Entinen ihastus 10 vuoden takaa käveli vastaan - voimakas fyysinen reaktio
Sattumalta tänään käveli kaupungilla vastaan opiskeluaikojen ihastus (ei olla asuttu vuosiin samassa kaupungissa). Tilanne tuli niin yllättäen että tuntu, että maailma pysähty ja sekunnit hidastu muutamaan askeleeseen. Kävelin siis lasteni ja miehen kans kauppakeskuksen ovista sisään ja tää mies käveli yksin vastaan melkein samalla oven avauksella. Jotenki sanattomalla yhteisymmärryksellä tajuttiin olla tervehtimättä siinä tilanteessa (katottiin kyllä silmiin). Pasmat meni mulla ainakin ihan sekaisin, enkä ois osannu piilotella tunteita mieheltä jos ois kysyny ketä tervehdin. Näin sivusilmällä että tää mies hymyili ohimennessään lämmintä hymyä. Heti sen ohituksen jälkeen tuli sellanen voimakas olo, että mun läpi meni just puhdasta pyyteetöntä rakkautta. Sellasta että joku oli onnellinen nähdessään mut siinä hyvinvoivana ja kahden sulosen lapsen äitinä. En tietenkään tiedä mitä hän oikeesti ajatteli, mutta tällanen tunne mulle tuli. Hassua!
Olin seuraavan minuutin ihan muissa maailmoissa. Hetki kesti siis tyyliin 5 sekuntia ja jäi loppupäiväksi mieleen. Niin outoa, että jotku ihmiset herättää tunteet tolleen sekunnissa. En oo vuosiin ees muistanu koko tyyppiä. Ja oltiin molemmat toisiimmw ihastuneita, hetki oli vaan tosi huono, eikä koskaan päästy kokeilemaan mitä meistä ois voinu tulla.
Huh, toivottavasti ei vähään aikaan törmätä!
Kommentit (5)
Mä törmäsin myös noin 10 v takaiseen ihastukseeni kaupassa vähän aikaa sitten. Luojan kiitos hän torjui mut aikanaan. Osti lavan kaljaa ja pötsistä päätellen kalja oli vuosien varrella maistunut. Paisunut kuin pullataikina. Mitään en siis menettänyt kun en tuota nykyisin läskiä ja ilmeisesti alkoholistimiestä aikanaan saanut itselleni.
Sun mies saa varmaan hyvät kyydit tänä iltana, kun mietit samalla kyseistä miekkosta.
En mä pystyis mun miehen kans tänään harrastamaan seksiä, sanosin varmaan vahingossa ääneen sen vanhan ihastuksen nimen!
Ap
Voimakas fyysinen reaktio -> mulle tuli heti mieleen tämä klassikko :D
Ja unohtu mainita, että ei helvetti, kun se näytti hyvältä!!! Ryhdikäs, pitkä mies tyylikkäissä vaatteissa.
Mä taas olin ihan perus mamman näkönen, menossa ruokakauppaan meikittömänä ulkoilutakissa ja tennareissa (argh!)
Ehkä se hymyilikin sitä, kun olin niin rupsahtaneen olonen :D . En halua ajatella tätä.
Ap