Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TYÖTÖN HUOMIO! Hommaa JÄRJESTYSMIESKORTTI (vai mikä sen nimi nykyään onkaan)

Vierailija
28.04.2018 |

Järkkäreistä on jo nyt pula isoissa kaupungeissa, ja kesällä festareiden aikana työtilanne voi olla hyvinkin hyvä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt sinne kurssille. Rikosreksiteri yhdestä nuoruuden toilailusta

Vierailija
2/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään isoja, humalaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

1) Kurssille menoa ei rajoiteta mitenkään

2) Ei tainnut olla joku ihan pieni tolailu jos se näkyy rikosrekisterissä ja se tapahtui nuoruudessasi

Vierailija
4/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen

Vierailija
5/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää suorittaa vartijakurssit ja päälle järjestyksenvalvojakurssit. Kun saanut todistukset suorituksesta, haetaan poliisilaitokselta vartija- ja järkkärikortteja. Ne saa jos on "puhdas" tausta. Ei tiomioita,ei syytteessä oloja,pidätyksiä, ei töppäilyjä. Puhas tausta, "nuhteeton". Eikä vartiointilafkat palkkaa iha ketä vaan.

Vierailija
6/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kortin ku käytän miesten sukkahouja

Vierailija
7/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää suorittaa vartijakurssit ja päälle järjestyksenvalvojakurssit. Kun saanut todistukset suorituksesta, haetaan poliisilaitokselta vartija- ja järkkärikortteja. Ne saa jos on "puhdas" tausta. Ei tiomioita,ei syytteessä oloja,pidätyksiä, ei töppäilyjä. Puhas tausta, "nuhteeton". Eikä vartiointilafkat palkkaa iha ketä vaan.

Nyt en puhu vartijoista vaan järjestyksenvalvojista. Niillä ei ilmeisesti ole niin tarkkaa.

Vierailija
8/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne maksa palkkaa, vaan haluavat talkooväkeä. Korttien hankkiminen maksaa eikä  keikkojen saanti ole varmaan. Ei ruokapalkalla kannata tuota tehä.

Vierailija
9/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

1) Kurssille menoa ei rajoiteta mitenkään

2) Ei tainnut olla joku ihan pieni tolailu jos se näkyy rikosrekisterissä ja se tapahtui nuoruudessasi

En päässyt sinne kurssille!

Vierailija
10/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne maksa palkkaa, vaan haluavat talkooväkeä. Korttien hankkiminen maksaa eikä  keikkojen saanti ole varmaan. Ei ruokapalkalla kannata tuota tehä.

Minkä ihmeen takia kukaan haluaa tehdä palkatta työtä tapahtumassa joka tuottaa järjestäjille rahaa :D

Vierailija
11/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähes kaikilla kursseilla on yksi rajoitus eli osallistujamäärä.

Vierailija
12/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt kun en ole käynyt armeijaa

Vierailija
13/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt kun en ole käynyt armeijaa

Vierailija
14/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen

So?Itse olen ollut monilla festareilla jv:na töissä vaikka olen nainen. Ei siellä painia tarvitse.

Vierailija
15/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen

So?Itse olen ollut monilla festareilla jv:na töissä vaikka olen nainen. Ei siellä painia tarvitse.

Minä myös, ei mitään ongelmaa. Festareita odotellessa...

Vierailija
16/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareille pääsee duuniin ilman korttejakin.

Vierailija
17/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkkäreistä on jo nyt pula isoissa kaupungeissa, ja kesällä festareiden aikana työtilanne voi olla hyvinkin hyvä.

No ainahan se on pula ilmaistyöntekijöistä.

Vierailija
18/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienikokoinen 155 cm pitkä nainen, noinkohan ne minut järjestyksenvalvojaksi ilomielin palkkaisivat? Ei mitään judo- tai itsensäpuolustamistaitoja tai urheilutaustaa ennestään.

Vierailija
19/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia kukaan haluaa tehdä palkatta työtä tapahtumassa joka tuottaa järjestäjille rahaa :D

Ja samalla kuunnella jurristen vttuilua. Palkitsevaa touhua olla järkkäri

Vierailija
20/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarijärkkärin työ on paskaa. Alalla on yleistä, että lakeja rikotaan ja palkka voi olla esim. kiinteä 10 €/h päivästä ja kellonajasta riippumatta. Päivät on usein pitkiä, jopa yli 18-tuntisia, joten yöunet jää väkisinkin lyhyiksi. Tauot ei pelaa ja jopa vessaan pääsyä voi hyvin joutua odottamaan 10 tuntia. Työaika on mitä on ja viime hetken muutokset on pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Palkka maksetaan jos jaksetaan ja jos siinä on jotain epäselvyyksiä, joudut todistamaan kaiken tai nielemään tappiosi. Kirjalliset työsopimukset on harvinaisia ja yleensä asioista sovitaan suullisesti, joten kaikki keskustelut täytyy nauhoittaa jos ei tahdo päätyä heittopussiksi. Mutta kannattaa varautua siihen, että jos pitää oikeuksistaan kiinni, töitä ei enää tipu. Alalla on pienet piirit ja hankalan työntekijän maine leviää helposti.