Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Millainen mies on mielestäsi komea?

Vierailija
28.04.2018 |

Kuvaile komea mies, tai mies josta voisit kiinnostua ulkoisesti.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälliset ja viisaat silmät, vahvat kulmakarvat, partaa tai sänkeä pitää olla, kapeahkot huulet, terävä ja korkea nenä, ei kovin vaalea väritykseltään eikä ainakaan kaljuksi ajeltu, pitkähkö, ja mieluummin hoikka kuin lihaksikas.

Jos tuollaisiin piirteisiin yhdistetään sisäinen hehku / karisma, jokin erityistaito, elettyä elämää ja feministiset + vasemmistolaiset aatteet, niin saatan pitää komeana.

Vierailija
22/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät tummat kaarevat ripset, kulmakarvoissa vahvuutta. Torsossa pituutta vähintään 180 cm ja sopivasti painoa ja lihaksia. Ei mikään nöpö nenä tai kärsäkäs mistä näkyy sieraimista sisälle. Leukaa sopivasti luustoon nähden. Hiukset mielummin laineikkaat ja vahvat, hiusten väri voi olla tummasta tumman vaaleaan. Katse kertoo kaiken mielenkiintoisen. Ei tatuointeja.

Ja mitä sä tarjoot? Mitä sulla on laittaa pöytään? Ootko edes itse kovin ihmeellinen?

Mitä tarkoitat? Pitääkö itse olla missi ennen kuin voi vastata aloittajan kysymykseen?

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs katse ja lämmin hymy. Tuuhea tukka ja siisti huoliteltu ulkonäkö. Nätit valkoiset hampaat. Joillekin sopii parransänki tosi hyvin. Tuoksuu lähemmässä kontaktissa hyvälle.

Vierailija
24/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ilme ja silmissä naururypyt. Ulkoista olemusta tärkeämpää ovat jutut eli pitää olla älyä päässä ja huumoria ja pidän etenkin hyvien juttujen kertojista. Eli ns. klassiset naistennaurattajat vetoavat. Ulkoisesti vetoaa parhaiten pienet ja vähän pyöreät (Severi Saarinen aika ideaali).

Vierailija
25/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, harteikas, tumma, jykevä leuka. Jykevä leuka on tutkitusti prioriteetti mieskomeudessa.

Vierailija
26/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaistyyppinen mies kahden päivän partasänkeineen. Ehdottomasti tummahiuksinen, pituus ei tärkeä.

Vierailija
27/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, harteikas, tumma, jykevä leuka. Jykevä leuka on tutkitusti prioriteetti mieskomeudessa.

Minnekään se neliömäinen laatikkopää unohtui?

Vierailija
28/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 170 - 195 cm, paino hoikka - ylipaino (ei sairaalloinen, lytistyisin), tumma, vaalea, ristiverinen, kalju. Ehkä ei punapää. Silmät, suu ja leuka, noh mitä vain. Kaikenlaisista miehistä löytyy komeita.

Vierailija
29/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen, miehekäs, sydämellinen, lempeä ja vahva. Silmien ilme tärkeä, jos niissä on lempeyttä, hyväntahtoisuutta ja vahvuutta. Joillakin harvoilla miehillä on taito viestiä silmillään asioita, tämä tekee minut heikoksi.

Fyysisesti vetoaa harteikas, miehinen mies. Vatsaa saa olla mm tämä viestii että mies osaa nauttia elämästä aivan kuten minäkin. Jykevä leuka ja lempeät silmät on kyllä hottis yhdistelmä.

Luonne ja persoona on aina tärkein. Viisaus, fiksuus ja tarvittava määrä tietotaitoa ja sosiaalisiataitoja pitää olla. Millään määrällä komeutta ei voi näitä kompensoida.

Raha ja asema on yhdentekevä. En rakastu rahaan tai valtaan, rakastun ihmiseen.

Vierailija
30/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä 185 cm<, ei liian treenattu, mielummin vähän mahaa kuin liian laiha. Miesnuttura, parransänki, siniset silmät, isohko nenä ja se leuka! Koulutusta ja omaisuutta tärkeämpää on sydämen viisaus ja positiivinen asenne ja tietysti hyvä huumorintaju.

Vierailija
31/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niinkään merkitystä ulkonäöllä, mutta mies, joka touhuaa kotonakin remonttihaalareissa saa sukat pyörimään jaloissa.

Vierailija
32/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooney ollut idolini ja fantasiani ainakin 20v ajan, se ei ikinä muutu.

Uusista havainnoista hra nimeltä Nyle Di marco on aika namua, oikeastaan ihan helvetin herkullinen...

Vierailija
33/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus ja vetovoima ei välttämättä ilmene samassa henkilössä. Esim. ne miehet, jotka on vetäneet mua eniten puoleensa, ei ole olleet mielestäni erityisen komeita, paitsi sitten kun olen rakastunut. Myöskään komeimmat miehet jotka olen tavannut, eivät ole vetäneet mua silti puoleensa. Ehkä määrittelen komeuden liian kirjaimellisesti ja siksi pidän aika harvoja erityisen komeina, moni on kuitenkin mielestäni erittäi hyvännäköinen, minusta ne on eri asioita.

Vierailija
34/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähkö, hyvä ryhti. Ei liian laiha, ei liikaa lihaksia. Se, että ei ole tatuointeja, on plussaa. Parraton, hiukset lyhyet mutta ei kaljut.

Viehätyn usein joko ihan vaaleista miehistä tai sitten aasialaisista. Sellaisista, joista näkee että elämäntavat on jotenkin kunnossa. Loput, mihin viehätyn, onkin sitten luonnetta ja tapoja.

Joku Mad Menin Don on totta kai komea mies, mutta en itse viehäty hänen kaltaisistaan (puhumattakaan hahmosta joka pettää mennen tullen ja on raivostuttava tuppisuu). Oma mieheni muistuttaa piirteiltään Daniel Graigia.

Vierailija
35/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä 185 cm<, ei liian treenattu, mielummin vähän mahaa kuin liian laiha. Miesnuttura, parransänki, siniset silmät, isohko nenä ja se leuka! Koulutusta ja omaisuutta tärkeämpää on sydämen viisaus ja positiivinen asenne ja tietysti hyvä huumorintaju.

Jep, pitkä tukka, iso nenä ja lyhyt parta. Mulle kapteeni Charles Vane (Black Sails, ei assassiini) iskee hormoneihin kuin miljoona volttia.

Vierailija
36/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en tykännyt Adam Sandlerista, nyt olen vähän ihastunut häneen. Oli tosi seksikäs jossain keskusteluohjelmassa. Sitten jotkut US armeijan sotilaat tihkuvat seksiä ja miehekkyyttä joka askeleelta.

Vierailija
37/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmät kertoo paljon. Katseessa pitää olla pilkettä ja lempeyttä. Ryhdikäs, itsestään huolta pitävä miehekäs mies kolahtaa muhun. Saa olla myös vähän vatsaa, kertoo että nauttii myös elämästään, eikä vahtaa jokaista suupalaa. Tyylitajua olisi hyvä olla ja tykkään parrasta miehellä. Pituus mielellään noin 175-185.

Milloin nähdään? ;)

M35

Hah, no vaikka heti, enpä olis millään arvannut, että täältä se mun unelmien mies löytyy!

N27 (tuon kuvauksen kirjoittanut)

Vierailija
38/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, harteikas, tumma, ehdottomasti laatikkopäinen ja jykeväleukainen. Plussaa jos on varakas ja korkea sosiaalinen status, ammattina mielellään lentäjä, lääkäri, kalsarimalli tai lentäjälääkäri-kalsarimalli.

Vierailija
39/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta yli 170 cm (en fyysisesti viehäty itseäni lyhyemmistä miehistä)

Hyvä ryhti

Siisti olemus ja siistit vaatteet

Hyvä partavesi miedosti tuoksuvana plussaa

Hiukset hyvässä kunnossa ja ok leikatut (hiusten pituudella sinänsä ei väliä, kaljukin käy)

Mielellään hieman parransänkeä/parta (mutta ei mitään ruokkoamatonta karvareuhkaa)

Hyvät käytöstavat - jos käytöstapoja ei ole, on ihan sama miltä näyttää tai miten pukeutuu

Hiusten tai silmien värillä ei sinänsä ole minulle mitään merkitystä. Toki sellaiset ristiveriset/tummat-mutta-ei-liian-tummat miellyttävät silmääni eniten, mutta vaaleat tai punapäätkin kelpaavat kyllä. 

Vierailija
40/125 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aika sliipatuista miehistä. Justin Trudeau on varsin kattava esimerkki miesmaustani noin ulkoisesti:

https://twitter.com/justintrudeau

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme