Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko vanhojentanssiparista pitää seksuaalisesti? Ahdistaa

Vierailija
28.04.2018 |

Haluaisin kysyä yhtä kivaa jätkää vanhojentansseihin mutta hän ei varmaankaan pidä sellaisista kuin minä. Voisi varmaan suostua mutta en tiedä kestänkö jos tanssipari ei pidä minusta seksuaalisesti. Itse pidän hänestä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ei? :DD

Vierailija
2/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän silloin monellekaan riittäisi pareja, jos kaikkien pitäisi pitää toisistaan seksuaalisesti. En minä ainakaan pitänyt, enkä usko että kovin moni muukaan meidän luokalla. Ne parit vain muodostettiin. Älä ota sitä niin vakavasti, ne ovat vain vanhojentanssit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään :D eiköhän suurin osa ole siellä ihan ei-seksuaalisella mielellä.

Vierailija
4/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh =)

Vierailija
5/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Suomen laki määrää, että vanhojen jälkeen on rakasteltava kiihkeästi.

Vierailija
6/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa joukosta kyllä vielä koe seksuaaliseksi vielä omakseen ja Kamu pohjalla vielä mennään.Tietenkin luokan alfat joilla sitten enemmän sutinaa ja valloituksia.

Vierailija
7/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään :D eiköhän suurin osa ole siellä ihan ei-seksuaalisella mielellä.

Mutta todennäköisyys on kuitenkin varsin suuri että pojat korkkaa ne tytöt joiden kanssa tanssii vanhojen tansseissa.

Vierailija
8/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas?

Vierailija
9/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta todennäköisyys on kuitenkin varsin suuri että pojat korkkaa ne tytöt joiden kanssa tanssii vanhojen tansseissa.

Sellanen fantasia siellä.

Vierailija
10/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi, ei siellä mitään hitaita tanssita 😄 Itse menin vanhojen tansseihin kaveripojan kanssa, joka oli minulle kuin veli.

Vierailija
11/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite menin sillosen poikaystäväni kanssa mutta moni muu meni kaveripojan tai tytön kanssa. Eli ihan rennosti vaan!

Vierailija
12/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep tämä oli ainakin käytäntö meidän lukiossa.

Tyttöjen kanssa vähän jännitettiin, mutta ei se iso juttu ollut lopuksi ja pojat toivat juomat ja kortsut kanssa:)

Vierailija
13/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihinhän on lähes vuosi aikaa? Eikö ole liian aikaista kauheasti asiaa stressata? Sitä paitsi ainakin täällä se on koulun kurssi ja parit muodostetaan niistä jotka osallistuvat. Ei ole pakollista.

Vierailija
14/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep tämä oli ainakin käytäntö meidän lukiossa.

Tyttöjen kanssa vähän jännitettiin, mutta ei se iso juttu ollut lopuksi ja pojat toivat juomat ja kortsut kanssa:)

Sama meillä kolme vuotta sitten. Paitsi että poika pääsi livahtamaan kotiin ennen lopputoimitusta. Seuraavana päivänä äiti lähetti tulikivikatkuisen viestin rehtorille Wilman kautta, ja varttitunti myöhemmin oltiin molempien huoltajien kanssa puimassa asiaa rehtorin työhuoneessa. Saatiin sitten poika suostumaan massiivisella painostuksella ja lopulta juttu hoidettiin päiväjärjestyksestä koulun vessassa ennen lounasta.

Poikaa en ikinä nähnyt enää sen jälkeen enkä googlaamalla saa selville mikä hänestä tuli.

Vierailija
15/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin nusautetaan aina, ota nyt hyvä nainen kortsu sille

Vierailija
16/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojentansseihin on vielä lähes vuosi. Miksi mietit nyt jo? Voi olla että et enää edes välitä tuosta pojasta silloin.

Vierailija
17/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiselta palstalta kopsattu aloitus mutta et ymmärtänyt että prom ja vanhojentanssit on eri asioita?

Vierailija
18/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan, että otin suihin tanssipartneriltani lukion vessassa. Kuulin vasta myöhemmin, etteivät kaikki tehneetkään niin. Höh.

Vierailija
19/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meillä oli niin virallinen systeemi, että opettaja määräsi vanhojentanssiparit ihan omalta luokalta. Kyseessä on koulun tilaisuus ja koulussa pidettävä juhlaesitys, ei mikään paritustilanne. Meillä ei siis tullut ketään ulkopuolisia, ei poikaystäviä tms. Eli ei todellakaan tarvi miettiä seksijuttuja ja jenkkilän prom on ihan eri asia kuin meidän vanhojen tanssit.

Vierailija
20/28 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä yhtä kivaa jätkää vanhojentansseihin mutta hän ei varmaankaan pidä sellaisista kuin minä. Voisi varmaan suostua mutta en tiedä kestänkö jos tanssipari ei pidä minusta seksuaalisesti. Itse pidän hänestä.

Ei vanhojentansseilla ole MITÄÄN tekemistä seksuaalisuuden kanssa. tai seurustelun.

Ei kiesus miten joku voi olla pihalla.