin tänään että mitäs hittoa moinen. Nyt mietin voiko edes teoriassa olla mitään syytä miksi olisi valehdellut, mutta eipä taida olla. Ap
Asia on niin selvä että mielestäni täältä on enää turha kysellä lisävahvistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Pitäs varmaan. Ap
Niin no, en vielä maaliskuussa tiennyt, että hän salailisi minulta tuon parhaan kaverinaisensa näkemistä näin. Toki saa selittää asian myöhemmin tänään että mitäs hittoa moinen. Nyt mietin voiko edes teoriassa olla mitään syytä miksi olisi valehdellut, mutta eipä taida olla. Ap
Sait hänet kiinni viestitelystä jo vuosi sitten vaikka silloin olikin eri nainen kyseessä.Eli tiesit että hän moista harrastaa.
No todennäköistä on, että pettää, jos pitää valehdella kenen kanssa on. Ja puhelimen vahtiminen ja viestin kurjoittelemisen salaaminen viittaa samaan myös. Kuin myös tuo seksielämän laimeneminen. Kysy asiasta suoraan tai vähemmän suositeltava, mutta jos ei myönnä mitään, niin tutki puhelin.
Vierailija kirjoitti:
No todennäköistä on, että pettää, jos pitää valehdella kenen kanssa on. Ja puhelimen vahtiminen ja viestin kurjoittelemisen salaaminen viittaa samaan myös. Kuin myös tuo seksielämän laimeneminen. Kysy asiasta suoraan tai vähemmän suositeltava, mutta jos ei myönnä mitään, niin tutki puhelin.
Puhelinta on rehellisesti ihan mahdoton saada käsiin. Pakko tunnustaa että jos sen voisin niin tekisin. Mutta mitenkäs sen saat kun se on miehen taskussa 24/7, yöt tyynyn alla (heräisi jos yrittäisin kopeloida sitä) ja vessakäyntienkin ajaksi puhelin sinne mukaan. Ei vahingossakaan unohda sitä koskaan minnekään.
Taitaa olla aika selvä juttu. Jotenkin sitä vaan haluaa uskoa parasta, ei ole helppoa katsoa asioita tältä kantilta, kun itse rakastaa toista. Siksi tässä vielä ollaan edes - tähän asti.. Ap
Tarviiko tuota edes miettiä. Jos seksi on loppu niin suhde on loppu ihan riippumatta siitä käykö vieraissa.
Kannattaa nostaa kissa pöydälle ja erota .
Jos sä haluat tota meininkiä loppuelämäsi niin jää suhteeseen, muussa tapauksessa ero!
Kiitos vinkeistä. Kyllä tässä alkaa vähitellen silmät avautumaan. Jotenkin sitä vain toivoo ja on sokea omassa suhteessaan. Kiitos. Ap
Satavarmasti höylää uutta muijaa.
Erittäin selvä juttu. Sano että antaa puhelimensa sinulle avoimesti katsottavaksi NYT tai suhde loppuu tähän paikkaan. Sitten hän ei anna puhelintaan näytettäväksi, ja silloin sinä todella lopetat suhteen. Älä vaan kuuntele mitään selityksiä, jos ei anna puhelintaan katsottavaksi, vaan ole oikeasti valmis eroamaan. Helppoa se ei ole ja aina sitä haluaisi uskoa toisen selittelyt, mutta eipä se ikinä kannata. Olet nuori vielä, ehdit etsiä itsellesi paremman kumppanin. Tsemppiä ja rohkeutta eroon!
Todella vaikea tilanne. Oma näkemykseni on että miehelläsi on suhde toiseen naiseen. Ei hän muuten sitä puhelinta pitäisi kokoajan mukanaan ja vartioituna. Ja jos olet kertaalleen hänet käräyttänyt viestittelemöästä niin ei siinä oikeen mitään epäselvää ole. Sun oma elämä helpottuu kun jätät hänet. Tai sitten keskustelet asiasta hänenkanssaan ja selvitätte jonkun yhteisen ratkaisun. Kerran pettäjä aina pettäjä niin se vaan menee.
Olet nuori vielä niin tulet kyllä löytämään ihmisen joka sinua kunnioittaa ja näyttää mitä välittäminen ja rakkaus on!
Jos se hymyilee. Älä luota siihen
Vierailija kirjoitti:
Satavarmasti höylää uutta muijaa.
Sellainen fiilis tässä kieltämättä on. Ap
Vmp...
Minä ratsasin kerran salailevan mieheni puhelimen. Vain huomatakseni, että oli pidemmän aikaa järjestellyt minun 40v yllätysjuhlia.
Silloin nolotti, vaikka merkit oli niin selvät pettämiseen. Salaili puhelinta, ei tullut töistä suoraan kotiin, ei ollut siellä missä sanoi, oli kotona poissaoleva jne.
Kirjoiti ap viestisi aamulla 7. jälkeen ja miehesi siis lähtenyt ennen aamu 7.ää kavereiden kanssa katsomaan jalkapalloa ?!
Unohdin mainita että on siis ollut myös pari muuta kertaa jolloin hän on väittänyt olevansa muualla mutta onkin ollut tuon naisen kanssa. Sekin herättää epäilyksiä. Miksi valehdella asiasta? Ap